Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nepostradatelná - kapitola desátá


Nepostradatelná - kapitola desátáTakže je tu další dílek. Je sice po pauze, ale myslím, že 3 dny nejsou trestuhodné... Musíte si začít zvykat, že dílky nebudou přibývat každý den... Snad se vám kapitolka bude líbit a ZANECHÁTE KOMENTÁŘ. :D

KAPITOLA DESÁTÁ

Jsem opravdu výjmečná?

 

Vcházely jsme do sídla hned, jak jsme zařídili ohledně Mary všechna potřebné. Cestou zpátky jsem se nakrmila jedním medvědem. Nebylo to pro mě nic zvláštního – lov. Byla to moje přirozenost a ve chvílích, kdy po mě medvěd útočil jsem si připadala jako šelma. Volná, silná a nespoutaná. Moje oblečení dopadlo velmi dobře, jediné stopy po krvi byly na rameni, kde jsem měla pár kapiček, ale jinak jsem byla naprosto čistá, což Joanne udivovalo. Když mě sledovali při lovu, její výraz byl zvláštní. Ne znechucený, ale spíš to vypadalo, že si představovali, že kolem mě je skupinka lidí a ne obrovský huňatý medvěd. Jinak neřekla na mé stravování ani slovo.

Z mého zamyšlení mě vytrhl až Arův palčivý pohled, když jsme před ním stály a poslouchaly, jak jsem ohrozila jejich existenci.

„Je malá Aro, zapomene. Paměť dospělého člověka je jako síto, natož paměť malého zmateného dítěte.” Řekla jsem a Arovi se zdá-se odpověď příliš nelíbila, ale nic nenamítal.

Ale stalo se přesně jak jsem čekala. Poslal mě do spodních míst hradu, kde jsem měla trénovat.

Oblékla jsem si legíny, nátělník a tenisky a vydala se do tělocvičny za Mattem.

***

 

„Musíš rychleji uhýbat.” Poučil mě kousavou poznámkou Matt, když jsme byli na žíněnce v takové pozici, že by si kdokoliv mohl myslet, že jsme milenci. Já ležela na zemi se zakloněnou hlavou, on ležel na mě, ruce mi držel nad hlavou a dýchal mi na krk. Bylo to celkem příjemné, protože jsem ležela. Všechno mě bolelo, ale vždycky, když jsem se otřepala mě to ořešlo a mohla bych bojovat dál a dál.

 

***

 

„Stop, stop, stop!” zastavil mě, když jsem se na něj asi po stopadesáté vrhala, abych se ho pokusila vyprovokovat k boji. Už mi to docela šlo a celkem mě to bavilo, na to, že to byl pořád první trénink.

„Jde ti to dobře, ale trénujeme dlouho. Mám hlad.” Řekl, čímž mě upozornil na jeho uhlově černé oči.

Když jsem se mu ale podívala do očí, všiml si těch mých a strnul.

„Jsou pořád stejné. Musíš být vyčerpaná, vždyť to není možné!”

„Ani ne… Jak dlouho tu jsme?” zeptala jsem se, protože mi přišlo zvláštní, že by se tak unavil po pár hodinách tréninku.

„Skoro čtyři dny.” Řekl mi a já nemohla uvěřit svým uším.. Čas mi při tréninku tak rychle ubíhal…

Matt trénink ukončil a šel za Arem. Já jsem zamířila do svého pokoje, kde jsem se vysprchovala, převlékla a zamířila za Joanne, se kterou jsem měla trénovat své schopnosti.

 

***

 

Trénink schopností mi přišel zvláštní. Joanne na mě vyzkoušela všechno, co jí napadlo, ale ani jednou se neprojevila jakákoliv jiná schopností, než dobré ovládání a štít, díky kterému na mě nepůsobily ostatní schopnosti. Štítem se Aro nehodlal zabývat, protože podle něj bych měla mít spoustu jiných schopností.. Lepších.

Za Joanne jsem tedy docházela každý den, vždy, když skončil můj bojový trénink s Mattem.

Matt byl při trénování jiný, ne tak přátelský. Byl tvrdý a bylo mu jedno, jestli mi ubližuje, nebo ne. Prostě bojoval. Bez duše a přemýšlení. Stával se strojem na zabíjení a po mě se chtělo to samé…

Trénink s Joanne také přidával na síle. Už došlo i k tomu, že Aro nakázal, aby na mě ´točili jiní upíři, aby se v ‘pohotovostním režimu’ nějaká schopností objevila, ale nikomu se nepodařilo mě zranit, ani probudit mé schopnosti. Dokonce jsem začala uvažovat, jestli nějaké vůbec mám…

 

Aro ale přitvrzoval a to, co ho napadlo bylo nelidské. Nikdy bych nebyla schopna zapomenout na to, co se při tom úkolu stalo..




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nepostradatelná - kapitola desátá:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!