Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nepodvedeš! - prolog

Růže


Nepodvedeš! - prologAhoj, přicházím s novou povídkou. Byl to chvilkový nápad a já začala ihned psát. Vylezlo z toho zatím toto... Původně jsem to chtěla napsat jen jako jednorázovku, ale potom jsem se rozhodla jinak.
**
Edward a Bella se znají už z dřívějška. Z dob, kdy Bella byla člověk, ale neměli se moc rádi. Nyní Edward chodí s Carrie. Do Forks se stěhuje někdo nový. Na scénu se tedy vrací Bells, která je ještě sebevědomější než před lety. Navíc je z ní krásná upírka. Je skvělou roztleskávačkou a za tu krátkou chvíli, co je tu, si stihla získat celou školu. A co když k ní Edward něco cítí, ale nenávist to není?

Když jsem se po několika letech vracela do Forks, nemyslela jsem si, že se mi vrátí tolik vzpomínek. Vzpomínala jsem na lidi ve škole, kteří mě měli rádi, vzpomínala jsem na Edwarda Cullena, zvláštního a hlavně krásného kluka, jenž mě nenáviděl. Nepadli jsme si do oka. Vlastně já ho chtěla. A moc, ale nikdy jsem to nedala najevo. Když se někdo choval hnusně ke mně, chovala jsem se k němu stejně.

Přesně jsem si pamatovala první den, kdy jsem ho viděla.

Ahoj Izzie! Dneska mají přijet ti noví žáci,“ přiběhla za mnou Erica.

Ahoj Er, vážně? Já myslela, že mají přijet až příští týden,“ zatvářila jsem se pochybovačně, ale když mě otočila k silnici a já uviděla to auto, ihned jsem zmlkla.

Páni, to budou nějací boháči, viď?“ zašeptala potichu Kristin, která se k nám právě přidala.

Hm...“ zamručela jsem. Ve Forks jsem vždycky byla nejbohatší, nejkrásnější a nejoblíbenější osobou. Ještě aby byli hezčí než já.

Auto zaparkovalo a zastavilo. Pomalu se otevíraly přední dveře, ze kterých vystoupil Bůh! Byl nádherný. Měl hnědé vlasy s bronzovými odlesky. Jeho oči jsem z takové dálky neviděla, ale bylo jasné, že byly krásné. Měl dokonale vypracované tělo, alespoň tak jsem uznala, když jsem viděla jeho svaly pod tričkem.

Zastavil u přední kapoty a někoho vyhlížel. V tu chvíli se na parkoviště vřítilo další auto. Jeep.

Z Jeepu vystoupil vysoký svalovec. Páni, ten byl ale sexy! Hned po něm vystoupila krásná blondýna, která se k němu okamžitě přitulila.

Kruci!“ ozvalo se ze strany, kde stálo plno kluků. Se všemi jsem něco měla... kromě těch šprtů, samozřejmě.

Ze zadních dveří vystoupili zároveň dva lidi. Blonďák a malá černovláska. Podali si ruce a stoupli si vedle toho krasavce, jenž přijel první.

Páni, Iz. Mně se nejvíc líbí ten vysoký a svalnatý...“ rozplývala se Maggie.

Jo, a mě se zase líbí ten blonďák, jenže je zadaný...“ odvětila Priscila.

Hmm... Mně nikdo.“ Kruci! Proč se zrovna mně musí líbit ten nejkrásnější? Nedala jsem na sobě nic znát, protože by si mě holky hned dobíraly. Ale znaly mě... A moc dobře.

Takže se ti líbí ten jediný, co tam není s dívkou, viď?!“ ptaly se ihned... Byly jako slepice... Jenže on určitě bude zadaný, jako všichni z jeho rodiny, jen třeba ještě jeho dívka nechtěla jít do školy. Třeba je nemocná.

 

O dvě hodiny později...

Izzie, právě jsem měla hodinu s tou malou. Páni, tak upovídanýho člověka jsem nikdy neviděla! Vím o nich snad všechno. Ta malá se jmenuje Alice a chodí s Jasperem. Ta blondýna je Rosalie a chodí s Emmettem. Nejzábavnější je, že jsou to všechno nevlastní sourozenci,“ Kristin si oddychla a pokračovala, „ten zrzek se jmenuje Edward a nikoho nemá. Alespoň to mi řekla. Přistěhovali se odněkud z Aljašky, to už si nepamatuju. Jejich táta je Carlisle Cullen a matka Esme Cullenová.“

Tohle ti všechno řekla? Hmm...“ Začala jsem přemýšlet. Pokud je svobodný, já jsem taky svobodná. Dalo by se s tím něco dělat a já s tím něco udělám!

Chystala jsem nějaký plán, jenže stále mě nic nenapadalo.

***

A stejně jsem nic nesvedla. Možná jsem byla krásná, oblíbená a bohatá, ale byla jsem mrcha. A pořádná. A tou jsem i teď. Chystám se do školy a vytahuju to nejlepší oblečení, které u sebe zatím mám. Jenže, teď si vybrat...

Zavřela jsem oči a popadla první věci, co mi padly pod ruku. Otevřela jsem oči a na posteli ležely měkoučké šaty a lesklé stříbrné legíny. Už přesně vím, co za boty...

 

Druhý den

Konečně do školy. Nejvíce ze všeho se těším na všechny ty obličeje lidí, co mě uvidí v tomhle. Musím říct, že mi to vážně seklo. Vylezla jsem z domu, nastoupila do autíčka a vyrazila směr škola. Cesta ubíhala pomalu a nudně, tak jsem si zapnula rádio, ve kterém hráli moji oblíbenou písničku od Rihanny...

Už z dálky jsem viděla budovu školy a musela jsem se ušklíbnout. Stále se nezměnila. Smykem jsem vjela na parkoviště a vjela na poslední volné místo. Vypla jsem motor, vytáhla klíčky a otevřela dveře.

Páni, kdybyste viděli oči všech těch kluků, asi byste se rozesmáli...

Můj první školní den právě začal.

Další kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nepodvedeš! - prolog:

 1
1. Alis
16.03.2017 [15:48]

Mohlo by to stat za to ...dockame se pokracovani? Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!