Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Neobyčejný příběh lásky - Kapitola 46. - Vzpomínky

JB


Neobyčejný příběh lásky - Kapitola 46. - VzpomínkyBella s Edwardem, Rileym a Kate se vydají do domu Swanových. Dnešní kapča je s označením 15+, takže je vám asi jasné, co se v ní bude dít :-D Přeji příjemnou zábavu. A děkuji moc za komentáře. Snad mi teda nějaký zanecháte…

Kapitola 46. - Vzpomínky 

Pohled Belly. 

Slyšela jsem, jak se Carlisle baví s Kate a Edwardem a plánují spolu s ostatními, jak budou trénovat jejich schopnosti, které by nám mohly hodně pomoci. A také bude třeba, naučit je bojovat.

Měli jsme měsíc na přípravu, pokud tedy mezitím Aro svoje rozhodnutí nezmění…

 

Ještě téhož večera jsme nasedli do mého auta a zajeli do Forks. Vedle mě seděl Edward a vzadu Riley s Kate.

Edward s Kate se rozhodli, že budou bydlet u nás, ale dům jejich rodičů zatím prodávat nebudou. Takže jsme jim jeli pro nějaké věci, které si vezmou k nám.  

Edward mě držel za ruku. Všimla jsem si, že mě chvílemi pozoruje. Co se mu asi honilo v hlavě?

Když jsme dojeli do Forks, zaparkovala jsem raději kousek dál od jejich domu. Všude kolem nás byla pořádná tma. Museli jsme být rychlí, abychom nevzbudili podezření, že se do domu někdo vloupal.

Vešli jsme dovnitř. Viděla jsem na Edwardovi a Kate, jak nasáli vzduch. Stále tu byl cítit pach Renée a Charlieho. Jakoby jen na nějakou dobu odjeli někam pryč a zase se měli co nevidět vrátit domů.

„Já vím, že je to pro vás těžké, ale běžte si prosím pro nějaké oblečení, kosmetiku, věci do školy, knihy… případně nějaké svoje osobní věci, bez kterých nemůžete být. Ať vypadneme co nejdříve,“ zašeptala jsem, když jsem viděla, jak stojí oba v kuchyni a vyrovnávají se s tím, že už jejich rodiče nežijí. Kate vzpomínala na to, jak pomáhala mamce v kuchyni, jak koukali všichni společně na televizi… V hlavě jí probíhalo moře vzpomínek a po chvíli začala vzlykat. Edward stál vedle ní, objímal ji kolem ramen a byla jsem si jistá, že mu běží v hlavě něco dost podobného.

„Bella má pravdu, víme, že to pro vás není snadné, ale měli bychom pohnout, než vzbudíme podezření, že se v domě něco děje,“ nabádal je Riley. Soucítil s nimi, stejně jako já. Měla jsem pocit, že jim teprve teď skutečně došlo, že už mámu s tátou nikdy neuvidí.

Dali jsme jim ještě pár minut. Pak se oba vydali po schodech do svých pokojů.

Vešla jsem za Edwardem. Když jsem se rozhlédla po pokoji, na mysl mi vytanulo naše první milování. Bylo to tady, na jeho posteli. V domě byla tenkrát jak jeho sestra, tak i Renée s Charliem. Trochu jsem se zasnila.

Edward ke mně otočil hlavu. V očích měl spoustu jiskřiček.

„Vzpomněl jsem si na naše první milování,“ řekl šeptem. Usmála jsem se na něj.

„Tak to jsme si vzpomněli oba na to samé,“ pronesla jsem potichu. Koukal na mě a vypadal zamyšleně a zároveň odhodlaně.

„Nemáme čas, Edwarde,“ upozornila jsem ho. Bylo mi jasné, že stesk po rodičích teď vystřídala touha. Bylo to znát z jeho pohledu, z výrazu ve tváři…

Trochu se zamračil, skousl si ret, ještě chvíli mě sjížděl pohledem od hlavy až k patě a pak pokrčil rameny a dal se do balení.

Stála jsem kousek od něj, sledovala ho při balení, a pak jsem si vzpomněla na to, co nás čeká za necelý měsíc a přehodnotila jsem naše priority. Od té chvíle, co došlo k Edwardově přeměně a stal se z něj upír, jsme na sebe neměli moc času. Přemýšlela jsem nad tím, jak jsou na tom asi Kate s Rileym, a když jsem se zaposlouchala do zvuků domu, došlo mi, že oni už se své prioritě věnují.

Pomaličku jsem šla k němu. Objala jsem ho zezadu kolem pasu a položila si hlavu na jeho záda.

„Lásko, říkala jsi, že nemáme čas,“ řekl zastřeným hlasem.

„Rozmyslela jsem si to,“ zašeptala jsem. Touha po něm ve mně sílila.

Chytil mě za ruce, rozpojil je a otočil se ke mně čelem. Díval se mi do očí a já v těch jeho viděla všechnu tu lásku a touhu, kterou nemusel vyjadřovat slovy.

Vzal můj obličej do dlaní. Palcem mi zlehka přejel po rtech, pak sklonil hlavu, a když se naše rty spojily, bylo to něco nepopsatelného. Už jsme se po jeho přeměně líbali a bylo to krásné a tak jiné, než když byl ještě člověk, ale tohle bylo… prostě úžasné.

Propletla jsem ruce do jeho vlasů a přitiskla jsem se k němu ještě blíž. Svíral mě ve své náruči a hladil mě přitom po zádech. Přestala jsem vnímat okolí. Byl tu jen on a já. Hladově jsme se líbali a naše jazyky tancovaly ve stejném rytmu. Nevím, jak dlouho to trvalo, ale co jsem věděla určitě, bylo, že mi tohle nestačilo. Chtěla jsem víc, chtěla jsem jeho. Potřebovala jsem ho.

Pomaličku jsem sjížděla rukama po jeho tváři, až jsem narazila na první knoflíček u košile. Touha mě hnala kupředu, že bych mu tu košili nejraději jedním škubnutím servala z těla, ale nechtěla jsem to uspěchat. Rozepínala jsem mu jeden knoflíček za druhým, a když jsem se dostala až k tomu poslednímu, položila jsem mu ruce na břicho. Zlehka jsem je přesunovala přes hruď až na ramena, kde jsem zajela pod košili a stáhla jsem mu ji z nich. Pustil mě a nechal ji spadnout na zem, aniž by mě přestával líbat. Pak mě jednou rukou pohladil po vlasech a druhou mě hladil po zádech. Dojel ke spodnímu lemu mého trička a pomalu mi ho začal vyhrnovat. Zvedla jsem ruce nad hlavu. Jen na malý okamžik jsme přerušili náš polibek, aby mi ho mohl svléknout.

„Jsi tak krásná,“ pronesl potichu a pohladil mě přitom po tváři. Naše rty se znovu spojily a polibek se ještě prohloubil. Jedním pohybem mi rozepnul podprsenku, a když mi ji sundal, přitiskl se svou nahou hrudí těsně ke mně. Po chvilce se maličko odtáhl, vzal mě do náruče a s pohledem upřeným do mých očí mě nesl k posteli. Opatrně mě na ni položil a přilehl si ke mně. Ležel na boku, hlavu měl podepřenou jednou rukou a tou druhou mi přejížděl od krku, přes prsa až k pupíku. Tak moc jsem ho chtěla. Už jsem nemohla déle čekat. Otočila jsem se k němu, přisála se svými rty na jeho a rukama jsem sjížděla přes hruď na břicho, až jsem dojela k zapínání jeho kalhot. V rychlosti jsem je rozepnula, pak jsem se posadila a chtěla mu je sundat, ale on mě chytil za ruce a sundal si je sám. Začala jsem si rozepínat svoje kalhoty, ale opět mě chytil za ruce.

„Já sám,“ řekl roztouženě a už mi svlékal kalhoty.

Nahá jsem se zase položila a on si lehl ke mně. Dívali jsme se jeden druhému do očí.

„Tak moc tě miluji. A bojím se toho, co bude za měs-“

„Také tě moc miluji a nad tím, co bude za měsíc, teď přemýšlet nebudeme,“ pronesl s prstem položeným na mých rtech. Pak se sklonil a začal mě vášnivě líbat. Rukama jsme si vzájemně bloudili po těle a naše touha jednoho po druhém pomalu dosahovala maxima snesitelnosti. Edward se zvedl na rukách a opatrně si lehl na mě. Vnímala jsem každou část jeho těla, kterou se mě dotýkal. Tiskl se ke mně a hladově si bral moje rty. Pak se svými rty přesunul na můj krk a sjížděl dál na prsa. Dráždivě je laskal rty a jazykem. Lehce jsem se prohnula v zádech a on, jako bych ho tím povzbudila, přidal k ústům a jazyku ještě svoje ruce.

Po chvíli jsem mu položila ruku pod bradu.

„Pojď sem,“ řekla jsem mu ochraptěle a rukou jsem si přitahovala jeho hlavu ke své. Když jsem měla jeho rty kousek od svých, usmála jsem se na něj a zatlačila jsem mu rukama do ramen. Pochopil a lehl si na záda. Obkročmo jsem si na něj sedla, chytila jsem jeho ruce, zvedla jsem mu je nad hlavu a tam jsem je pevně držela jednou rukou. Kdyby chtěl, dostal by se z toho sevření natotata. Zřejmě ale nechtěl, protože se nebránil. Sklonila jsem se k němu a zlehka jsem mu jazykem obkreslila tvar jeho rtů. Trošku našpulil pusu a nadzvedl hlavu. Já jsem se ale maličko odtáhla. Ucítila jsem tlak jeho rukou na moji.

„Lásko, nezlob,“ zaprosil roztouženě. Volnou rukou jsem ho pohladila po tváři. Prsty jsem přejela po jeho nedočkavých rtech a pak jsem je přesunula na krk a hladila ho po klíční kosti a dál na hrudi. Celou dobu jsem mu koukala do tváře. Oči měl teď zavřené, vzrušeně oddechoval a pohled na to, jak mu dělá můj dotek dobře, mě naprosto dostal. Sklonila jsem hlavu a hltavě jsem ho začala líbat. Ihned mi začal polibek vracet. Nemohla jsem se ho nabažit. Pustila jsem mu ruce a hladila a líbala jsem ho na rty, na krk, lehce jsem ho kousla do ramene, zlíbala jsem každý centimetr jeho hrudi a zase jsem se vrátila zpět k jeho ústům. Jeho ruce bloudily po mém těle a oba jsme vzrušeně dýchali.

Když už se mi ta touha po něm zdála skutečně neúnosná, trochu jsem se nadzvedla a naše těla se spojila v jedno. Pár vteřin jsme zůstali bez hnutí, a pak jsem se začala pohybovat v rytmu, který udával tlak jeho rukou na mých bocích.

Sklonila jsem se k němu a lehce se otřela o jeho rty. V tu chvíli mi položil ruku na zátylek a přitáhl si moje rty na svoje.

Vášnivě jsme se milovali, popoháněni naší touhou jednoho po druhém. Náš zrychlený dech se postupně měnil na hlasité vzdechy.

Když začala moje tělo zaplavovat rozkoš, s výkřikem ‘Edwarde’, který jsem udusila do jeho ramene, jsem dosáhla vrcholu. Jen pár vteřin po mně jsem cítila, jak se jeho tělo napjalo, do ucha mi zašeptal ‘Bello’ a i on dosáhl uspokojení.

Uvelebila jsem se v jeho náruči a on mě objal rukama kolem těla. Dech se nám oběma zklidňoval.  

„Lásko, měli bychom dokončit to balení a zmizet,“ zašeptala jsem po pár vteřinách. Nechtělo se mi z jeho objetí, ale na tohle budeme mít spoustu času doma.

„Já vím, ale věříš mi, že se mi tě nechce vůbec pustit?“ řekl šeptem. Zvedla jsem hlavu, opřela si ji o ruce a podívala jsem se mu do očí. Zase jsem v nich viděla všechnu tu lásku a něhu. Usmála jsem se na něj a nahnula se pro polibek. Chvilku jsme se líbali, a když už se mi zdálo, že to nabírá na intenzitě, odtáhla jsem se, posadila se na posteli a začala jsem se oblékat. Edward maličko zavrčel, ale když jsem se na něj podívala, ze zamračeného obličeje na mě vykoukl úsměv. I on se posadil a hledal svoje oblečení.

Dobalili jsme a vydali se ke dveřím. U dveří jsme se ještě oba zastavili, otočili se, rozhlédli se po pokoji a pak už jsme scházeli po schodech do kuchyně. Tam už na nás čekal Riley s Kate na klíně. Oba na nás mrkli. Ani jsem jim nepotřebovala číst myšlenky, abych věděla, co mělo to mrknutí znamenat. A věděl to i Edward.

Ještě jsme se, stejně jako u Edwarda v pokoji, rozhlédli po obýváku a kuchyni a společně jsme vyšli ven. Všude byla tma, všichni spali. Nasedli jsme do auta a vyjeli z Forks směrem k našemu domu.

 

Kapitola 45. - Kolik času zbývá? - Shrnutí - Kapitola 47. - Trénink



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Neobyčejný příběh lásky - Kapitola 46. - Vzpomínky:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!