Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Není vlk jako vlk - 7 - Věta, která vše změnila

Breaking Dawn


Není vlk jako vlk - 7 - Věta, která vše změnilaV tomto díle bude bitka, potom... ale to bych předbíhala. Prozradím jen, že to tentokrát má mnohem víc slov. Přeji příjemné počtení. :)

kapitola 7

 

Tak co je?“Zzase neodpověděl a mě se začínal zmocňovat vztek. Třes mnou projel až do morku kostí. Hrozilo, že se proměním. Vtom se však z lesa ozvalo zapraskání...

 

Stál tam Jake.

„Nech ji“ zavrčel.

„Nebo co?“ podivně se usmál, jako by Jaka vyzýval na souboj.

„Nebo si to s tebou vyřídím!“ stačil ještě říct a vybuchl. Edward se jenom pousmál, přikrčil se a chystal se po Jakovi skočit. Jake ho napodobil. Tohle jsem nesměla nechat jen tak! Okamžitě jsem si stoupla mezi ně, zády k Jakovi a čelem k Edwardovi.

„Edwarde, odejdi,“ řekla jsem mu, „a ty, Jaku, taky, rozejděte se!“ Už mě to přestávalo bavit a bála jsem se, abych nedopadla jako Jake, tudíž proměněná. Avšak nikdo z nich se neměl k odchodu. Pořád stáli proti sobě, já mezi nimi. Najednou se Edwad pohnul směrem ke mně a Jake okamžitě vyskočil. Edward ho však pravou rukou odrazil, ale Jakovi se podařilo utrhnout mu ruku levou. Tohle už jsem nevydržela a zařvala na Edwarda: „Edwarde Cullene, okamžitě odejdi, nebo si mě nepřej!“ Nějak se mu nechtělo, ale vtom se na mýtince objevili i Sam, Jared, Paul a Seth. To už asi Milý Edík dostal strach, sebral ruku, kterou Jake pustil (fuj, byla celá ožužlaná) a odkráčel. Já se vrhla k Jakovi. Vypadalo to, že mu nic není. Rozhodla jsem se mu říct o mé proměně. Příště by v takovém boji mohl přijít o život.

 

ԭԭԭԭ

 

„Pánejo! Ty a drak... to je věc!“ rozplýval se Jake. Seděli jsme na místě, kde jsem předtím přistála. „Ale... proč jsi mi to neřekla?“ Já jen pokrčila rameny.

„Vynahradím ti to!“ usmála jsem se na něj. Dostala jsem totiž nápad.

 

 

„Tak připraven? “zeptala jsem se Jaka. Seděla jsem v dračí podobě na vrcholku kopce a Jake mi seděl na zádech.

„Jo,“ řekl trochu nervózně, ale já na nic nečekala a plnou rychlostí jsem vyrazila kupředu. Slyšela jsem jen, jak Jake křičí, možná vzrušením, možná strachy, ale o tom jsem teď nepřemýšlela. Musela jsem dávat pozor, aby nespadl při první prudší zatáčce, nebo zrychlení.

 

Jake

 

Wow, to bylo teda něco! Letěli jsme nad nekonečnými lesy, poli i vesnicemi, nad starými hrady, zámky, propastmi, skalami… Na Bells bylo vidět, že se zoufale snaží neudělat chybu při manévrování. Létali jsme až do doby, než se začalo stmívat. Teprve pak jsme si sedli na skálu nedaleko Seattlu a pozorovali západ slunce. Krvavé mraky byly rozprostřené po obloze a postupně přecházely v bílou barvu. Samo slunce na nás vrhalo tmavě-oranžové světlo. Když zapadlo a nás zahalilo šero, vydali jsme se na cestu zpět. Přistáli jsme u Bellina domku, já se s ní rozloučil a odběhl do lesa, kde se proměnil a zamířil směr La Push.

 

 

Opět Bella

 

Sotva jsem za sebou zavřela dveře, už se ke mně hrnul Charlie.

„Kde jsi byla? Víš ty vůbec, jaký jsem měl o tebe strach?“

„Byla jsem s Jakem,“ odpověděla jsem mu. Tohle stačilo. Charlie bral Jaka jako někoho, kdo by mě v případě nebezpečí ochránil.

„Aha, no, tak to jo, já se jdu dívat na televizi,“ řekl zaraženě a já šla do pokoje, kde jsem se převlékla, a potom opět  sešla do kuchyně dát si něco k snědku. Tím něčím byla houska se sýrem. Když jsem si na ní pochutnala, zase jsem šla do pokoje. Když jsem rozsvítila, málem jsem měla infarkt. Stál tam Edward a probodával mě výsměšným pohledem.

„Co tu chceš?“ zeptala jsem se nepřátelsky. Chvíli mu trvalo, než odpověděl.

„Změnila ses,“ konstatoval.

„Ty taky.“

„Vážně?“ zeptal se. „Ale jak to, že jsi s Jakem, vždyť je to vlkodlak!“

„Ale jak to, že sis našel jinou?“ opáčila jsem. Nechtěla jsem mu říkat vše, ne, když si našel ji. Neodpověděl. Chvíli jsme tam stáli v trapném tichu, i když bylo trapné jen pro něj. Já se pustila do housky. Byla dobrá. Pak konečně prolomil ticho.

„Miluješ mě ještě?“ zeptal se. Nevěděla jsem, co na to říct.

„Ano, ale každým okamžikem, co jsi s ní, se láska k tobě vytrácí,“ odpověděla jsem, byla to pravda. Nejvíc mě překvapilo, že se mi nedívá do očí, ale někam přes mou hlavu. To mě celkem naštvalo.

„Oh, tak to tě již nebudu obtěžovat, vím co jsem potřeboval,“ řekl a vyskočil oknem. Tak tohle jsem nechápala. Proč vlastně přišel? Pěknou chvíli jsem nad tím dumala, ale nakonec jsem se zvedla a šla si dát sprchu. Sotva jsem pak dopadla na postel, spala jsem jako dřevo.

 

Pohled nikoho

 

Následující tři měsíce byla Bells buď u Jaka, ve škole, doma, nebo stavěla svůj úkryt. S Edwardem nemluvila, vždycky si na obědě sedala s Alice, Jazzem, Willem a Jackem. Dokázali prokecat celou přestávku a nikdy jim nedošla témata. Bells neuniklo, jak po ní nenápadně Jack pokukuje. Ne však jako na jídlo, vypadalo to, jako by se mu líbila. Nedala však nic najevo.

 

Bella

Když jsem přijela domů, bylo to asi v půlce září, stál před domem Jake. Tohle bylo divné, jelikož se vydal se smečkou na loveckou výpravu za účelem odhalit blížící se upíry. Tato výprava se konala jednou za měsíc, tudíž byla povinná.

„Ahoj Jaku,“ řekla jsem mu a usmála se na něj. On mi úsměv ani neoplatil.

„Musím ti něco říct“

„Poslouchám“

„Přichází sem obrovská armáda upírů a lidožravých vlkodlaků.“

 

 

To be continued?

 

8.díl



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Není vlk jako vlk - 7 - Věta, která vše změnila:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!