Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Není vlk jako vlk - 6

Novorození útočí (s logem MTV)


Není vlk jako vlk - 6Tohle bude trošku zamotané... :D Zjistí Jake Bellinu podobu? A setká se Bella s Edwardem? Kdo ví? Já to teda nevím.
Prosím o komentíky. :) :D :D

6. Kapitola

 

 

 

„Musíš do nemocnice,“ řekl Jake.

„Ne, to nic není... já jen...,“ nedokončila jsem větu. Ruka se mi začala sama uzdravovat.

„Wow, myslel jsem, že to dokáží jen měniči,“ řekl Jake.

„Však jsem měnič,“ odpověděla jsem mu.

„Takže ses už...?“ začal Jake.

„Ještě ne,“ řekla jsem mu. Z nějakého důvodu jsem mu to nechtěla říct. Nevím proč. Asi jsem chtěla využít moment překvapení, nebo co, prostě mě to napadlo. A taky mě napadlo ještě něco jiného. V noci ho půjdu strašit! V duchu jsem se zasmála. Když jsem se však podívala na ruku, smích mě přešel. Jen aby to nepoznal.

„Aha, ale jak to, že se ti to hojí tak rychle, když ses nepřeměnila?“ zeptal se Jake a nechápavě na tu ruku zíral.

„Kdybych to věděla, řekla bych ti to,“ zazubila jsem se na něj.

„Promiň, už musím, mám ještě nějakou práci.“ A v duchu jsem si říkala: „Musím tě jít strašit“

„Ok, tak se zatím měj,“ řekl Jake a odběhl. Já jsem se nejdříve podívala, na co jsem to vlastně spadla a on to byl kus skla. Kde se tu vzalo sklo? No, to se asi nedovím, tak proč nad tím přemýšlet? Šla jsem zpět do domu a cestou se mi zdálo, že mě někdo sleduje. Rychle jsem zaběhla do domu a zavřela za sebou dveře. Přesunula jsem se k oknu a chvíli upřeně pozorovala okolí. Uklidnilo mě, že jsem neviděla nikoho. Vyšla jsem tedy do pokoje a dělala věci do školy. Za nějakou dobu někdo zvonil. Seběhla jsem dolů, otevřela dveře a už se mi kdosi vrhnul kolem krku. Překvapeně jsem zalapala po dechu.

„Alice? jsi to ty?“ Byla to ona. Za ní stáli ostatní Cullenovi až na Edwarda. Všichni se na mě vrhli, Emmett mě dokonce zvednul a zanadával: „Bože, Bello, ty jsi ale těžká! Kdo tě tak vykrmil?“ Já ho se smíchem začala mlátit. Všichni se rozesmáli.

„Kde je?“ Všichni věděli, koho myslím. Seděli jsme v obýváku a povídali si o Aljašce, kde Cullenovi přebývali poslední rok.

„Víš, on...“ začala Esme, „musí ti to říct sám, my nemůžeme, je to pro nás utrpení.“

„Co se stalo?“ okamžitě jsem se zeptala. Nikdo neodpověděl. „Prosím, řekněte mi to, nebo mě to zničí!“ Nikdo mi opět neodpověděl, smířila jsem se s tím, že se to dozvím později, když v tom se ozval Carlisle: „Charlie je tady!“ Nato se všichni zvedli. Když Charlie vešel do dveří, zarazil se, jak je zde přeplněno. „Ahoj, Charlie, jak se máš?“ zeptal se Carlisle.

 

 

Když Cullenovi odešli, svalila jsem se vyčerpaně na postel. Rozhodla jsem se, že dneska v noci nikam nepůjdu, pořádně se vyspím a ráno půjdu vystrašit toho Jaka.

Ráno jsem se probudila, koukla na hodinky a vyletěla jako střela z postele. Škola mi začínala už za 20 minut! To mi tak chybělo!

 

Naštěstí jsem stihla přijít ještě včas, ale na úkor snídaně. Smůla, musím to vydržet. První hodinu byla matematika. Po ní následovala biologie a tam jsem se ke svému údivu potkala s Alice. Usmála jsem se na ni a přisedla si. Celou hodinu jsme prokecaly, ale každé narážce na Edwarda se Al úzkostlivě vyhýbala. Když jsme pak šly na oběd, uviděla jsem proč. Seděl tam, ne však sám, s nějakou jinou upírkou a drželi se za ruce. Potichu jsem se Al zeptala: „Oni... spolu?“ Al  jen přikývla. Konečně mi to došlo. Hodila jsem po něm znechuceným pohledem a přisedla si s Al k Jazzovi, který seděl co nejdál od nich.

 

Po škole, když jsem šla k autu, jsem koutkem oka zjistila, že mě pozoruje. Nasedla jsem do auta a jela domů. Teď teprve mi docházelo, co se stalo. Bylo mi čím dál hůř. Ta stará rána se znovu otevřela a krvácela. Nešlo to vydržet, musela jsem se proměnit a odlehčit tak svou žalem zdrcenou hlavu.

 

 

Chvíli jsem tiše létala nad městem, až jsem si ve svém žalu sedla na úpatí kopce s budoucím úkrytem a proměnila se. Bylo to zlé. Rozbrečela jsem se jak malé dítě. To přece nemůže být pravda! Ne a ne! Říkal mi, že mě miluje, a zatím má jinou! Usedavě jsem vzlykala nad jeho zradou. Najednou zašustilo křoví. Byl to on.

„Bells...,“ začal a šel ke mně.

„Ne!" zaječela jsem, „nepřibližuj se ke mně, ty hajzle! Krmil jsi mě představami, že mě miluješ, a mezitím jsi to říkal té couře! Tohle si už u mě nespravíš!“

„Ale no tak, Bells, tebe taky pořád miluju,“ řekl a pořád se přibližoval.

„Edwarde Cullene, říkám ti, nepokoušej moji trpělivost! Nevěřím ti!“ zaječela jsem znovu, ale s pramalou účinností. Už byl u mě na dva kroky. Najednou se strašně rychle pohnul a už stál u mě. Políbil mne, ale já se mu vytrhla.

„Už nikdy tohle nedělej!“ zařvala jsem a běžela pryč. Věděla jsem, že je za mnou. Za chvilinku mě dohnal a násilně zastavil. Já se mu však opět vytrhla a zlostně na něj zahlížela.

„Co chceš?“ zavrčela jsem. Neodpověděl.

„Tak co je?“ zase neodpověděl a mě se začínal zmocňovat vztek. Třes mnou projel až do morku kostí. Hrozilo, že se proměním. Vtom se však z lesa ozvalo zapraskání...

 

 

 

 

 

To be continued??? :D :D



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Není vlk jako vlk - 6:

 1
2. Izza
25.12.2013 [14:23]

Kde je ďalší diel!? Toto mi nerob je to super!:( <33

1. Ceola
15.03.2012 [14:27]

Super kapitolka! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!