Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nenávidím tě Miku Newtone, ale díky za vše - 6. kapitola

555


Nenávidím tě Miku Newtone, ale díky za vše - 6. kapitolaMáte tady další kapitolu. Chci vám poděkovat, vaše komentáře dokázali nemožné. Měla jsem hroznou náladu, kterou nedokázal nikdo zahnat, kromě vašich komentářů. Proto vám hoooodně moc děkuji. Hezké čtení.

6. kapitola

 

Bella

 

Z autobusu nás odvedla tmavovlasá mladá žena. Byla hodně podobná Cullenovým. Měla světlou pleť a ostré rysy ve tvářích. Prošli jsme kolem pultu. Stála za ním žena. Byla hezká, ale v porovnání s naší průvodkyní obyčejná a škaredá. „Vítejte ve Volteře. Prosím následujte mě.“ Šli jsme za ní do velkého sálu. Různě u stěn stáli lidé. Vypadali jako bohové. Uprostřed místností byly tři křesla. Vypadali jako trůny. Seděli v nich tři muži. Měli bledou až průsvitnou pleť a tmavé oči. Vstali a šli k nám. Jeden z nich šel ke mně. Měl tmavě dlouhé vlasy a černé oči ve kterých byly vidět červené stopy. Přišel ke mně a pohladil mě po tváři. Jehokůže byla ledová. Působila jako papír. Potom dotyku znejistěl a v jeho obličeji bylo číst zděšení a zklamání. Uchopil moji tvář do svých dlaní. Díval se mi do očí a snažil se v nich číst. S nadějí, že mi pomůže, jsem se podívala po Charliem. Neznámý muž ho držel na zemi. Tvář měl na jeho rameni a zuby zakousnuté v jeho krku. Zděšeně jsem se podívala po ostatních. Starší paní se krčila v rohu sálu. Jinak ostatní byly v podobnách situacích jako Charlie. Co se se mnou stalo? Jsem sídle nějaké sekty, která věří, že jsou upíři?

„Jsem Aro“ promluvil na mě, ten muž a přinutil mě se na něj podívat. „Jak se jmenuješ ty?“

„Bbbbella“ zamumal jsem potichu. Nebyla jsem schopná slova. „Kdo jste?“ Nebyla jsem si jistá, co chci slyšet, ale musela jsem se zeptat.

„Upíři“ odpověděl. Přitáhl si můj obličej a políbil mě. Sjel svými rty k mému krku. Kousl mě. Jeho zuby prokously moji kůži. Pomalu jsem upadala do tmy a připravovala se na smrt. Vzpomínala jsem na všechny. Cullenovi, Charlieho, Jakoba, Billyho, Angelu a Mika. Co bych jim teď ráda řekla. Mikovi bych poděkovala, díky němu jsem se seznámila s Culenovými a našla tak nejlepší přátele. Esme a Carlislovi, že mi byly druhými rodiči, Emmetovi a Jasperovi, že mi byly staršími bratry, Rose a Alici, že mi byly nejlepšími kamarádkami a Edwardovi, že mi byl. Čím mi byl?? Nejlepším kamarádem? Jak bych se s ním rozloučila? Vybavila se mi myšlenka. Seděli jsme v jeho pokoji na sedačce. Naklonila jsem se k němu a políbila ho. „Sbohem“ řekla jsem mu a odešla. Na co myslím? Vždy´t jsme jen nejlepší kamarádi. Potom bych poděkovala Jacobovi, protože mi byl dobrým kamarádem, stejně jako Angele. Zase mi na mysl přišel Edward. Poslední co jsem chtěla vidět, bylo Edwardův pokřivený úsměv. Pomalu jsem upadala do temnoty.

http://www.stmivani.eu/10-fanfiction-od-vas/nenavidim-te-miku-newtone-ale-diky-za-vse-7-kapitola/

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nenávidím tě Miku Newtone, ale díky za vše - 6. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!