Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nenávidím tě Miku Newtone, ale díky za vše - 4. kapitola


Nenávidím tě Miku Newtone, ale díky za vše - 4. kapitolaMáte tady další kapitolku. Nevím jak pokračovat, konce povídky se u mě mění, jako na běžícím pásu:-D. Díky za komentíky.

Bella

 

Doma jsem se pustila do úklidu a praní. Na oběd jsem si udělala  lasange. Odpoledne uteklo rychle, schovala jsem si nové oblečení a zavolala Jakovi Blakovi. To je můj nejleší kamarád s Quileutské rezervace La Push. Jeho otec Billy s Charliem chodí každý víkend rybařit. Často za ním jezdím do La Push na táboráky, jsou to indoáni a znají zajímavé legendy a příběhy. Nelíbilo se mu, že jsem byla u Cullenových. Indiáni je nemají moc rádi. Slíbila jsem Jakovi, že za ním zítra zajdu. Přehrávala jsem si celý můj pobyt u Cullenových. Byli na mě hrozně moc hodní. S Alice a ze mě se stali kamarádky, vím, že se na ni můžu spolehnout. Škoda, že jsme se spolu nebavili už dříve. Jsou hodně uzavření a přesto se ke mně chovali moc hezky. Doufám, že se se mnou budou bavit i ve škole. Nejednou mi došlo, že ve škole budou všichni co mě podrazili. S mých starých kamaradů, mi zůstala jenom Angela. Zase jsem se rozbrečela. Bylo mi nanic. Proč na něj neumím zapomenout? Jak by se s tím vypořádal někdo jiný? Nedávno jsem četla článek o sebepoškozování. Nedokázala jsm tu holku pochopit, jak to mohla udělat? Teď ji už asi začínám chápat. Někdo zazvonil. Hodila jsem myšlenky o sebepoškozování za hlavu a šla otevřít. Já bych to totiž nikdy nedokázala, tak proč o tom přemýšlet. Ve dveřích stála Alice.

„Ahoj Bello, Carlisle ti posílá nějaké vitamíny, abys to nechytla znova.“ podala mi krabičku.

 

 

 

Alice

 

Bella se zdála být v pořádku. Dokonce se usmívala. Její sebevražedné sklony ji zřejmě přešli. 

„Děkuji Alice. Pojď dál.“ poodstoupila jsem ode dveří, aby mohla jít dál. „Posaď se, dáš si něco k pití?“

Zdálo se, že by chtěla být sama. A já musím ostatním vysvětlit s oce stalo. „Ne. díky. Už půjdu, slíbila jsem Esme, že jí pomůžu.“

Doma všichni netrpělivě čekali v hale a viseli na mě očima. Přehrála jsem si vidinu a dala se do vysvětlování. „Viděla jsem Bellu jak se řízla žiletkou do zápěstí.“ Všichni se tvářili vyděšeně.  

 

 

Bella

 

V neděli po obědě jsem jela do La Push. Všechno jsem řekla Jakobovi. Povídali jsme si u něj v garáži, kde sestavoval svoje nové auto. Je to jeho koníček. Potom jsem zajela za Angelou. Promluvili jsme si spolu. Věděla jsem, že je jí to líto. Rozhodla jsem se s ní jako jedinou bavit i po tom co se stalo. Rozhodla jsem se, že se Mikovi pomstím.

Ráno mě čekalo překvapení. Před domem stál Emmettův Jeep se všemi školou povinnými Cullenovými. Edward stáhl okénko. „Dneska jedeš s námi, tak si nastup.“ Byla jsem překvapená a nastoupila dozadu k Rose, Alici a Jasperovi. První hodinu jsem měla s Rose, druhou a třetí s Alicí.  Ve čtvrté hodině jsme s Angelou vymyslely, jak se pomstím Mikovi. Naštěstí se mi podařilo, vyhýbat se mu celý den. V jídelně na mě od svého stolu mávala Alice s Emmettem, ať si k nim jdu sednout. Přikývla jsem, ale šla k Mikovi a ostatním. Sladce jsem ne něj usmála.

„Chtěla jsem ti poděkovat Miku. Jsem moc ráda, že jsi byl ke mně upřímný a ukázal mi, jaký jsi hajzl. Díky tobě jsem poznala opravdové kámoše.“ políbila jsem ho a dodala, „Měj se hezky a shnij v pekle.“ Mrkla jsem na Angelu a odešla ke Cullenovým. Všichni se na mě udiveně dívali. „On si to zasloužil.“ řekla jsem a posadila se mezi Edwarda a Alici, kde bylo volné místo.

„Od teď si na tebe budu dávat bacha. Tohle bych do tebe neřekl.“

Usmála jsem  se na Edwarda. „To asi nikdo, ale neboj, tobě bych to neudělala.“

Po obědě jsem šla s Edwardem na biologii. Seděli jsme spolu, nikdy jsme se spolu ale nebavili. Měli jsme dělat laboratorní práci. S Edwardem jsme ji měli jako první. Učitel nás pustil z hodiny dřív. šly jsme na ostatní čekat ven.

„Můžu se na něco zeptat?“ kývla jsem „Co ti Mike udělal?“

„Vyžil mě, aby vyhrál sázku a pomohl mi najít opravdové kámoše. Jsem ráda, že se to stalo. Mohla jsem vás díky tomu poznat. Pomohli jste mi se s tím vyrovnat. To co se stalo v jídelně, je hlavně díky Alice, ta mi pomohla asi nejvíc. Je mi líto, že jsem nepoznala  už dřív.“ Edward se na mě udiveně podíval. „Co je?“

„Nic, jenom se v tobě vůbec nevyznám.“

„To nic, já v sobě občas taky ne.“

„Jedeme hrdličky.“ zavolal na nás Emmett od auta. Mike to asi slyšel a nenávistivě se na mě podíval. Podívala jsem se na Emmetta a všichni jsme vyprskli smíchy.

 

Celé dva měsíce probíhali stejně. Většinu času jsem  trávila u Cullenových. Hodně jsem se sblížila s Alici, Edwardem, Rose a Emmettem. Ze mě, Edwarda a Alice se stali nejlepší přátelé. Chodili jsme spolu do kina, dělali pyžamové párty, jezdily nakupovat a další věci. Charlie jezdil často pomáhat kamarádovi do Albany s jeho případem. Já jsem se vždy nastěhovala ke Cullenovým. Byly zvláštní. Moc nejedli a nikdy nespali déle než já. Jezdili na rodinné výlety, občas mi boli líto, že mě nevzali sebou, ale asi chtěli být spolu všichni pohromadě. Dneska se Charlie vrátil.  

„Mám pro tebe překvapení. Zítra si zaletíme na výstavu do Říma. Thomas měj jet s jeho ženou, ale je nemocná, takže mi je dal. Co ty na to Bello?“

„To by mohlo být fajn.“  Docela sem se těšila. Už dlouho jsem nebyla s Charliem někde sama. Když jsem byla malá jezdili jsme na výlety často.

„Dobře, poletíme dopoledne okolo jedenácti hodin, takže nepůjdeš do školy.“

Usmála jsem se. Povídali jsme si o jeho práci v Albany a mém pobytu u Cullenů.

 

Letěli jsme asi šest hodin. Ani já ani Charlie nejsme moc upovídaní, takže jsme si oba celou cestu četli. Z letiště nás odvezli v autobusem. Nabídli nám prohlídku historického města. Jeli jsme všichni.

 

 

 

Alice

 

Po tom co se stalo v jídelně s námi Bella seděla u oběda pořád. S její bývalé party se bavila jenom s Angelou a Benem. Mike byl s celé té události hodně nešťastný. Bella se stala populární, bavila se s námi a na něj všichni kašlali. Hodně jsme si ji oblíbili a dovolili jsme, aby se s námi sblížila. Všichni ji měli rádi. Kvůli ní jsme předstírali více, než normálně. Podnikali jsme spolu hodně věcí. Mezi ní a Edwardem vzniklo pevné pouto. Nikdy jsem, ale neviděla, že by s toho bylo něco víc. Nikdy jsem u ní neviděla ani kousek pochybnost, spojené s námi. Včera večer volala. Zítra pojede s Charliem do Říma na výstavu. Dnešní hodina matiky byla nudná, jako každá jiná. Bella leží na kamenné zemi. Je bílá a chladná. Je mrtvá.

 

 

 http://www.stmivani.eu/10-fanfiction-od-vas/nenavidim-te-miku-newtone-ale-diky-za-vse-5-kapitola/

 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nenávidím tě Miku Newtone, ale díky za vše - 4. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!