Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nemilujem ťa len kvôli stávke, Bella! 2. kapitola


Nemilujem ťa len kvôli stávke, Bella! 2. kapitolaTakže, druhá kapitola poviedky NLKSB! Som rada, že sa vám poviedka páči. Chcem sa poďakovať za komentáre. Veľmi ma potešili. Dúfam, že sa vám bude páčiť aj druhá kapitola. Je to Edwardov pohľad. Očakávam komentáte, tak ako minule.

Edward:

Edward, okamžite sa obleč a poď už! O chvíľu nám začína škola," zvreskla na mňa Alice. Mám ju rád, ale toto preháňa. Ešte aj tie jej vízie. V poslednej dobe v mysli len prekladá americkú hymnu do japonštiny alebo neustále myslí na nechutnosti, ktoré robí s Jasperom, len aby som do jej mysli nahliadal čo najmenej. Radčej som si obliekol veci, čo mi pripravila na posteli a šiel som dole.

 

Carlisle už išiel do práce a Esme tiež. Takže som vypochodoval do garáže a nasadol do auta, ostatní tam už boli. Prišli sme do školy trochu skôr, museli sme ísť ešte do kancelárie po rozvrhy. Zamkol som auto a všimol si, ako na nás ostatní čumeli. Chalani chceli dostať Alice a Rosalie a dievčatá mali zase zálusk na nás. Bude to ešte horšie, keď zistia, že len ja jediný som sám.

 

 

 

Radšej som sa vybral do kancelárie a ignoroval som nechutné myšlienky okolo idúcich.

Za kancelárskym pútikom sedela sivovlasá stará dáma a upierala na nás svoj pohľad. Emmett sa na tom docela bavil, ale nám ostatným do smiechu nebolo.

Rosalie ho radšej vykopla von.

Nikto nezačal nič hovoriť, tak som teda začal ja.

Dobrý deň, sme Cullenovci. Prišli sme si po rozvrhy."

 

Tá stará pani mala nechutné myšlienky.

 

Bože ten je úžastný. A ten jeho hlas. Kroť sa! Je to len dieťa.

Oh, áno, vy ste tí noví. Takže... kde to mám..." Márne sa snažila nájsť naše rozvrhy. Mala ich rovno pred sebou. Po minute hľadania ich konečne našla.

 

Takže, nech sa páči... vaše rozvrhy a mapky školy..." Všetko to podala mne. Poďakovali sme a čo najrýchlejšie sme odtiaľ vypadli, teda aspoň ja.

Dal som mojim súrodencom rozvrhy, mapy hodil do koša a kráčal na prvú hodinu.

 

Keď som prechádzal okolo parkoviska, všimol som si auta, ktoré tam pred tým nebolo. Aston Martin. To auto je skvelé. Nemyslel som, že niekto v takomto meste bude mať takéto auto.

Prišiel som na prvú hodinu a snažil sa dávať pozor. Mojí spolužiaci mi to veľmi neuľahčovali, stále na mňa čumeli. Tak som sa zaoberal niečím iným a čítal myšlienky mojím súrodencom.

Tá baba je celkom chutná, na to, že je to človek. Ale Rose by ma zabila. Ale malý flirt zase neublíži, nemusí sa to dozvedieť.

Vážne by ťa zabila. Pomyslel som si. On si nedá pokoj. No aspoň bude dnes doma v noci pokoj, žiadne vzdychy. Alice, ktorá vyzerala ustarane, myslela na to, či to Jasper zvládne, keď má hodinu sám. Pravdupovediac, aj ja som sa obával, predsa len neovláda sa až tak dokonale. Pozrel som sa teda do jeho mysle.

Vedľa neho sedela hnedovlasá kráska, bohyňa. Nahnevane špúlila pery a vyzerala pri tom hrozne zlato. Neviem, čo to so mnou bolo, ale toto dievča ma neuveriteľne priťahovalo. To bol problém číslo jeden. Ako môže upíra priťahovať človek? Budem sa snažiť držať odstup. Problém číslo dva bol, že Jasperovi voňala. Veľmi mu voňala.

Musím sa udržať! Musím sa udržať! Musím sa udržať!

Neustále si v mysli opakoval dokola. Celú hodinu sa statočne držal, až na koniec, keď si to dievča dalo vlasy do gumičky. Jasper sa pozrel na jej krčnú tepnu. A veľmi ju chcel. Už - už som sa chystal postaviť a bežať zachrániť tú krásku, ale Jazz si spomenul na Alice. Na to, koľko bolesti by jej to spôsobilo. A tak sa udržal. Ja som bol potom celý čas ako na ihlách.

Konečne zvonček oznámil koniec hodiny. Rýchlo som si pozbieral veci a šiel rýchlym, ľudským tempom do budovy, kde bol Jasper.

Ako som tak išiel a vrážal do ľudí, všimol som si tú krásku - aj keď mi bola chrbtom - ako sa rozpráva s inou dievčinou.

No čo nevadí... Videla som ich brata, je božský... a je voľný... boli by ste skvelý pár... " Myslela tým mňa a v duchu si predstavovala, ako ja a to dievča ideme po škole a držíme sa za ruky. Celkom sa mi táto predstava páčila.

Prosím ťa, prestaň, ja nemám na takéto veci čas. Obvzlášť teraz, keď je Charlie mimo... "

No jasné." Jessica - tak sa volalo to druhé dievča - práve myslela na to, ako tá moja krásavica každého chalana odpálkovala. Počkať, moja? Čo to so mnou je?

Jess, pozri, nemám náladu to teraz riešiť, dobre?" To bolo posledné, čo som od toho anjela počul.

 

Anjela... ona bola anjel. Bola krásna, mala hnedé vlasy do pol pása, bledú pokožku, plné pery... bola proste očarujúca. Už som ako mladý vlkolak. Ako keby som sa do nej otlačil. Niekedy vážne pochybujem, či som vlastne upír. Aj Emmett je toho názoru, že nie som normálny.

Celé dopoludnie mi liezol Emmett na nervy. Mali sme spoločný dejepis a učiteľ ešte neprišiel. Tak sa pochopiteľne môj bratček bavil na mne. Už som to nezvládal, tak som po ňom trošku hlasnejšie vyšiel.

 

Emmett, prestaň si zo mňa robiť žarty. Nájdi si niejoho iného, dobre?"

Ohh, Edík sa nám trochu rozohnil, čo? Ale mám nápad..."

 

Počúvaj, zbalíš najkrajšiu babu v tejto škole. Vyspíš sa s ňou a potom ju necháš. A ja prisahám, že ti už nebudem kaziť život mojími žartíkmi. Tak čo, berieš?

Lákavá ponuka. Emmett by ma nechal na pokoji a to dievča by len bolo rado, že prežilo to, čo prežilo. Len som kývol na súhlas.

Fajn, tak to bude prča..."

A čo to dievča, Emmett?"

 

Vtedy som zacítil známu vôňu, ktorú poznám z Jazzových mýšlienok. Môj anjel. Bola cítiť tak kvetinovo. Už som to nevydržal a musel sa jej konečne prvý krát pozrieť do tváre. Jej oči. Jej oči boli čokoládovo hnedé a ja, ja som sa... Panebože, ja som sa asi zamiloval. Čo to tu trepem? Ale aj tak asi vyzerám ako idiot, pretože omámený jej krásou mi padla dole sánka.

Emmett sa len zazubil.

Toto je to tvoje dievča. Veľa šťastia...

PROSÍM KOMENTÁRE!

 

 

 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nemilujem ťa len kvôli stávke, Bella! 2. kapitola:

 1
1. Miška
28.07.2012 [9:41]

úúúúúžesnééé Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!