Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nemilujem ťa len kvôli stávke, Bella ! 1. kapitola

honeymoon


Nemilujem ťa len kvôli stávke, Bella ! 1. kapitolaTakže toto je moja prvá poviedka. Dúfam, že sa vám bude páčiť. Takže je to o Belle a Edwardovi. O kom inom že? Bella je obľúbená na škole. Bojuje o titul: kráľovná školy. Lenže čo sa stane, keď do školy zavítajú tajomní Cullenovci? A ešte tajomnejší Edward? Zamilujú sa do seba? Alebo dopadne všetko úplne inak? Prosím, zanechajte mi komentáre, aby som vedela, či mám dalej pokračovať.

1. kapitola: Nevieš, či ma sem nepriniesli mimozemšťania

 

 

Volám sa Isabella Maria Swan. Ale mám radšej, keď mi hovoria Bella alebo Iss.

Mám sedemnásť rokov a bývam v malom mestečku menom Forks v štáte Washinkton.

Bývam spoločne s mojim otcom Charliem v našej menšej ,,vilke" na konci mesta.

Charlie je policajný náčelník, ale na mňa má málo času. V poslednej dobe je v tomto meste až priveľa kriminality. Takže mi v poslednej dobe dáva, to čo sa mi zažiada.Vďaka tejto realite som získala úžastné autíčko: Aston Martin. Je neuveriteľne rýchle, z nuly na sto prejde za dve sekundy. Na športiaka celkom slušné. To auto proste žeriem!

 

Tak ako každé ráno som si dala načas, a tak som sa musela do školy ponáhlať, takže som si užila úžastnej jazdy. Prešla som skoro na všetky červené a vedome som si nevšimla niekoľko značiek. Aj tak mi nemôžu nič spraviť. Môj otec je policajný náčelník no nie? Do školy som prišla načas. Vystúpila som z auta a všimla si strieborného volva na druhom konci parkoviska. Pekné auto.

 

„Bella, kde toľko trčíš?" zdiaľky na mňa kričala Jessica.

 

„Prepáč Jess... čie je to strieborné volvo?" spýtala som sa, keď som k nej prišla.

„Ha?"

„To nové auto..." A ukázala som prstom na spomínané auto.

„Aáá to je tých nových. Cullenovcov. Bella veď sa tu o nich hovorilo minimálne mesiac. Prišla si teda o úžastný zážitok..." a ďalej hovorila a hovorila.

Prestala až ked prišiel do triedy pán Wilsson z niekym novým, asi jeden z Cullencov.

„Takže trieda toto je váš nový spolužiak Jasper Hale. Bude s vami chodiť do triedy." Ten chalan bol docela chutný. Ale vyzeral akoby ho niečo bolelo. Možno trpí nejakou chorobou. Mal blonďavú hrivu, zlaté oči a bledú pokožku. Moment, zlaté oči? Nenosí on šošovky? No to je jedno, čo ma viac zaujalo bolo, že som ako jediná sedela sama. Takže si pochopiteľne musel sadnúť vedľa mňa. Hneď ako si sadol, všimla som si Jessicinho pohľadu. Čo to vravela ? Tuším, že niečo ako: musíme sa s nimi spriateliť ako prvé, potom bude každý okolo nás. Tak som to teda skúsila.

„Ahoj, ja som Bella Swanová. Dúfam, že sa ti páči škola... "

„Neni to nič moc. A bol by som rád, keby si ma teraz nechala dobre? Nemám záujem sa z niekym priateliť."

To bolo čo? Každý mi doteraz podľahol. Toto nieje možné. Pozrela som na Jess a tá na mňa len nechápavo hladela. Potom sa radčej otočila na učiteľa, lebo začal skúšať a to by bola radčej, keby tu nebola. Mne to bolo jedno. Ale čo mi jedno nebolo, bolo správanie toho človeka, čo sedel vedľa mňa. Týmito úvahami som strávila celú hodinu. Vyrušil ma až zvonček. Pri dverách ma odchytila Jessica.

 

„To bolo čo?"

„Ja neviem Jess... skutočne neviem. Je divný... " Radčej som sa vydala na dalšiu hodinu. Učitelia nemajú radi, keď chodím neskoro. Hlavne ja. Pretože keď majú učitelia niečo proti mne, potom má celá škola niečo proti učiteľom.

„No to som ešte nezažila, aby ti niekto nepodľahol... to je... "

Ja som ju už nepočúvala, všimla som si ako ten Jasper išiel k takéj maléj elfke a pobozkali sa.

„Možno má priateľku... "

„Ha?" Radčej som kývla hlavou na miesto kde stáli. Jasper si to dievča majetnícky pritiahol k sebe a pobozkal ju do vlasov.

„No čo nevadí... Videla som ich brata je božský... a je voľný... boli by ste skvelí pár... "

„Prosím ťa prestaň, ja nemám na takéto veci čas. Obvzlášť teraz, keď je Charlie mimo... "

„No jasné... "

„Jess nemám náladu to teraz riešiť dobre?" zastavili sme sa pred budovou, kde som mala anglištinu.

„Už musím ísť uvidíme sa na obede ok?"

„Dobre."

Celé doobedie sa neuveriteľne vlieklo. Až do dejepisu. To bol zabiják. Prišla som do triedy a pred mojou lavicou sedeli dvaja anjeli. Jeden bol taký ten silák a keď ma zbadal roztiahol pery do obrovského úsmevu. Ten druhý. O môj Bože bol úžastný. Mal bronzové vlasy, bledú pokožku, a a a a zlaté oči ? To čo nosia všetci šošovky? Jeho ústa boli otvorené dokorán a pozeral na mňa? Tak som si radčej išla sadnúť. Len čo som si sadla ten svalovec sa na mňa otočil.

„Ahoj, ja som Emmett Cullen. Teší ma."

„Eee... ahoj, ja som Bella Swanová...?"

„Hovoriš to akoby si si nebola istá," zasmial sa na svojom vtipe.

„No nevieš či ma sem nepriniesli mimozemšťania... " chcela som ešte niečo dodať, ale on sa začal nekontrolovane smiať. Na to sa už otočil ten druhý a začal karhať svojho brata.

„Emmett prestaň. Ak si si nevšimol sme v škole." Potom na neho pozrel takým tým vražedným pohľadom a on prestal. Vtedy prišiel do triedy učiťeľ, ale chalani si to nevšimali. Emmett sa síce otočil späť, ale stále sa smial. A ten druhý na mňa prehovoril.

„Prepáč je to idiot."

„To je v pohode." On sa na mňa šibasky usmial. Na chvíľu sa mi zastavilo srdce.

„Vážne?" Ja som len prikývla, na viac som sa totiž nezmohla.

„Ja som Edward."

„B... "

„Slečna Swanová, čo keby ste sa s nami o to podelili a prišli nám niečo povedať sem pred tabuľu?"

„A prečo nie? Pán Weber?" Ako som ja tohoto učiteľa nenávidela. Idiot!!!

Celú hodinu sa ma snažil nachytať, ale to sa mu teda nepodarilo. Nakoniec mi musel dať ešte aj jednotku. Ako som si sadala na stoličku tak mi Edward pošepkal:

 

 

„Na tvojom mieste by som to nevydržal."

Toho si všimol učiťeľ a samozrejme to musel využiť.

„Aáá pán Cullen podťe nám niečo povedať o druhej svetovéj vojne."

 


 

Prosím, zanechajte mi pár komentárov. Veď vás to nezabije. Aspoň smajla. Ďakujem.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nemilujem ťa len kvôli stávke, Bella ! 1. kapitola:

 1
4. Miška
28.07.2012 [9:34]

úžasné Emoticon Emoticon Emoticon

3. AAA
06.12.2011 [18:12]

Nádhera

06.12.2011 [17:59]

KatarinaCullen Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

06.12.2011 [17:36]

GabiBlackNa to, že je to tvoja prvá poviedka..si to dosť dobre spracovala moja.. Emoticon ..len tak čumím... Emoticon Emoticon ..ja by som to nedokázala...

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!