Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Neměl jsi mě opouštět - 9. kapitola

Stephenie Meyer holding book


Neměl jsi mě opouštět - 9. kapitolaPromiňte, že jsem hodně dlouho nepsala, měla jsem k tomu své důvody a nebylo jich málo. Proto tahle povídka bude trošku depresivnější. Doufám, že se Vám bude líbit. Vaše Zira

 

9. kapitola - Věci se mění

Chvíli jsem se na sebe ještě dívala do zrcadla a potom jsem šla dolů za Carol. Hrála si s Victorií a James nikde. Šla jsem do ledničky a vytáhla tři pytlíky s krví. Hodila jsem dva Victorii, která vypila jeden pytlík a druhým nakrmila Carol. Šla jsem se podívat po Jamesovi, ale ani v lese nebyl. Když jsem po pár hodinách zachytila jeho stopu pachu, tak jsem ji následovala. Stopa mě dovedla až ke skále, kde z ní stékal malý vodopád.

„Super… voda smyla určitě jeho pach, pokud šel do vody. Potom jsem ale pach zachytila znova a tentokrát pár metrů od vodopádu. Smyl se, aby zakryl stopy? To mi na něho moc nesedí. Po chvilce, kdy jsem stopovala, kam šel, jsem uviděla malou chatičku. Rychle jsem se rozeběhla, ale ucítila jsem ještě jeden pach. Byl Edwardův. Otevřela jsem dveře od chatky a uviděla ho tam ležet na zemi. Edward byl pokrytý všelijakými modřinami a skoro všude měl popáleniny. Nehojil se, protože neměl krev, která by ho rychle zahojila, a podle popálenin se ta nehoda stala před chvílí. Když jsem ale uslyšela kroky někoho dalšího, tak jsem se otočila a uviděla Jamese.

„Ty?“ vykřikla jsem s údivem a připravila se na něho zaútočit. On se jen usmál a opatrně ke mně šel.

„Nepřibližuj se ke mně. Edward si to sice zasloužil… za to všechno co udělal mně a Carol, ale přehnal jsi to v tom, že jsi to udělal. Neřekla bych to do tebe. Jdi mi z očí!“ vykřikla jsem a vzala Edwarda do náručí.

„Bells?“ šeptal Edward a já se jen smutně usmála.

„Je mi to tak líto… promiň, že ti to udělal,“ řekla jsem jen a utekla jsem z chatrče. James tam jen tak stál, což mi přišlo dost divné. Tak jsem se otočila, ale najednou tam nebyl, a když jsem ho hledala očima po lese, tak jsem viděla, jak stojí přede mnou. Rychle jsem ho odhodila rukou a skočila ze skály i s Edwardem, který se už vzpamatoval z útoku. Chytli jsme se za ruce a skočili spolu na zem. Podlomila se mi trošku kolena, ale zvládla jsem to. James nás ale začal honit a moje schopnost mi teď byla dost k ničemu, protože mi pořád uhýbal. Kličkovali jsme mezi stromy, ale on nás pomalu dobíhal. Zastavila jsem se a otočila se. Schytala jsem pořádnou ránu do břicha a taky do zad. Rychle jsem se otočila a dostala další ránu do zad. Zvedla jsem se ze země, když jsem spadla a chytla se za záda. Edward běžel dál a vůbec nevěděl, že jsem zastavila. James mi znovu vrazil pár ran, ale já se stále koukala na běžícího Edwarda… najednou se ale otočil a já se udivila. Podíval se na mě a rychle běžel ke mně.

„Ne,“ vykřikla jsem rychle a James se otočil směrem, kterým jsem se dívala.

„On si nedá pokoj,“ řekl a zasmál se. Rychle jsem se zvedla a stoupla si před Jamese.

„Co chceš, zlatíčko moje?“ zeptal se vesele a dal mi facku. Hlavu jsem otočila zpátky tak, abych mu viděla do očí.

„Tebe,“ řekla jsem.

„Ouh… to je pecka, to nám to teda pěkně končí. K věci, bez keců… přesně, jak to mám rád,“ šeptal.

„Zákon přitažlivosti? Kecy z filmu? To se ti teda fakt povedlo.“ Zasmála jsem se. Edward už byl skoro u nás.

„Nikdy jsem nevěřila, že bys byl schopnej… že bys byl schopnej něco takového udělat… že bys byl schopnej mi ublížit. Sbližovali jsme se, měla jsem v tobě oporu, pro Carol jsi byl jako otec a teď? I když mi Edward tak moc ublížil, tak mi neublížil tak jako ty,“ vykřikla jsem na něho. Edward se zastavil. Chvilku jsem počkala, abych se hluboce nadechla.

„Ty jsi ten poslední, s kým bych teď tady chtěla bojovat… koho bych chtěla vidět… doufám, že najdeš někoho, kdo bude stejný, jako jsi ty… budete se k sobě perfektně hodit.“ Znovu jsem na něho vykřikla.

„Ale Bells.“

„Žádný Bells. Žádný my… je konec, už tě nechci nikdy vidět,“ křičela jsem a šla pryč. Potom jsem se ale ještě zastavila a zpátky se otočila na něho.

„Věci ti nechám v domě… stejně se odstěhujeme.“

„S Edwardem?“ zeptal se smutně.

„Ještě nevím… vím… vím jen, že s tebou už nechci mít nikdy nic společného. Zradil jsi mou důvěru, snad to víš,“ odpověděla jsem a potom jsem vzala Edwarda za ruku a šli jsme. Po pár kilometrech Edward zastavil.

„Víš, že James…“

„Nechci se o tom teď bavit!“

„Dobře,“ řekl a šli jsme dál.

„Musím lovit, takže jestli chceš, tak můžeš jít se mnou,“ ozval se po chvíli zase Edward.

„Ne, dík.“

„Aha… no… tak já na ten lov…“

„Jdi na něj, potřebuješ sílu, jsi celý vyčerpaný,“ zašeptala jsem potichu.

„Dobře, přijdu hned, jak budu moct.“ Mrkl na mě.

„Ale ty s námi nejdeš,“ vykřikla jsem, když už byl skoro 20 metrů ode mě. Rychle se otočil.

„Co?“

 

 

 

 


 

 

8. kapitola - 10. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Neměl jsi mě opouštět - 9. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!