Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nemám zájem, promiň_5. Kapitola, 2. část

bozk


Nemám zájem, promiň_5. Kapitola, 2. částKOnečně...:D je mi líto, že to je tak krátky, ale víc prostě nestíhám...zítra dodám třtí část, ale ještě nevím v kolik... A ještě něco....nejspíš bych měla napsat 15+ ale myslím, že to nikdo nerespektuje, takžeje to jedno :D pěkné čtení :) :-*

2. Část

 

Tvrdě mě chytil za zadek a já se ani nenadála a byla jsem opřená o zeď. Držel mě asi deset centimetrů nad zemí, tak jsem své nohy omotala kolem jeho pasu. Toužebně se na mě díval. Já opět rukou přejela po jeho rozkroku. Ještě více mě přimáčkl a začal mě vášnivé líbat. Já mu polibky s radostí oplácela.

Líbal nádherně. Jeho rty i jazyk byli v souhře s mými. Držel mě za zadek jen jednou rukou, druhou měl zapletenou v mých vlasech. Já mu rozepínala košili a hladila ho po nahé, vypracované hrudi.

Mírně se ode mě odtáhl, ale nepřestával mě líbat. Ruku vymotal z mých vlasů a sjížděl níž. Párkrát objel moje prsa a pak pokračoval dolů.

Nikdy jsem nechtěla mít nic s klukem, kterého znám teprve den. Vždy jsem chtěla vědět, jestli bude oblíbený, nebo ne. Ale Edward byl jiný.

V duchu jsem děkovala, že jsem si nevzala žádné silonky, jen sukni a tanga. Edward mi trochu vyhrnul sukni a hladil mě po vnitřní straně stehna. Z úst mi vyšel vzdech. Pousmál se a pak… dvěma prsty do mě vniknul. Nechtěla jsem skončit líbání, ale musela jsem. Zaklinila jsem hlavu a vzdychaly. On své polibky přesunul na můj krk.

Prsty stále dráždil mé slabiny a já byla na pokraji zbláznění. Myslela jsem, že se zblázním vzrušením. Chtěla jsem ho. Bylo mi jedno, že je zima a bylo mi jedno, že by si mě vzal rovnou tady venku na mokré zemi. Nic bych necítila, protože mé tělo hořelo touhou, i když bylo Edwardovo tělo tak chladné.

Rukama jsem sjela po jeho hrudi a zastavila se u pásku. Jenže mi s ním nešlo hnout. Zaprvé na mě byl Edward stále přimáčklý a zadruhé tam měl práci.

Jako by věděl, co chci udělat, přestal. Obě ruce sundal z mého těla a já opět stála na zemi. O trochu se odtáhl.

Usmála jsem se na něj a rozepla mu pásek a knoflík od riflí. Jednou rukou jsem ho chtla kolem krku a druhou zajela do trenek. Hrála jsem si s jeho přirozením. Hladila, mačkala a kdybych mohla, klidně i škrábala, jen aby si mě konečně vzal.

Hlavu měl zakloněnou, ale když jsem si přestala „hrát“, podíval se na mě s očima plnýma touhy.

Vyslékla jsem mu rozeplou košili. On mi vyslékl tričko a hodil asi dva metry od nás. Jedním ladným pohybem mi sundal podprsenku, která ihned následovala mé triko.

Oběma rukama mi mačkal prsa a mé bradavky pod jeho dotykem tuhly. Po chvíli se sklonil a začal je líbat. Já se mu mezitím pokoušel sundat rifle, ale udělal to sám a pak, aniž bych cokoliv postřehla, stál přede mnou nahý. Pomalu mi sundal sukni. Na chvíli se odtáhl a zkoumavě si mě měřil pohledem.

„Copak? Nelíbí?“ zeptala jsem se.

„Něco tomu chybí.“ Sotva to dořekl, strhl ze mě má tanga, která skončila na tři kousky.

„Fajn, tak teď musím zpívat naostro.“ Usmál se opět mě začal líbat.

Chytl mě za zadek a opět vyzdvihl. Byla jsem opřená o zeď. Opět jsem své nohy omotala kolem jeho těla, ale s ním to ani nehnulo. Nohama jsem ho přitáhla k sobě, možná až moc prudce, protože jsem v podbřišku ucítila bolest. Ale přesně tohle jsem chtěla.

Po chvíli jsem místo bolesti cítila jen rozkoš.

Tvrdě přirážel. Oba jsme vzdychali a dívali se jeden druhému do očí.

Jeho pohyby i dech se začali zrychlovat, stejně jako ty moje. Dosáhli jsme vrcholu. Opatrně se odtáhl a postavil mě na zem.

Aniž bych cokoliv řekla, šla jsem si pro podprsenku, triko a sukni. Oblékal jsem se a sedla si ke zdi. On se na mě celou dobu díval.

Dala jsem si hlavu do dlaní a pokoušela se zklidnit dech i srdce. Když se mi to podařilo, podívala jsem se na Edwarda. Měl na sobě rifle.

Tak s tímhle bohem jsem zrovna měla sex. A byl nejlepší v mém životě. Klidně bych si to zopakovala hned teď, ale nechtěla jsem mu dávat najevo, že po něm tak toužím.

Edward se usmál a rozešel se ke mně. Sedl si obkročmo naproti mně. Přisunula jsem se blíž a opět nohy omotal kolem něj.

„Už víš, co zazpíváš?“ zeptal se s úsměvem.

„Ani ne, ale teď už je to stejně jedno, protože jsem všechny texty zapomněla.“

„To jsem až tak dobrej?“ podívala jsem se na něj s úsměvem a zdviženým obočím.

„Jo! Já jsem prostě nejlepší!“ řekl s úsměvem.

„Ale to jsem neřekla!“

„Ale myslela sis to.“

„Jo vlastně… já zapomněla, že čteš myšlneky.“ Usmál se ještě víc. Zasmála jsem se taky. On se choval jak puberťák.

„Přesně tak a proto vím, že bysme se měli vrátit.“

Vstala jsem a on se mnou. Šli jsme ruku v ruce, když jsme u vchodu potkali Mika. Vypadal naštvaně.

„Kde jste byli?“ zeptal se Mike.

„To nechtěj vědět.“ Ozval se Edward místo mě.

„Ty si sáhnul na mou holku?“

„Nechovala se jako tvoje.“ Odpověděl posměšně.

„Tak dost Edwarde.“ Okřikla jsem ho.

„Bello, jak jsi mohla?“ řekl Mike a odcházel zpět do klubu.

Otočila jsem se na Edwarda.

„Co jsi to udělal???“ zeptala jsem se naštvaně.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nemám zájem, promiň_5. Kapitola, 2. část:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!