Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nemám zájem, promiň_30. Kapitola

chocolateNM


Nemám zájem, promiň_30. KapitolaDalší kapitola! :) Bella s Edwardem končí své pomsty! :) Jo a upozornění: Bella vážně neví nic o existenci upírů! :D Tak Pěkné čtení :) :*

30. Kapitola


Edward seděl na záchodě, ruce měl připoutané k nějaké trubce za ním, takže se nemohl ani hnout a já tam jen tak stojím a hádám se s ním? Proboha! Co se to se mnou stalo? Tohle musím okamžitě napravit! Já Edwarda chci. Už mě nebaví ty naše pomsty. Chci ho a já vím, jak ho získám.

Potichu jsem si povzdechla, nasadila lišácký úsměv a šla k Edwardovi. Jakmile to zaregistroval, celý se napjal.

„Co to děláš?“ zeptal se.

„Usmiřuju se? Když to neuděláš ty, musím já.“ Edward se na mě vyděšeně podíval. Otočila jsem se a zavřela dveře, které jsem pak zamkla.

„A jsme sami.“ Zašeptala jsem a Edwardův obličej byl k nezaplacení. Věděl, co se stane i když nevěděl, co přesně udělám.

Pomalým krokem jsem šla k němu a sedla si na něj obkročmo. Chtěla jsem ho potrápit… a to pořádně. Za všechno, co mi kdy udělal.

Jemně jsem mu konečky prstů přejížděla po hrudi. Jen tak jsem pozorovala, jak se celý napjal a mé prsty kloužou sem a tam. Občas jsem zapojila i nehty. Když jsem se podívala na jeho obličej, zjistila jsem, že se usmívá i když se snažil zachovat vážnou tvář. Chtěla jsem ho. Strašně jsem ho chtěla, ale svou touhu po něm mu nehodlám dávat najevo alespoň další čtvrt hodiny.



Edward:

Na své hrudi jsem cítil její teplý dotek. Prsty hladila mou hruď, což mě dohánělo k šílenství. Stále se dívala na své ruce a já tak mohl spokojeně zavřít oči. Otevřel jsem je zrovna ve chvíli, kdy zvedala hlavu a já jen tak tak stihl nasadit kamenný výraz. Nechtěl jsem dávat znát, jak ji potřebuju, ovšem můj penis zřejmě stejný názor nesdílel. Pomalu, ale jistě se probíral k životu a Bella si chtě nechtě musela přesednout níž. Teď mi seděla skoro na kolenou, čehož využila.

Svýma rukama teď zajížděla do trenek, ale těsně u mého vzdouvajícího se přirození změnila směr. Mé tělo prostupovala touha a já proklínal Tanyu, která mi nasadila pouta a já tak musel pouze čekat, až si Bella dohraje.

Nevím, jak dlouho tohle dělala, když si Bella stoupla a chytila lem mých trenýrek. Mírně jsem nadzvedl pánev, čemuž se Bella zasmála a pak mi je velmi pomalu stáhla.

Opět si sedla na má kolena a naklonila se ke mně. Myslel jsem, že mě chce políbit, tak jsem ji vyšel vstříc, ovšem těsně před mými natěšenými rty uhnula a dala mi pusu na nos. Pak na čelo, obě má oční víčka, spánky, bradu a slíbala mi celou mou čelist, jenže rtům se vyhýbala.

Zkusil jsem se osvobodit. Tahal jsem, škubal jsem, ale pouta nepovolila. Bylo to pro mě strašné. Bella teď mohla udělat cokoliv. Mohla teď odejít a nechat mě tam, mohla si mě vyfotit a fotky dát na internet. Ne! Ona mě bude mučit.

Své rty přesunula na můj krk a jemně skousla můj ušní lalůček.

„Bello.“ Uniklo mi a Bella se jen vítězně zasmála. Její smích se ozýval zamčenou kabinkou.

Přestala mě líbat a narovnala se. Bál jsem se, co udělá dál. Pomalu vstala a klekla si přede mě. Své dlaně přiložila na vnitřní strany mých kolen a zatlačila. Roztáhl jsem nohy a Bella se přiblížila ke mně. Jednou rukou pohladila můj penis. Sklonila se a jeho špičku si vložila do úst. Zasténal jsem.

Cítil jsem, jak se Bella zatřásla, ihned na to vstala a vysvlékla si tričko. Rozepla si podprsenku a stáhla dolů. Stála přede mnou jen do půl těla a já nemohl nic dělat.

Opět si sedla na má kolena a naklonila se. Svými bradavkami se dotkla mé hrudi a mnou projela další vlna touhy. Jemně jsem se otřásl, čemuž se Bella usmála a ihned na to mě políbila. Ústa měla zavřená, pouze třela své rty o mé. Kdykoliv se chtěla odtáhnout, natáhl jsem hlavu, jak nejvíc jsem mohl a snažil se to prodloužit. Dorážel jsem na ni jazykem, ale stále nepovolovla. Pak se odtáhla úplně. Dívala se na mě s jiskřičkami v očích a šibalským úsměvem na rtech.

Zase se ke mně sklonila a špičkou jazyka obkroužila mou čelist. Své rty pak přiložila na mé a konečně pootevřela ústa, do kterých jsem ihned vnikl jazykem. Líbali jsme se vášnivě a já mohl slyšet Bellino splašené srdce a zrychlený dech. Celou dobu se mírně třásla.

Nevím, jak dlouho jsme se líbali, když jsem její horkou dlaň ucítil na mém penisu. Hlasitě jsem jí vzdychl do úst, což ji popohnalo a rukou začala pohybovat. Slastně jsem zaklonil hlavu a zavřel oči. Bella své rty přesunula na můj krk.

„Miluju tě, Bello.“ Zašeptal jsem. Okamžitě přestala se vším, co dělala a vstala. Zvědavě naklonila hlavu a dívala se mi do očí.

„Myslíš to vážně?

„Smrtelně.“

„Tak proč jsi šel s Tanyou?“

„Blázníš? Já s ní nešel dobrovolně. Vždycky byla tak nějak silnější než já.“

„Takže jste spolu nic neměli?“

„To bych ti neudělal. Jen mě mrzí, že ty jsi spala s Clarkem.“

„Edwarde, pochop to. My dva jsme byli rozhádaní a já prostě sex potřebuju. Občas si připadám jak nymfomanka.“ Zasmála se.

„Tak co kdybys skočila za Tanyou, vzala si od ní klíče a pustila mě? Můžeme pak zajet k nám.“ Navrhl jsem jí.

„Tak na to zapomeň. Tahle pomsta se mi líbí za všech nejvíc.“ Mrkla na mě jedním okem a velmi pomalu si rozepnula pásek a knoflík u riflí. Prsty chytla lem kalhot. Stáhla si je a přitom svůdně vrtěla boky. Na to se ke mně otočila zády a stáhla si i kalhotky. Natočila ke mně hlavu, aby viděla, jak se tvářím.

Jak bych se asi mohl tvářit? Přede mnou stojí dívka, kterou mijulu, je úplně nahá, i když já vidím jen její hebká záda, dokonalý zadeček a dlouhé nohy. Já tu sedím na záchodě, ruce mám připoutané k potrubí a můj menší přítel je v pozoru. Hlasitě jsem vydechl. Bella se usmála a otočila se.

Stála přede mnou jako sama Afrodita. Byla prostě nádherná. Ani jsem si její krásu nestačil vychutnat, když si opět sedla na má kolena a políbila mě. Své ruce zapletla do mých vlasů a přitáhla si mě ještě blíž.

Z ničeho nic se zvedla, i když mě stále líbala a dosedla na můj roztoužený penis. Oba dva naráz jsme zasténali. Když Bella nic nedělala, začal jsem přirážet. Cítil jsem, jak se její tělo třese, což mě ještě víc pobízelo.

Bella přerušila náš polibek a zakousla se mi do ramene, aby mohla tišit steny. Já jen zaklonil hlavu. Užíval jsem si pouze její přítomnost a stále přirážel. Znova a znova. Bella mi řvala do ramene, ale to jsem nevnímal.

Najednou jsem slyšel lidské kroky a myšlenky. Nějaká dívka jde na záchod. Okamžitě jsem přestal.

„Bello, někdo sem jde.“ Zašeptal jsem jí.

„No a?“ zapištěla, aniž by povolila stisk zubů.

Než jsem stihl cokoliv říct, otevřeli se dveře od záchodů a následně jsem slyšel klepání na dveře od naší kabinky.

„Je tam někdo?“ ozval se dívčí hlas.

„Obsazeno.“ Řekla Bella hlasem tak vysokým, že mi málem praskl bubínek, kdyby to bylo možné. Dívka tedy musela použít záchod vedle.

Chtěl jsem počkat, než odejde, ale Bella měla jiný názor. Nadzvedla pánev a prudce přirazila. Z mých úst se dral velmi hlasitý sten, ale Bella ho utlumila tím, že svou dlaň přiložila na mé rty. Pak se opět nadzvedla a na můj klín dopadla ještě tvrději, takže ani její ruka nedokázala zabránit mým vzdychů.

„Panebože, vy jste prasata!“ ozvala se dívka z vedlejší kabinky.

„No a? Laskavě si hleď svýho.“ Zakřičela na ni Bella. Pak už jsem slyšel jen spláchnutí a rázný krok směrem pryč. Ani ruce si to neumyje.

„To zas bude keců.“ Zašeptala Bella. Jen jsem se usmál a přirazil. Teď už nás snad nikdo nevyruší.

Bella se opět přisála na mé rameno a naše pánve si vycházely vstříc. Nevím, kolik času uběhlo a já se dostával k vrcholu. Naposledy jsem přirazil a celou místností se rozezněly Belliny steny.

„Miluju tě.“ Zašeptala, když se úplně nadzvedla, sedla si na má kolena a své tělo opřela o mou hruď. Její slova mě zahřála u mrtvého srdce. Strašně krásně se to poslouchalo, o to víc z jejích úst.

„Ty to myslíš vážně?“ ujistil jsem se.

„Ano, Edwarde. Vážně tě miluju.“ Usmál jsem se a dal jí pusu do vlasů.

„Víš, že za chvíli bude zvonit?“

„Páni… Tak dlouho jsme tu byli?“

„Jo, ale stálo to za to. Teď bys mě mohla pustit.“

„Ale já nemám klíče.“ Podívala se mi do očí.

„Tak utíkej najít Tanyu.“ Zasmál jsem se. Bella se natáhla, aby mě mohla políbit. Rychle vstala, oblékla se a odešla.



Bella:

Ze záchodů jsem vylezla s úsměvem na rtech. Bylo to tak úžasné! Konečně mi to vyšlo, všechna zlost a nenávist vůči Edwardovi byla pryč a já věděla, že nám tenhle vztah nic nepokazí.

Šla jsem chodbou směrem na parkoviště, jelikož jsem čekala, že tam bude Tanya, jenže uprostřed cesty mě zastavila Alice.

„Já říkala, že to bude poslední pomsta. Užila sis to?“ zasmála se.

„Ty jsi viděla, co jsme dělali?“

„Ne tak úplně. Viděla jsem všechny tvé rozhodnutí, co s ním chceš dělat.“

„Děláš si srandu?“ vyjekla jsem.

„Ne, promiň.“ Podívala se mi do očí, čehož jsem využila a zařídila, aby se mi nemohla dívat do budoucnosti tak, aby si toho nevšimla.

„Mimochodem, Tanya už musela jet domů na Aljašku.“

„A jak mám dostat Edwarda pryč?“

„Neboj, nechala mi klíče.“ Usmála se a podala mi je. Pak se vrátila zpět do třídy.

Já se vydala na záchody. V tu chvíli zazvonilo a já si uvědomila, že jsem Edwardovi neoblékla trenýrky. Rychle jsem se rozběhla, abych tam byla co nejdřív. Prudce jsem vyrazila dveře záchodů.

„Uf. Už jsem se lekla, že tě tak někdo uvidí.“ Řekla jsem mu.

„Žárlila bys?“ usmál se.

„Ani v nejmenším.“

„Tak už mě pusť.“ Řekl a já se k němu přiblížila. Jemně jsem ho políbila a klíče zasunula do otvoru v poutech. Otočila jsem a sundala Edwardovi pouta. Ani jsem to nepostřehla a už jsem byla přilepená na dveřích a Edwardovo tělo se třelo o mé. Vzhlédla jsem a podívala se mu do černých očí.

„Teď si budu hrát já.“ Pošeptal mi do ucha.

„To teda nebudeš… už je konec školy a Charlie přijel z práce.“ Vydechla jsem i když jsem strašně chtěla, aby si hrál. Nevadilo by mi to.

„To je škoda. Můžu večer přijít?“

„U nás nejspíš budou holky.“

„Ne, nebudou. Dnes se vrátily k nám.“

„Dobře, ale nechoď dřív než v osm.“ Edward se usmál a políbil mě. Pak jsme společně ruku v ruce vyšli ze záchodů.

Studenti okolo nás, kteří si všimli našich rukou, se na nás usmáli, i když na nich šlo vidět, jak je mrzí, že je konec našim pomstám. Já ovšem byla štěstím bez sebe.

„Bello! Jak jsi mohla?!“ začala mi Alice nadávat, sotva jsem s Edwardem vyšla na parkoviště.

„Co jsem zase udělala?“

„Zařídila jsi, abych ti neviděla do budoucnosti. Teď neuvidím nikoho v tvé blízkosti.“

„Promiň, Alice, ale taky by ti bylo nepříjemné, kdybych věděla všechno, co hodláš udělat.“

„To máš pravdu, ale co když budeš něco potřebovat?“

„Tak si budu muset poradit sama.“

Alice na mě vrhla poslední vražedný pohled, nasedla do auta a společně s Jasperem odjela. Poté se na mě vrhla Rose.

„Jsem tak ráda, že už jste spolu!“ objala mě.

„Díky.“

„Doufám, že to usmíření stálo za to!“ zasmál se Emmett.

„To si piš, že stálo.“ Odpověděla jsem.

Rosalie chytla Emmeta za ruku a odtáhla do svého auta. Otočila jsem se na Edwarda, který se díval někam za mě. Jeho pohled jsem následovala a všimla jsem si Jessici. Opírala se o kapotu Edwardova Volva a povídala si s Nickem. Na tváři jí pohrával úsměv.

„Nejspíš nejsme jediní, kdo se dal dohromady.“ Usmál se Edward a ruce omotal kolem mého pasu.

„Jo, jenže jsem zazdila, že Jessica dnes bude spát u nás, takže večer asi přijít nemůžeš.“

„No to určitě. Já přijdu, ale ne sám. Doufám, že budeš mít ještě jeden volný pokoj pro Jessicu a Nicka.“

„Samozřejmě.“ Usmála jsem se, stoupla si na špičky a políbila ho.

„V osm budeme u vás.“ Pošeptal mi, dal mi pusu na čelo a odešel. Dívala jsem se, jak minimálně pět minut přemlouvá Nicka, aby nasedl do auta a nechal Jessicu odejít, když se mu to konečně podařilo.

„Promiň, trošku jsem se zapovídala.“ Řekla Jessica, když konečně dosedla na místo spolujezdce a já mohla vyjet domů.

„Nevadí… Jo a večer přijde Edward s Nickem.“

„Vážně?“

„Jo.“ Tohle bylo vše, co jsme si za celou cestu řekly. Po deseti minutách jsme dorazily domů, kde nás už čekal Charlie.

„Ahoj, tati.“ Pozdravila jsem ho.

„Ahoj, Bello. Ahoj, Jessico. Kde máte tu Tanyu?“

„Musela domů.“

„Škoda.“ Posmutněl a odešel do obýváku. S Jess jsme se vydaly do mého pokoje. Osprchovaly jsme se a umyly vlasy. Navzájem jsme si vlasy vysušily, udělaly jednoduchý účes a namalovaly se. Každá jsme si vybraly nějaké oblečení z mého šatníku.

„Je půl osmé.“ Oznámila jsem jí. V tu chvíli se rozezněl Jessičin mobil.

„Jo, mami?“ ozvala se. Chvíli bylo ticho a já pozorovala, jak se Jessičina tvář rozjasňuje.

Její rodiče byli rozvedeni. Jess bydlela s tátou tady ve Forks, ale její máma se přestěhovala někam do Evropy.

„To je super! A můžu sebou přivést kámošku?“ zeptala se Jessica do telefonu.

„Děkuju! Ještě ti zavolám. Pá.“ Rozloučila se a vrhla se mi okolo krku.

„Co se děje, Jess?“ zeptala jsem se. Okamžitě mě pustila a začala poskakovat kolem mě.

„Máma si vzala na týden volno, takže k ní obě jedeme.“

„Cože?“

„Přesně za týden letíme do Itálie.“




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nemám zájem, promiň_30. Kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!