Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nemám zájem, promiň_14. Kapitola

Sraz Ostrava!!! 10


Nemám zájem, promiň_14. KapitolaTak_máte, co ste chtěli, taže nenadávejte :D Pěkné čtení :) :-*

Domů jsem dorazila před desátou. Táta z toho nebyl zrovna nadšený, ale nic nenamítal. Asi si zvykl. Jako každý večer jsem se osprchovala a v rychlosti se zachumlala do peřiny. Do pěti minut jsem vytuhla.

Ráno jsem se probudila a utíkala do koupelny.

„Áááá!“ skoro jsem zakřičela, když jsem se podívala do zrdcadla. Moje kůže vypadala dost povadle, vlasy byly zacuchané, pod očima jsem měla kruhy a to není vše. Zapomněla jsem se na noc odlíčit, takže jsem teď měla většinu obličeje černou.

„Tohle bude na dlouho.“povzdechla jsem si a vzala si odličovač. Nejdříve jsem odstranila černou barvu z obličej a očí, opláchla jsem se vodou a rozčesala jsem jeden pramínek po druhém, ale stejně to na konci nebylo ono, tak jsem si udělala culík.

Když jsem si vybírala oblečení, vzpomněla jsem si na Edwarda. Pousmála jsem se jeho výrazu a slovům, když mě včera viděl skoro nahou. Prý přátelství s občasnými úlety! Pche! A pak jsem si vzpomněla na Nicka. Byl velmi pěkný, milý, sympatický. Uznávám, že na Edwarda nemá, ale stál by za hřích. A navíc, Edwrad je jen kamarád. Nemůže mi vyčítat nic, i když by to nic bylo s jeho bratrancem. Tedy pokud ho ještě uvidím.

Ale zpět k oblečení. Vyházela jsem skoro všechno oblečení na postel, protože ve skříni bych nic nenašla. Vyhrabala jsem si rudý top s vázáním za krkem a černou sukni po kolena. K tomu černé silonky a vysoké kozačky. Když jsem se viděla v zrdcadle, usmála jsem se.

Vypadala jsem jako děvka. A všichni na škole i v celém Forks věděli, že děvka jsem. Byla to moje vlastnost kvůli které mě, spolu se svobodou, lhostejností, smyslem pro humor a kamarádstvím, měli všichni rádi. Líbilo se jim, jak jsem byla odvázana. A teď? Přišel Edward a skoro všechno zmizelo. Kdybych Edwrada neznala, klidně bych se s Nickem vyspala! Co se to se mnou stalo? Můj život se mi líbil a já ho nehodlám měnit! Edward chce přátelství, vadit by mu to nemělo.

S nově nabytou sebedůvěrou a plánem jsem vyrazila do školy. Díky tomu, že jsem vynechala snídani, jsem tam dojela půl hodiny před zvoněním jako vždy. A jako vždy se  u mého auta sešla celá parta až na Culleny. Všichni jsme si povídali, když se Jessica začala blbě usmívat a já poznala, že přijíždí Cullenovi.

„Ty, Jess. Pořád chodíš s Edwardem?“ zeptala jsem se, než vystoupili z auta. Jenom přikývla a rozběhla se k Edwardovi. Celou dobu jsem k nim stála zády, jinak bych se nejspíš pozvracela z Jessici, ale stejně jsem se časem otočila. Všimla jsem si Edwarda, který na mě mává, zatímco se ho Jessica marně pokouší políbit. Zamávání jsem mu oplatila a podívala se na Alici, která vylézala z auta. Také mi zamávala a podívala se na jejich další auto. Z toho vystoupila Rose, Emmet a… Nick?

Zůstala jsem na všechny Culleny zírat s otevřenou pusou. Oni se na mě nechápavě dívali. Jediný Nick vypadal, že to tušil a rozešel se ke mně. Zastavil se asi deset centimetrů ode mě a sklonil se ke mně.

„Já říkal, že se poznáme ještě líp.“ Zašeptal mi do ucha a nenápadně mě políbil na krk.

„Nicku!“ procedil Edward, který se najednou ocitnul i s rodinou asi metr od nás, skrz zuby.

„Co?“ řekl nechápavě Nick a rychle se odtáhl.

„Vy se znáte?“ zeptala se Alice.

„Ano… ehm… včera jsme se seznámili v jednom klubu.“ Odpověděla jsem.nechápala jsem, jakto že to Edward neví, když čte myšlenky, ale neřešila jsem to.

Usmála jsem se a vyšla do školy. Parta se okamžitě odebrala za mnou, jen Nick mě dohnal.

„Tak vůdkyně party, jo?“ zeptal se s úsměvem.

„Dá se to tak říct.“

„Promiň, že jsem včera tak utekl.“

„Nemusíš se omlouvat, stálo to za to.“

Po zbytek cesty nic neříkal. První hodinu měl se mnou a vedle mě bylo jediné volné místo. Vždycky jsem seděla vedle Mika, ale teď když odjel… A Edwrad sedí v lavici přede mnou s Jessicou.

Nick se představil třídě a sedl si ke mně. Všechny holky ho provázely pohledem a házely na něj sladké úsměvy, on se však díval jen na mě. Když si sedl, přisunul si židli ke mně tak blízko, že se naše paže dotýkali. Oba jsme se usmáli a věnovali se výkladu učitele.

Asi po pěti minutách povídání o předpřítomném čase začal Nick hýbat rukou, dokud neskončila na mém stehně. Šokovaně jsem se na něj podívala, ale on se dál díval na učitele. Usmála jsem se a otočila se k tabuli. Jeho ruka se začala pohybovat výš, čímž mi posunoval sukni. Mé srdce se prudce rozbušilo a já si nemohla nevšimnout Edwrada, který se přede mnou narovnal. Neřešila jsem to a jen se toužebně podívala po Nickovi. Ten se na mě taky podíval, a ldyž viděl můj pohled, usmál se a rukou vyjel ještě výš.

„Teď, prosím, ne!“ zašeptala jsem mu.

„A kdy?“ zeptal se, sklonil se ke mně a jemně mě kousl do ušního lalůčku.

„O víkendu?“ navrhla jsem, ale to se mu zřejmě nelíbilo, protože se jeho ruka opět posunula. Teď už byla jen pár centimetrů od mého podbřišku a mnou projela neskutečná touha a vzrušení. Začala jsem zrychleně dýchat. To už se na nás Edwrad otočil a vražedně si nás měřil. Jen jsem se na nej usmála.

„O velké přestávce? Trvá dvacet minut.“ Zašeptala jsem, když se Edward opět otočil.

„Počkám před školou.“ Řekl a dal mi pusu na tvář. V tu chvíli zazvonilo a on se vyřítil ze třidy. Já ještě snad pět minut seděla nehnutě v lavici a rozdýchávala to. Edward po mě naposledy vrhl vražedný pohled a pak ruku v ruce s Jessicou odešel. Do třídy už se nahrnuli studenti, kteří tam měli mít další hodinu, tak jsem se sebrala a šla na hodinu.

Celou matiku jsem byla jako v tranzu. Nemohla jsem pořádně dávat pozor  a šíleně se těšila, až zase uvidím Nicka. Musela jsem se mému poblouznění zasmát.

Konečně zazvonilo. Vyřítila jsem se ze třídy úplně první a utíkala před školu. Nick už tam čekal a jakmile mě uviděl, na tváři se mu rozlil zářivý úsměv. Šel mi naproti, pak mě chytil kolem pasu a políbil.

Dřív, než vyšli nějací jiní studenti, mě vzal za ruku a táhnul do lesa. Hend, jak nám škloní budova zmizela u dohledu, astavil se a velmi naléhavě políbil. Chytla jsem ho kolem krku, on mě jednou rukou za zadek a druhou za záda. Dívali jsme se navzájem do očí a usmívali se.

„Zas tolik času nemáme!“ řekla jsem. Opět mě vášnivě políbil a vyslékl mi tričko a podprsenku. Já mu také vyslékla tričko a zatímco on laskal moje ňadra, já mu rozepínala pásek a knoflík od kalhot. Sám si je sundal a opět se vrhnul na mé rty. Jemně jsem zatlačila do jeho ramen, on si lehl na zem a já na něj.

Velmi horlivě jsme se líbali. Tvrdě jsem mu přejela rukou po rozkroku. Zavzdychal a v další chvíli jsem byla já pod ním. Vyslékl mi sukni, ale se silonkami ne nepáral. Normálně je roztrhl. Oba jsem tam leželi jen ve spodním prádle, kterého jsme se ovšem rychle zbavili.

Rukou mi zatlačil na vnitřní stranu stehna, čímž mě donutil roztáhnout nohy.ale nic jiného se nedělo. Jen mě líbal na krku.

„Čas.“ Připomněla jsem mu a v tu chvíli do mě vniknul z úst mio vyšel sten.

Oba jsem vzdychali a zrychleně dýchali.

„Bello.“ Zašeptal a přirazil. A znova.

Nejprve přirážel pomalu, ale tvrdě, což nám oběma vyhovovalo. Po chvíli své tempo zrychlil, ovšem na tvrdosti neubral.

Po pár minutách jsem cítila, že se blíží konec. Dosáhli jsme vrcholu. Já ho ještě chytila za zadek a donutila ho tak zůstat ve mně déle. Naposledy přirazil, naposledy jsem zasténala. Poté se vyčerpaně sesunul vedle mě. Zavřela jsem oči a stočila se do klubíčka zády k Nickovi.

„Asi bychom měli jít.“ Řekla jsem po chvíli.

„Uděláme si volno.“

„Ale ty jsi tu první den. To není moc dobrý nápad.“

„Hmm.“ Zabručel nespokojeně vedle mě. Tomu jsem se musela usmát.

„Tak pojď.“ Ukončila jsem to, vstala a začala se oblékat. On mě při tom celou dobu pozoroval.

„Co?“ zeptala jsem se. On nic neříkal. Vstal, přišel ke mně a opět mě vášnivě políbil.

„Nech toho, nebo půjdu sama.“ Na tohle nic neřekl a začal se oblékat.

Do třídy jsme doběhli pět minut po zvonění. Učitel ještě nebyl ve třídě, tak jsem si sedal za Jessicou a Nick za jedním šprtem. Potom jsem neměli ani jednu hodinu společnou. Vlastně nikoho z Cullenů jsem neviděla. Až do oběda.

Na cestě do jídelny, kam jsem šla se svou partou, jsem potkala Nicka,Alici a Rose, kteří se k nám přidali. V jídelně už seděl Emmet s Jasperem, tak jsme se k nim přidali. Povídali jsme si, smáli se a při tom jedli. Jen mi tam chyběl Edwrad.

„Alice?“ sylšela jsem Nikol, která se bavila s Alicí. Podívala jsem se, co se děje. Alice vypadala jako v tranzu. Měla vykulené oči a otevřenou pusu.

„Panebože.“ Zašeptala a podívala se ke vchodu do jídelny. Všichni se tam dívali také, ale dlouho nikdo nepřicházel. Až po pěti minutách vešel Edwrad. Jeho pohled a výraz mě přimrazil.

Vypadal, že každou chvíli někoho zabije. Byl šíleně naštvaný. Pohledem těkal mezi mnou a Nickem, který seděl vedle mě.

„Edwarde ne! Nech toho. Uklidni se!“ řekla Alice a snažila se ho zastavit, ale on ji jenom jemně odstrčil.

„Ty hajzle!“ zakřičel přes celou jídelnu a chytil Nicka pod krkem.

„No co? Tys ji nechtěl.“ Usmíval se Nick.

„To ti ale nedává právo s ní spát.“ Edward stále neubíral na hlasitosti. V mé hlavě cosi zašrotovalo a mě došlo, že se baví o mě.

„Je to její život a tys do něj patřit nechtěl, tak se jí do něj neser.“

„Neštvi mě, Nicku!“

„Pche. A co mi uděláš? Vždyť ani Bellu neuspokojíš, když šla za mnou.“

„Tak to by stačilo! Mlčte!“ vkročila jsem do toho. Stoupla jsem si mezi ně čelem k Edwardovi, kterého jsem donutila spustit ruku. „Co si o sobě sakra myslíte? Vy se klidně pozabíjejte, ale o sexu se mnou nechci slyšet ani slovo! Jasný?“ řvala jsem přes celou jídelnu.

„Promiň, Bells.“ Zašeptal Edwrad a sklopil hlavu. Otočila jsem se na Nicka, který se stále usmíval.

„Kdy si to zopakujeme?“ řekl dost nahlas. V tu chvíli jsem cítila něco, co mě prudce odhodilo. Letěla jsem vzduchem, dokud jsem nenarazila do zdi a nesletěla na zem. V tu chvíli u mě klečela Rosalie, ale okamžitě si zase stoupla  a s vykulenýma očima se dívala na mou nohu. Její pohled jsem následovala a viděla jsem obrovskou kaluž krve, která tekla z mého stehna, z kterého vyčnívala zlomená kost. Až teď se dostavila ohromná bolest. Zacpala jsem si pusu rukou, abych zmírnila křik.

Podívala jsem se okolo. Jídelna byla plná lidí. Všichni se na mě dívali. Viděla jsem Emmeta s Nickem, který vyváděla pryč Jaspera. Viděla jsem Alici, která šla o chvíli později za nimi. Viděl jsem Edwrada, který mě pozoroval s bolestí v očích a vytahoval z kapsy mobil. Viděla jsem Rosalii, která ode mě stále couvala a nakonec i s Edwardem utela pryč.

„Všichni běžte ven! Doktor je na cestě!“ zakřičel nějaký učitel a studenti se hnali k východu.

Kaluž krve pode mnou se stále zvětšovala a mě se začala točit hlava.

„Sakra,jestli si ti doktoři nepohnou, tak nám vykrvácí!“ slyšela jsem mou tělocvikářku histericky křičet. To bylo poslední, co jsem pochytila. Pak jsem mě pohltila tma.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nemám zájem, promiň_14. Kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!