Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nejtajnější sen 8. kapitola

Sněhurka-a-myslivec4


Nejtajnější sen 8. kapitolaTakže další kapitolka. Řekla jsem sice, že bude až ve středu, jenže na poprvé jsem slíbila po víkendu a tak je tu.=) Doufám, že se bude líbit.=) ZdeLla

Pomalu jsem se zvedla. Musela jsem vědět odpovědi na všechny otázky, jinak bych se zbláznila.

„Proč tu jste," zeptala jsem se a můj hlas se zlomil, jako křupající větev pod vašima nohama. Všechny pohledy se stočily ke mně, až na jeden, Edwardův. Pořád upřeně koukal z okna a stejný výraz na obličeji vypovídal o tom, že se usilovně o něco snaží. Carlisle vypadal právě tak. Alice se na mě upřeně zadívala.

„Proč bychom tu neměli být? Je to náš dům," řekla a její špatný tón hlasu, který napovídal, že na mně není zrovna natěšená, mě mrzel. Vůbec jsem nevěděla, o co jde. Proč jsou všichni tak nepřátelští? Ale v tu chvíli mi to došlo. Ví o nás dvou s Carlislem. Edward se mu usilovně snaží přečíst myšlenky, ale Carlisle si je hlídá, proto ten zamyšlený výraz u obou dvou. Pomalu jsem se sehnula pro berle.

Uchopila jsem je a opět se postavila. Dala jsem si je pod ramena a vydala se ke vchodovým dveřím. Na věšáku vedle visela moje bunda. Oblékla jsem si ji. Uvědomila jsem si však, že jsem sem přijela s Carlislem a můj Chevy zůstal na útesu v La Push.

„Půjčím si auto," řekla jsem a nikdo neodpověděl. Vzala jsem z malého věšáčku, kde byly klíče pověšeny vedle sebe, první, na které mi padl pohled, a belhala jsem se pomalu dolů z verandy. Došla jsem bez úhony až dolů. Pršelo. Kapky mi smáčely oblečení a já začala pomalu pociťovat chlad. Nevnímala jsem ho a belhala se k otevřené garáži, byla jsem už pod střechou.

 

Měla jsem zablácené boty a kalhoty, promočené oblečení a mokrou hlavu, bylo mi to jedno. Podívala jsem se na klíčky a zmáčkla na nich čudlík. Zapípalo stříbrné Volvo. Edwardovo Volvo. Polkla jsem a vydala se k němu. Bylo mi to jedno, hlavně ať už jsem co nejdřív odtud. Dobelhala jsem se až k němu. Otevřela jsem dveře. Opatrně jsem si sedla a berle jsem nějak posadila na vedlejší sedadlo. Zabouchla jsem dveře. Strčila jsem klíček se znakem Volva do zapalování a otočila jím. Auto jemně nadskočilo a tiše nastartovala. Nikdy jsem si nevšimla, že je tak tiché, až teď. Zmáčkla jsem spojku a pomalu pouštěla plyn.

Auto vystřelilo jako stíhačka a já měla co dělat, abych to uřídila. Vyjela jsem bezpečně a už relativně pomalu z garáže. Podívala jsem se nahoru do okna, kde stál pořád Edward. Naše pohledy se střetly. Jeho pohled byl tvrdý jako skála. Nezbývalo mi nic jiného, než pohledem uhnout. Přimáčkla jsem plyn ještě víc k zemi a auto zběsile vyjelo kupředu.

Drkotala jsem přes nerovnou cestu a snažila se přes stěrače, a dopadající kapky na sklo, pochytit něco z cesty. Vyjela jsem z té neuvěřitelně špatné cesty a dostala se na rovnou vozovku silnice. Auto pro mě bylo nezvykle rychlé. Ne jako můj Chevy. Byla jsem zvyklá, že při 90 km/h už můj Chevy mele z posledního, tady ne. Tady jsem jela 110 km/h a ještě to pro tuhle káru bylo málo. Přeřadila jsem na vyšší stupeň, přišlápla plyn ještě více k podlaze, až mě to zatlačilo do sedadla. Tachometr ukazoval 200 km/h, ale mně to bylo pořád málo.

Chtěla jsem zažít strach a nevolnost z rychlé jízdy, ale nic se nedostavovalo. Ani strach z toho, že by mi mohlo podklouznout kolo, a mohla bych být na místě mrtvá. Prostě nic. Jela jsem dál neuvěřitelně rychle a moje rychlost stoupala pořád víc a víc. Vozovka byla mokrá a leskla se. Nikde žádné auto. Moje rychlost byla závratná.

Moje obavy nulové. Najednou se však stalo něco, co jsem nečekala. Myslím, že nikdo z naší rodiny to nečekal. Pohlédla jsem z okénka vedle sebe. Otočila jsem hlavu zpátky rovně, abych nenabourala, ale v tu chvíli mi to došlo. Pohlédla jsem zpět a po těle mi přeběhl ledový mráz...



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nejtajnější sen 8. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!