Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nejtajnější sen 7. kapitola

Rosalie by Zuzka


Nejtajnější sen 7. kapitolaDalší kapitolka po dlouhé době, doufám, že se vám bude líbit a přidáte komentík... =) Díky.

Ráno jsem se vzbudila s divným pocitem v břiše. Nevím proč, ale měla jsem pocit, jako by se stalo něco, co ovlivní můj život od základů, a taky se tak stalo. Protřela jsem si rukama rozespale ještě zalepené oči a dokořán jsem je otevřela.

Musela jsem však zase zavřít, protože ostré světlo dopadající na mé oči mě řezalo jako nože. Na chvilku jsem zavřela oči a postupně jsem je otevírala, aby si mé oči zvykly. Pomalu jsem si sedla. Rozhlédla jsem se po celém pokoji, abych se podívala kde je Carlisle, ale nikde jsem ho neviděla. Rozhodla jsem se jít podívat dolů. Mé berle byly opřeny o postel kousek ode mě. Přetočila jsem své nohy, aby byly svěšené z postele a pomalu jsem si stoupla. Vzala jsem berle, strčila si je pod paže a vydala se pomalým belhavým krokem dolů.

Otevřela jsem dveře svého pokoje a mohla jsem pokračovat dál. Došla jsem dokonce až ke schodům, a pak jsem si uvědomila, že to bude asi problém je sejít s mojí šikovností. Položila jsem obě berle na nižší schod a pomalu se zhoupla k nim. Povedlo se. Byla jsem o další schod níž. Takhle to pokračovalo až na pevnou půdu prvního podlaží. Už jen pár belhavých kroků a budu v obýváku. Třikrát jsem se zhoupla na svých berlích a stála jsem v obýváku. Respektive mezi dveřmi. To, co jsem viděla, mě dokonale vyvedlo z míry.

Nemohla jsem uvěřit svým očím. Berle pod paží se mi uvolnila a padala rychle střemhlav dolů k zemi. S hlasitým bouchnutím dopadla na zem a mně se zamotala hlava. Všechny oči se na mě ustaraně podívaly a chtěly mi pomoci, ale já jen mávnutím rukou jsem dala najevo, že o žádnou pomoc nestojím. Volnou rukou jsem se chytla rámu a v tu, ve které jsem držela zbývající berli, jsem pomalu položila na zem. Zády jsem se opřela o rám a sklouzla po něm dolů.

Prsty jsem si zajela do vlasů a začala jsem se kmitat ze strany na stranu  abych se uklidnila. Oni tu nemůžou být. Nemůžou! To se mi jen zdálo. Tohle je jen se a já se probudím. Podobné věty jsem si opakovala dalších pár tichých napjatých minut. Rozhodla jsem se přesvědčit sama, jestli to je sen nebo není. Zvedla jsem hlavu a podívala se opět po celém obýváku. Byli tu všichni. Celá rodina Cullenových! Rosalie seděla s opovržlivým pohledem na gauči a Emmett vedle ní. Jeho ruka vedla za jejími zády a on jí majetnicky objímal.

Když jsem se na něj podívala, trochu se usmál, ale nebyl to zcela upřímný a radostný úsměv. V křesle seděl Jasper a na jeho klíně Alice. Esme stála uprostřed pokoje a starostlivě mě pozorovala, kdyby jen věděla, že ji její manžel podváděl se mnou. V tu chvíli mě zasáhla vlna výčitek. Nebyla jsem schopná se jí podívat ani do očí.

Rozhodla jsem se podívat, jestli tu je Edward. To jméno mě podalo do srdce stejně jako na začátku. Byl tam! Stál zády ke mně a koukal prosklenou stěnou na les, který se rozprostíral před ním. Jeho pohled byl tvrdý a nepřístupný. Carlisle stál kousek od něj se strachem v očích a vypadalo to, jako by se na něco pořád snažil myslet, ale pořád se mu to nechtělo zachytit.

Nebyl to tady sen. Tohle je skutečná realita, ale co tu všichni dělají? Proč jsou tu? A co chtějí? A co když se Edward a Esme dozvědí o našem "románku" s Carlislem?



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nejtajnější sen 7. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!