Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nejtajnější sen 6. kapitola


Nejtajnější sen 6. kapitolaNová kapitola. Po dlouhé době. Doufám, že se vám bude líbit, i když je tak krátký. Díky za komenty.

Jeho polibky byly plné citů a vášně. Nevnímala jsem nic kolem, ani nohu, která mě bolela. Přála jsem si, aby tahle chvíle nikdy neskončila a aby všechno zůstalo tak krásné, jako to bylo teď. Tohle mé né moc reálné přání se mi asi nesplní. Jeho ruka putovala po celém mém těle a na každém místě po jeho dotyku mi naskakovala husí kůže.

Jeho polibky měli v sobě něco, co už jsem dlouho nepocítila. Cítila jsem, že v skrytu duše, až na tom nejzasším dně vím, co jimi bylo vyjádřeno, avšak mé vědomí to ani netušilo. Polibky pomalu doznívaly a naše rty se od sebe oddělily. Bylo to, jako kdybychom od sebe byli na míle daleko, a přitom jsme byli tak blízko. Najednou stál u postele a natahoval po mě ruce. Ochotně jsem se svěřila do jeho rukou. Pomalu mi pomohl vstát.

Stála jsem na svých nohách, nebo spíš na jedné. Vzal mě do náruče a najednou jsme stáli v kuchyni a v ní se nesla krásná vůně. Na stole byl talíř plný jídla. Jediné, co jsem z něj zaregistrovala, byly krásně vypadající palačinky a lívance. Jejich vůně se nesla k mému nosu a byly pro mě jako magnet. Okamžitě mi zakručelo v břiše a já se hladově podívala na Carlisla. Ten se jen usmál a už mě posadil na židli před talíř.

Vzala jsem hbitě vidličku do ruky a Carlisle se usadil naproti mě. Pozoroval každý můj pohyba já se věnovala jen plnému talíři jídla před sebou. Hltala jsem jídlo a to do mě padalo, jako kdybych ani nekousala a taky že ani moc ne.

Carlisle mě se zájem i s nechucením pozoroval. Omluvně jsem se na něj s plnou pusou lívanců usmála a on mi úsměv dvakrát víc opětoval. Za několik málo minut  jsem byla najezená a plná k prasknutí. Na talíři nezůstalo ani sousto a Carlisle se pomalu zvedl, vzal talíř a dal ho na kuchyňskou linku. Opět se pomalu a s rozvahou usadil a upřeně se na mě zadíval. „Tak co dneska podnikneme?" zeptal se a já se zamyslela.

„Nic mě nenapadá, máš nějaký návrh?" Carlisle se jen tajuplně usmál a už stál vedle mě. „Mě napadá hodně věcí, ale ne moc slušných!" řekl svůdně a já nemohla uvěřit svým očím a uším. Pomalu se ke mně sklonil a naše rty se opět spojily. Bylo to jako výbuch vášně, touhy a... Ještě něčeho, co jsem však nedokázala rozpoznat.

Bylo to něco, co jsem kdysi cítila, ale teď se mi to ani matně nezobrazovalo. Netušila jsem co to mohlo být, ale přitom jsem to ve skrytu duše, v tom nejtajnější zákrytu mého srdce tušila. Opatrně mě vzal do náruče, avšak naše rty se pořád nerozpojily. Pomalým lidským krokem se vydal opět nahoru do ložnice.

Byly to dlouhé krásné polibky plné vášně a chtíče. Naše polibky pomalu končili, když otevřel dveře do ložnice. Opatrně mě položil na postel a naše rty se rozdělily. Zhluboka se mi podíval do očí a ty jeho celé zářili. Najednou stál u televize před postelí a vkládal do DVD přehrávače nějaké cédéčko. Vůbec jsem netušila co to je, ale bylo mi to jedno, hlavně že u mě bude on.

Zapl televizi a na obrazovce se začala míhat úvodní titulky nějakého pro mě nezajímavého filmu. Carlisle si lehnul vedle mě a já si mu lehla na hruď. S každým dalším obrázkem na obrazovce se mi zavíraly oči a já se chtěla ponořit do říše snů, avšak pořád se mi nedařilo oči zavřít úplně. Jeho obličej vězel v mých vlasech a já cítila, jak vdechuje plnými doušky.

Jeho rty se jemně otřely o můj ušní lalůček a mnou prošla vlna vzrušení. Snažila jsem jí zahnat a kupodivu se povedlo. Nechala jsem se ukolíbat na jeho hrudi k spánku a opět jsem se ponořila do své říše snů. Zvuk dávajícího filmu se rozléhal po pokoji, jenže ten už jsem nevnímala.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nejtajnější sen 6. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!