Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nejtajnější sen 5. kapitola

Rosalie


Nejtajnější sen 5. kapitolaDalší kapitolka po 10000 letech.=D Je to poslední kapitolka, tak...=) Možná budete trochu ztracení, ale to se pak vysvětlí=)

Seděla jsem v letadle. Koukala jsem z okna a v hrdle mě neuvěřitelně pálilo. Otočila jsem hlavu za neodolatelnou vůní, ale jakmile jsem ji otočila, zarazila jsem se v pohybu. Vedle mě seděl ON. Ten, který mě opustil a v mé hrudi způsobil neutišitelnou bolest ze zející díry. Jeho ruka držela tu mou a já nebyla nic schopna udělat.

Nože, zařezávající se mi do krku, odvedly od něj mou pozornost a já se otočila po zvuku, který mě k sobě jakoby táhnul. Avšak té vůně bylo mnoho a zvuku taky moc. Kolem mě bylo mnoho lidí, ale já se cítila, jako kdybych k nim nepatřila. Cítila jsem jejich vůni, neodolatelnou vůni. Viděla jsem, jak letušce, která mířila k nám tluče srdce a její tep byl na krku viditelně znát. Její kůže zvedající se pod každým uderem jejího srdce mě jako by volala a já jí nechtěla odmítnout. „Uklidni se, Bell!" rozkázal hlas vedle mě a já se nevýslovně lekla. Bylo to, jako když se probudíte z krásného snu. Letuška k nám došla a já její vůni krve cítila ještě více a intenzivněji. Edward mě držel pevně za ruku a jsem si jistá, že kdybych byla člověk, určitě bych ji měla už dávno rozdrcenou. Ale počkat. Já jsem člověk, nebo ne? V tom okamžiku mi to došlo. To všechno co jsem zažila s Carlislem byl jen sen a já jsem teď upírka a sedím vedle člověka, který mé srdce vzal a rozdupal na milion malých kousíčků. Chtěla jsem, aby to s Carlislem nebyl jen sen, ale realita a tohle s Edwardem aby byl sen, ale pořád se mi z  tohohle odporného snu nedařilo probudit. Zavřela jsem oči a co nejvíc jsem si přála, abych se probudilaa najednou jsem měla oči otevřené, kopala jsem nohama a přede mnou, teda těsně ode mě, byla Edwardova tvář volající: „Bello, Belli, probuď se!" křičel hlas, který ale nepatřil Edwardovi.

Slyšela jsem svůj hlas, jak křičel na všechny strany a Edwardova tvář se pomalu začala měnit na tvář Carlislovu. Kopala jsem prudce nohama a Carlisle mi držel ruce, abych si neublížila. Můj hlas se mohutně rozléhal po celém domě a já si pomalu začala uvědomovat, že to s Edwardem byl jen sen. Pomalu jsem přestala kopat nohama a i moje hlasivky vypověděli svoji složbu. Uvědomila jsem si, že už nejsem na gauči, ale na Carlislově posteli. Mé slzné kanálky neudržely tu hráz plnou slz a ony se divoce rozběhly po mé tváři a brázdily jí, dokud se nevpily do polštáře pod mou hlavou. Carlisle pozvolna uvolnuval svůj stisk mých rukou a v jeho očích byla cítít jen čirá bolest. Netuším, kvůli čemu to bylo. Opatrně se ke mě sehnul a své ruce strčil pod má záda. Posadil mě a moje hlava zpočinula na jeho ramenu.

Potichu jsem vzlykala, ale produ slz nešel zastavit. Pevně mě objímal a já spojila své ruce za jeho zády. Pomalu se začal houpat ze strany na stranu, snad proto, abych se uklidnila a musím přiznat, že to celkem pomáhalo. Jeho tričko pomalu, ale jistě moklo od mých slz, ale jemu to asi nevadilo. Pomalu to ustávalo. Zhluboka jsem dýchala, abych se ještě víc uklidnila až najednou ukápla poslední slza Trochu jsem se od něj odtáhla a on povolil své sevření. „Promiň..." pípla jsem potichu a sklopila jsem oči. Ani nevím za co, ale nějakým způsbem jsem se styděla. „Není proč se omlouvat, Belli." řekl něžně a tím tonem jeho krásného hlasu, mě přinutil podívat se mu zpříma do očí. Jeho zlatavé oči mě k němu opět připoutali a on se ke mně pomalu plíživě svými rty blížil. Chybělo už jen pár centimetrů, ale já se ho musela zeptat. „Opravdu to chceš?" zeptala jsem se a on mě svým polibkem umlčel.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nejtajnější sen 5. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!