Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nejtajnější sen 18. kapitola

Weizt - NM 1


Nejtajnější sen 18. kapitolaPo pár dnech další kapitolka. Tahle je trochu odlehčovací, ale přesto všechno doufám, že se vám bude líbit. Děkuji za tolik komentářů, které jste mi u předešlé kapitolky zanechali. Ani jsem nedoufala, že se dožiju takového úspěchu. Díky moc a pokračujte v psaní dalších kometíků. =) Díky, ZdeLla.

V moment, kdy se zvedl z křesla, jsem si uvěmila, že má láska k němu je silnější než to, abych neublížila někomu jinému. Pomalu došel k oknu a naposledy se otočil. Okamžitě jsem vyskočla z postele a právě když vylézal, chytla jsem ho opatrně za ruku. Nevěřícně a  překvapeně se na mě podíval a já se na něj jenom usmála. Věděla jsem, co musím říct, abych ho přesvědčila, aby zůstal. 
Taky tě miluji, Carlisle,řekla jsem a stále jsem se dívala do jeho zlatavých očí, které mě pohlcovaly. Zorničky v očích jakoby se mu rozšířily a jeho oči prozrazovaly, že se v něm střídá každou chvilku několik pocitů. Najednou jsem rozpoznala jen to jedno jediné, co jsem v nich chtěla celou dobu vidět. Lásku. O několik sekund později jsem však necítila pod nohama pevnou zem a ani jsem nevěděla, co se děje. Carlisle mě pevně objímal a mé ruce se samovolně zavěsily na něj. Tiskl se ke mně pevně a já si uvědomila, že to je to jediné, co chci.
Mít ho pořád na blízku a sdělovat mu svou nehynoucí lásku. Pomalu mi docházel dech a on to asi rozpoznal, protože mě pomalu položil na zem a já se mu opět podívala zpříma do očí. Můj tep a dech jeli na plné oprátky a naše oči se do sebe vpíjely. Podívala jsem se letmo na jeho rty a chtěla sem se jich dotknout. Chtěla jsem je líbat. Pomalu se ke mně skláněl a pár milimetrů před mými rty se zastavil. Okamžitě a bez váhání jsem tu velkou díru prolomila a hladově se přisála na jeho rty. Naše polibky byly zpočátku váhavé a opatrné, avšak když jeho jazyk zajel do mých úst, všechno se jednou setinou sekundy změnilo.

Oba jsme byli nenasytní a Carlisle mě vzal pomalu do náručí a donesl mě na postel. Divila jsem se, že jsem to vůbec vnímala, protože jeho polibky mě doháněly k šílenství. Pomalu a opatrně mě položil na postel a opíral se o lokty, aby na mě moc netlačil. Pomalu mi docházel dech, a tak naše polibky pomalu ustávaly. Zhluboka jsem dýchala. Nemohla jsem skoro popadnout dech a můj srdeční puls běžel jako o závod. Carlisle se krásně usmál, ale také lapal po dechu, ikdyž vzduch vůbec nepotřeboval. 

„Miluji tě, řekl potichu a opřel si své čelo o mé. Nebylo na místě, abych neodpověděla.
„A já tebe, řekla jsem potichu a Carlisle si opatrě lehl vedle mě. Ani nevím proč, ale měla jsem chut usnout. Ikdyž jsem před pár hodinami procitla ze spánku, chtělo se mi do něj zpět. Lehla jsem si Carlislovi na hruď a on si hrál s mými vlasy. Jeho letmé dotyky mě přiváděly k šílenství, avšak pomalu mě uspávaly. Naposledy jsem otevřela svá těžká víčka a poté sem upadla do krásného bezesného spánku.

Ráno jsem se probudila a necítila jsem ten chlad vedle mě, který by byl cítit v Carlislově přítomnosti. Okamžitě jsem se posadila a rozhlédla se po pokoji, nikde nebyl. Začala mě popadat panika, a tak jsem okamžitě vyskočila z postele a rychle seběhla schody dolů. Slyšela jsem dva velmi známé hlasy, jak spolu mluvili, ale nemohla jsem tomu uvěřit. Carlisle a Charlie aby spolu mluvili? To je přece hloupost. Pomalu jsem vešla do kuchyně a Carlisle otočil svůj usměvavý pohled ke mně. Nezbývalo mi nic jiného než mu úsměv oplatit a Charlie po chvilce svůj pohled také stočil ke mně. Jeh pohled nebyl ani naštvaný, ale ani zrovna nadšený, avšak tvářil se lépe, než když jsem mu oznamovala, že chodím s Edwardem. Podle Carlisleova pohledu jsem poznala, že to nebude až zas tak zlé, a tak jsem pomalu přešla ke Carlislovi a chytla ho za ruky. Charlie se na nás pohoršeně podíval, avšak jeho pohled se změnil na trochu potěšený.

„Tati...,“ začala jsem, protože jsem mu to chtěla vysvětlit, ale okamžitě mě přerušil. „Nemusíš mi nic říkat, Belli, pokud budeš tady s Carlislem štastná, tak to budu tolerovat a navíc... Neměl jsem Edwarda moc v lásce, řekl už se smíchem a já se mu vrhla štastně kolem krku. Když jsem ho pustila, Carlisle mu podal zdvořile ruku. Charlie ji přijmul a koutky úst mu cukaly.
„Vítej do rodiny, synu, řekl a všichni jsme se začali nahlas smát. Nepředpokládala jsem, že by všechno mohlo probíhat tak hladce, ale Charlie mě zase překvapil. Calisle mi vtiskl na tvář pusu na přivítanou a já mu jí oplatila nejhezčím úsměvem, který jsem dokázala vykouzlit.
Charlie na nás spokojeně koukal a potom co otevřel ledničku, jsem pochopila, že se asi bude snídat. Jsem zvědavá, jak to Carlisle překousne. Postavila jsem vodu na kafe a zatím namazala pár chlebů se sýrem. Charlie si udělal toasty a okamžitě se zeptal Carlisleho:

„Co si dáš? řekl a Carlisle se na mě prosebně podíval, abych ho z toho všeho vysvobodila, ale já ho chtěla poškádlit, a tak jsem udělala nevinné koťátko. Otočila jsem se zpátky ke kuchyňské lince a mazala dál chleby, avšak neubránila jsem se pobavenému úsměvu. Carlisle dokonce začal koktat:

„Nic-nic si nedá-dám, řekl a Charlie se zatvářil neústupně.
„Samozřejmě že si něco dáš, dáš si se mnou toasty a kafe, řekl Charlie a mně připadalo, jakoby Carlisle ještě více zbledl, ikdyž jsem moc dobře věděla, že to nejde. Pomalu se posadil na židli a já položila talíř plný chlebů na stůl. Vražedně se na mě podíval a já z jeho očí vyčetla, že mě tohle bude stát hodně. Jenom jsem se andělsky usmála. Charlie položil před Carlislea dva toasty a já mu nalila šálek plný kávy. Posadila jsem se naproti němu, abych viděla, jak si to užívá. Smála jsem se pořád jako pitomeček a Charlie nám popřál dobrou chut...


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nejtajnější sen 18. kapitola:

 1
1. verča
01.02.2015 [18:13]

Emoticon Emoticon Emoticon
:-D :-D :-D

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!