Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nejtajnější sen 17. kapitola


Nejtajnější sen 17. kapitolaDalší kapitolka. Kdo se objeví u Belly a jak to bude probíhat? =)

Vysušila jsem si vlasy ručníkem, ale neměla jsem tu věci na to, abych se do nich mohla převléknout, takže jsem musela do pokoje jen zabalená v ručníku, avšak moc mi to nevadilo, protože nikdo doma nebyl, ale mýlila jsem se...

Dveře od mého pokoje byly otevřené, a tak jsem se sklopenou hlavou vešla do pokoje. Pozorovala jsem upřeně zem, protože jsem se bála, že zakopnu. S mou šikovností by to bylo více než možné. Otevřela jsem skříň a vyndala si spodní prádlo. Když jsem se natáhla pro volné tričko uslyšela jsem za sebou tiché odkašlaní. Jelikož v celém domě bylo ticho a tohle malé odkašlaní narušilo to dokonalé ticho, lekla jsem se jako nikdy před tím.

Rychle jsem se otočila a nechtěla uvěřit svým očím. Zlaté oči jiskřily v černé noci a lehounký vítr si pokrával s jeho dokonalými vlasy. Carlisle. Otevřeným oknem proudil studený vítr, který byl více jak příjemný. Chytla jsem se skříně, abych neupadla a bylo vidět, že by mě chtěl podepřít, ale jedním pohybem ruky jsem mu dala najevo, aby zůstal tam, kde byl.  Zhluboka jsem dýchala. Ten šok mě oopravdu vyděsil. Věděla jsem, že pokud pojedu domů ukáže se tu, ale že to bude tak brzy, v to jsem ani nedoufala.

„Bell...“ chtěl začít, ale já jsem ho přerušila. Jestli si myslel, že nepostřehnu, jak si mě prohlížel, tak to se pletl. „Mohla bych se alespon obléct? řekla jsem, a i když to bylo řečeno otázkou, byl to v podstatě rozkaz. Okamžitě zmizel a já se rychle začala oblékat. Spodní prádlo byla hračka, poté volné triko a kraťasy.  Byla jsem hotová, ale jelikož už mi začínala být trochu zima, sedla jsem si na postel a přehodila si přes sebe deku.

„Carlisle? vyslovila jsem potichu a okamžitě seděl v mém křesle, ve kterém kdysi sedával Edward. Nechtěla jsem mu jen tak odpustit. Ublížit Edwardovi a Esme se mi opravdu nechtělo, ale  i přesto, co jsem řekla, ho stále miluji. Přála jsem si, aby to, co se mezi námi stalo, nebyl jenom sen, tak proč ho ted odmítám. Nevěděla jsem co dělat, ale tušila jsem, že mé pocity a srdce mě jednou přemůže. Rozum nebyl tak silný jako srdce.

„Bell, chtěl bych ti toho tolik říct, ale nevím z jakého konce začít, řekl utrápeným hlasem a já měla chut ho obejmout, aby se jakékoli jeho starosti rozplynuly jako pára nad hrncem. Nemohla jsem. Protiřečila bych si sama sobě. „Poté, co jsme se spolu... No víš co, přijeli všichni. Celá rodina a poté, co jsem se podíval do Esmeiných a Edwardových očí, jsem souhlasil s jejich plánem. Edward věděl, že bude těžké tě přemluvit, ale nakonec to nebylo tak zlé. Doufal jsem, že mu neuvěříš, ale asi jsi uvěřila. Opustil tě a ty sis myslela, že všechno bylo sen. V tu chvíli, kdy ses objevila u našeho domu, jsem si všechno uvědomil. Nemohl jsem dál předstírat tu lásku k tobě. Uvědomil jsem si, že to, co sem cítil těch několik desítek let k Esme, nebyla láska. Pravou lásku jsem ucítil až poté, co jsi přišla do nemocnice. Ano vím, že je to divné. Scházeli jsme se,  když jsi byla s Edwardem, ale já si to ještě asi pořádně neuvědomoval. Nevěděl jsem to, ale ted to vím. Jsem schopný udělat cokoliv, jen abych mohl žít po tvém boku. Miluji tě, Bello, více než si to uvědomuji, dořekl pomalým, klidným a utrápeným hlasem a asi to nebylo vše.

„Vím, že ty to nechceš a pravděpodobně mě ani nemiluješ, ale já nikdy nezapomenu, nikdy tě nepřestanu milovat a jsem smířený s tím, že ty mě nemiluješ. Děkuji ti za všechny krásné chvilky, které jsem s tebou mohl  prožít, dořekl a pomalu se zvedal z křesla. Pomalu došel k oknu a já věděla, že ho musím zastavit. Byla jsem rozhodnutá.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nejtajnější sen 17. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!