Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nejtajnější sen 14. kapitola


Nejtajnější sen 14. kapitolaDalší trochu zmatená kapitola. Uvidíme jak to všechno dopadne. :)

Nechápala jsem jeho pohled. Najednou se však všechno změnilo a já byla uprostřed koupelny...

Podívala jsem se na zem, ale nikde jsem nenašla své nohy. V tu chvíli mi to docvaklo. Bylo mi, jako bych létala. Miliony motýlů v mém břiše rzvibrovaly mé tělo a Carlisle se usmál. Pevně mě držel v náručí a krásně se usmíval. Právě v tuto chvíli jsem měla pocit, že je úplný stejný jako v tom snu, tedy pokud to byl sen. Najednou však zkameněl a rychle mě postavil na zem. Úsměv z jeho tváří zmizel a opět se schoval za jeho pomyslnou chladnou, neprůstupnou masku.

„Musíš se umýt a převléct," řekl jenom a na umyvadle se objevil ručník a prádlo na převlečení, avšak Carlisle zmizel. Nevěděla jsem, co si mám myslet o tom všem co se právě stalo, ale pořád jsem to měla v hlavě zapíchnuté jako špendlík. Pomalu jsem se vysvlékla z mokrých a špinavých šatůa hodila jsem je do koše na prádlo. Mé tělo rozvážně vklouzlo pod horkou sprchu. Mé tělo se s každou další kapkou horké vody dopadající na mé tělo více a více uvolňovalo.  Prudce jsem zastavila kohoutkem proud vody a zabalila jsem se do teplé velké osušky. Usušila jsem se a navlékla si čisté oblečení.

Vlasy jsem si jen vysušila ručníkem a doufala jsem, že to bude stačit. Ručník jsem přehodila před sprchu, aby trochu proschnul. Potichu jsem otevřela dveře a v domě bylo úplné ticho. Nevěděla jsem, kam bych mohla jít a tak jsem šla do Carlislova pokoje. Neslyšně jsem otevřela dveře a zarazila jsem se. Všechny vzpomínky, co jsem v této místnosti zažila, se mi jako mávnutím proutku vrátily a probíhaly přede mnou, jako by to bylo několik desítek let zpátky. Pomalu jsem nakročila dovnitř a chtěla jsem se dotknout postele.

S nataženou rukou jsem se k ní vydala. Mé prsty se dotkly hedvábné přikrývky a já se toužila do ní zachumlat. Opatrně, jako by se ta postel pode mnou měla rozpadnout jsem na ní vylezla a lehla si. Mé srdce bušilo jako o závod a má víčka pomalu klesala. Zachumlala jsem se do hedvábné přikrývky a spokojeně jsem usnula.

 

„Zbláznil se, Carlisle?" křičel něčí hlas ze zdola a já se s leknutím probudila. Dlouho jsem nic neslyšela. Pořád jsem jen ležela na posteli v Carlislově pokoji a již probuzená. Nevím, jak dlouho jsem spala a bylo mi to úplně jedno. Jediné co mě momentálně zajímalo, byl ten křik ze zdola. Rychle jsem vstala a otevřela co nejpotišeji dveře. Ted už jsem toho slyšela o mnohem více, ale jen útržky.

„Víš jak to ublíží... Jestli se rozhodneš...," někdo řekl. Myslím, že to byla Alice.
„Nemůžeme jí do nekonečna ... sen. Nedovedu se... přet...," řekl Carlisle, avšak jeho hlas byl utrápený.
„Neber...," řekl asi Edwardův hlas a já se rozhodla jít blíž, abych toho slyšela co nejvíce. Pomalu jsem scházela schody a už zbývalo jen pár, aby mě odhalili, avšak já zůstala v ústraní. Bohužel jsem si uvědomila až moc pozdě, že mě musí už slyšet. Můj tlukot srdce a krev mě prozradili.
„Nemusíš se schovávat Bello, týká se to hlavně tebe," řekl divným hlasem Edward a já pokračovala dál ze schodů. Byli tu všichni Cullenovi. Alice, Jasper, Rose, Emmet, Edward, Esme a Carlisle.
Při pohledu na Esme mě píchlo u srdce. Jestli to nebyl jenom sen, tak jsem své druhé matce neuvěřitelně ublížila a její nenávistný pohled mě v tom utvrzoval. Ale počkat? Vždyt to byl jen sen, nebo snad ne?


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nejtajnější sen 14. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!