Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nejsem mrcha, ale andílek - 5. kapitola

Stephenie Meyer apple


Nejsem mrcha, ale andílek - 5. kapitolaKonečně další díl, Misppule přečetla všechny knihy, a tak je tu konečně další.
Stane se něco nečekaného, ale jako vždy je konec useknuty, snad nás nezabijete, vaše xxx and misppule. :*

„Páni," vydechla jsem překvapeně, Alice zaplatila kadeřnici, protože já pořád civěla do zrcadla a nevěřila svým očím.

„Ježiši, Bello, pojď!" zaskučela Alice a táhla mě pryč. „A jedeme domů!" zasmála se Alice, nejely jsme dlouho, ani ne půl hodiny, vystoupily jsme a Alice začala rozdělovat tašky, zajímalo by mě, proč jich mám nejvíc.

„Ahoj všichni!" usmála se Esme, Luk hrál na play staion 3, zajímalo by mě, co na zabíjení nějakejch potvor vidí. Šla jsem za ním a nakukovala mu přes rameno.

„Ahoj!" usmála jsem se.

„Ahoj," odvětil a dál čuměl do toho krámu, stejně to jednou vezmu a vyhodím mu to z okna, pár vlasů mi spadlo do obličeje, rychlým pohybem jsem si je dala za ucho, Luk si tam dal pauzu, nebo co to bylo a vykuleně se na mě podíval.

„Ahoj?" usmála jsem se a zamávala mu.

„A-ahoj," vykoktal ze sebe.

„Ségra?!" ozvalo se ze schodiště.

„Ano?" otočila jsem se.

„Já čučím," zašeptal Jason a sedl si na schody. Potichu jsem se zasmála.

„Bello?" ozvalo se z druhé části pokoje, kolikrát mě ještě budou volat.

„Co zase?" zasmála jsem se a otočila se.

„Sluší ti to," usmál se Edward.

„Díky!" vypískla jsem a sedla si na gauč.

„Co to zabíjíš za příšery?" ptala jsem se Luka.

„No, ty zabíjíš," nervózně se usmál.

„To vím taky, ale jako jaký příšery zabíjíš?" to je opravdu tak dutej? Nebo co.

 

„Jé, ten je ošklivej, mu budu říkat chrochta, opovaž se ho zabít!" smála jsem se. „Tys ho oddělal!" děsila jsem se.

„By mě zabil!" rozčiloval se Luk.

„No a co, mě by to nevadilo!" smála jsem se.

„To už víme," zabručel a zase se věnoval hře.

„Kéž by ti ty panáčci chcíply!" zašeptala jsem a šla si vybalit tuny tašek s oblečením. Skoro se mi to nevešlo do skříně, ale s mými svaly se to povedlo, sice se mi orosilo čelo, ale skříň se zavřela.

 

Popošla jsem od skříně a vypadly na mě dveře.

„Hups," šeptla jsem, domem se nesla hrozivá rána.

„Bello, co tam děláš?!" děsila se Carmen.

„Nic, jen budu potřebovat novou, větší skříň," zubila jsem se.

„Aha,“ vypadlo z Carmen - naštěstí sem nešla. Nechala jsem skříň být a šla dolů, Luk pořád čuměl na ten krám.

„Emmette, zahraješ si pexeso?" ptala jsem se.

„Co takhle námořní bitvu?" smál se.

„Přeperu tě!" smála jsem se a všichni v místnosti utichli.

„Co je?" nechápavě jsem se na ně podívala.

Ty si myslíš, že ho přepereš?" nevěřil John.

„Já to vím - vždyť je to hora sádla - žádnej mozek!" smála jsem se.

„Hej!" ohradil se.

„Pěkná hora sádla?" nechápala jsem.

„Jo!" smál se Emm.

„Proč na mě tak civíte!" naštvala jsem se. Všichni začali dělat to, co předtím.

„Jdeme!" houkla jsem na Emma a rozešla se do lesa. Došli jsme na moji oblíbenou louku.

„Promiň, nerad tě porazím!" smál se Emm a stoupl si na proti mně.

„Ty promiň, nerada ti nakopu zadek!" opáčila jsem.

„Moc si věříš!" zavrčel a udělal výpad. Jenže já byla rychlejší a uskočila jsem.

„Tak moc si věřím, jo?" smála jsem se, Emm zavrčel a udělal další výpad.

Naštvala jsem se a rozeběhla jsem se proti němu. Emm mě shodil na zem. Byla jsem celá špinavá. Naštvaně jsem se zvedla a začala se s ním prát, dostala jsem ho na lopatky. Klečela jsem mu na hrudi a usmívala se.

„Vzdáváš to!" zavrčela jsem mu do ucha a přitlačila ho k zemi.

„Jo," zaskučel.

„Hodnej chlapec!" zasmála jsem se a slezla z něho. Začala jsem kontrolovat svoje oblečení, z trička jsem měla něco jako košili, měla jsem ji rozpáranou.

„Zničil si mi tričko!" zavrčela jsem na Emma a otočila se k němu k čelem. Emm na mě vyvalil oči, naštvala jsem se a běžela domů. Nikdo tam nebyl.

„Halo?" zavolala jsem dovnitř domu, nic. „Hu, hu, je tu někdo?" šeptala jsem.

„Bell, co tu děláš?" smál se Edward.

„Je tu někdo?" vyzvídala jsem a stála mezi dveřmi, tričko se mi po cestě úplně rozpadlo, takže jsem tam stála jen  podprsence.

„Ne," šeptl a udiveně si mě prohlížel.

„Dík," usmála jsem se a šla do kuchyně, kdyby tu byli bráškové, tak si mě budou dobírat.

Před Edwardem jsem se nestyděla, brala jsem ho jako kamoše, nebo tak něco, ne, že bych ho neměla ráda, ale holka jako já by u něj neměla šanci.

Udělala jsem si obložený talíř a šla do obýváku, Edward stál a pořád se na mě díval. Nechápavě jsem se na něj podívala, jemu zčernaly oči, trošku jsem se zavrtala do deky, Edwardovi se napnuly svaly.

„Promiň," pípla jsem a běžela do svého pokoje, lehla jsem si na postel a přemýšlela, co se to stalo, že bych se Edwardovi líbila?

Z ničeho nic se otevřely dveře, překvapeně jsem se otočila a mezi dveřmi stál Edward.

Překvapeně jsem zdvihla obočí, on jen přešel k mé posteli, sedl si a díval se na mě. Byl tak krásný, nevydržela jsem to a políbila ho, on mi polibky oplácel, usmála jsem se a přitáhla si ho blíž.

Zasmáli jste se?  xD



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nejsem mrcha, ale andílek - 5. kapitola:

 1
1. šušu
25.12.2011 [18:37]

tak či som sa zasmiala, hey???


ja sa tu pučím celú poviedku, bejbe....:D


Bella je riadna haluzáčka Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!