Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nejmocnější upírka 9

Alice s Jasperem11111


Nejmocnější upírka 9Bella jim řekne, kdo doopravdy je. Omlouvám se, je to trochu kratší dílek, snad se mi další povede delší.

Bella:

Rozhodla jsem se že jim to řeknu a tak jsem je svolala všechny do jídelny.

Všichni byli zmatení a v hlavě otazníky, ale byli tam.

Nevěděla jsem jestli jim můžu důvěřovat a tak jsem je poprosila ,, nevrhněte se prosím na mě až vám řeknu to co vám chci říct, sice bych se vám ubránila, ale vy by jste si mohli ublížit, protože já bych byla schopná ubránit se celé Arově gardě.“ Teď byli zmatení ještě víc a tak jsem začala mluvit.

Omlouvám se Edwarde s tím že jsem ti lhala že jsem na to že jsi upír přišla až včera, není to pravda já to vím od začátku, protože jsem taky upír a je mi přes 100 let.

Carlisle jak jsem se tě ptala, jestli by jste předali Arovi upíra po kterém už dlouho jde tak ten upír jsem já. Aro po mě jde už od mé přeměny, přeměnil mě totiž on, ale já nechtěla zabíjet lidi a tak jsem utekla a Aro mě chce do své gardy, protože jsem nejmocnější upír nejspíš v celém vesmíru. Carlisle si pomyslel ,, zajímalo by mě jakto že jí Demetri ještě nenašel.“ Odpověděla jsem mu, i když to neřekl nahlas, Demetri mě nenašel protože umím přejímat schopnosti a umím i tohle, přeměnila jsem se před nimi do Rosalininy podoby a udělala ze sebe člověka, všichni na mě hleděli jako tele na nové vrata a Carlisle se mě hned zeptal jaké nám ještě schopnosti a tak jsem mu je začala vyjmenovávat, ale to už jsem zase já byla já a byla jsem upír.

Umím změnit podobu, zastřít svůj pach tak dokonale že nikdo nezjistí že jsem tam byla, umím vytvořit dokonalou iluzi že jsem člověk a oblbne to i nemocniční přístroje, nezářím na slunci, smrdí mi lidská krev, vzala jsem si i Arovu schopnost čtení myšlenek při fyzickém kontaktu a Janinu mučící schopnost, jsem mentální i fyzický štít a samozřejmě jsem neodolala a vzala si i Edwardovu a Alicinu schopnost. Jsem z části stejná jako Aro akorát s tím rozdílem že Aro sbírá upíry se zajímavou mocí a já sbírám jenom ty moci.

Akorát ta iluze člověka má jednu vadu, všem upírům šíleně voním. Do té doby než jsem se přestěhovala sem, jsem neměla touhu na tom nic měnit, ale když Edward kvůli mně odešel a já viděla jak je Alice nešťastná tak jsem se pokusila té vůni trochu ubrat na intenzitě a s překvapením jsem zjistila, že se mi to povedlo.

Ještě jsem jim nabídla jednu věc a to že jim všem zkusím přenechat trochu schopnosti, aby nezářili na slunci, třeba se jim to bude někdy hodit.

Tohle byla jediná moc, kterou jsem jim mohla dát protože jsem jí brala umírající upírce a tak jsem jí mohla vzít všechnu, jinak totiž moje moc nedovolí abych nechala upíra bez jeho moci vždycky si vezme jen nepatrnou část.

Ještě mě ale napadlo že bych možná mohla zkusit dát Jasperovi trochu schopnosti odolávání lidské krvi.

Edward:

Bella je upír!?! A to dokonce ten nejmocnější, těch schopností má opravdu mnoho a pořád může získávat další to je fascinující i Carlisle si to myslí. Zamiloval jsem se do nejmocnější upírky ve vesmíru, no nazdarpokud je i ona zamilovaná do mě a já se náhodou zamiluji do někoho jiného tak jsem asi skončil nestihl bych ani mrknout a bylo by po mě.

Bella se nabídla že nám přenechá trochu schopnosti díky které budeme moct chodit na slunce, ale pořádně neví jestli ti bude fungovat. A jasperovi že dá trochu odolání lidské krvi aby tak netrpěl.

Všichni jsme nadšeně souhlasili.

Bella začala Jasperem. Předala mu část své schopnosti a přeměnila se na člověka který tak nádherně voněl a my všichni kromě Carlislea a Jaspera jsme měli co dělat sami se sebou.

Experiment se vydařil.

Pak to samé udělala Bella s námi se všemi, ale tentokrát s tou druhou schopností.

Bohužel nesvítilo slunce a tak jsme to nemohli vyzkoušet.

Trochu jsem byl naštvaný že nám to Bella řekla až teď, ale když jsem se pokusil vžít do její situace tak jsem jí pochopil a divil se že nám to řekla tak brzy že ještě déle nevyčkávala a nepoznávala nás trochu víc.

Jak jsem tak přemýšlel tak mi něco došlo.

 

10. Díl

shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nejmocnější upírka 9:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!