Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nejmocnější upírka 5

Erb


Nejmocnější upírka 5Nákupy s Alice a lov

Alice:

Edward odjel a nikdo dokonce ani já pořádně nevím proč, ale myslím že je to kvůli Belle, protože jsem celou hodinu co byl Edward s Bellou, měla vize, jak ji Edward zabíjí a to všemi různými způsoby

. Ani se s námi Edward pořádně nerozloučil.

Jazz je na tom teď hodně špatně, všechen ten smutek, který on díky svému daru cítí je na něj opravdu hodně a tak se nám snaží co nejvíce vyhýbat.

Všem se nám po Edwardovi opravdu hodně stýská ale úplně nejhůř je na tom Esme, naše ,,mamča“ Edward byl její první syn i když by Edward byl podle pravého rodného listu starší než Esme.

Rosalie byla na Bellu strašně naštvaná protože jí dávala za vinu to, že Edward odešel, ale my ostatní jsme ji viděli jako člověka, který měl nehorázný štěstí, že takhle krásně voní Edwardovi a ne nějakému jinačímu upírovi, který nemá mnohem menší sebeovládání, například Jasperovi, který je vegetarián mnohem kratší dobu než my a jeho sebeovládání je mnohem horší.

Už to jsou dva dny, co Edward odešel.

Právě jsem seděla v jídelně, když v tom jsem měla vidění. Viděla jsem Edwarda, jak někam běží lesem, pak jsem to tam začala poznávat a pak se Edward zastavil pře našim domem. Vypadá to, že se Edward vrací a stane se to zítra večer. Hned jsem to musela všem ohlásit, všichni jsme se začali radovat, v tu chvíli se rozesmála celá jídelna.

Trochu jsem se divila co se děje a pak mi to došlo Jasper je tak šťastný že ty veselý vlny vysílá kolem sebe aniž by o tom věděl, tak jsem Jazze uklidnila a Emmet když uviděl, co Jasper způsobil tak se smíchy svalil pod stul. Teď se začala celá jídelna smát bez Jasperova přičinění, tentokrát za to mohl náš šašek Emm. Emmet se začal smát ještě víc a mezi výbuchy smíchu Jasperovi řekl ,, jsem lepší než ty, rozesmál jsem celou školu ještě víc a dokonce i bez schopnosti.“

Pak jsem začala plánovat oslavu na Edwardovu počest a snažila se ostatní přemluvit, aby se mnou šli nakupovat, ale všichni mě odmítli a tak jsem chtěla jet sama, když jsem měla vidění. Po škole mě na parkovišti zastaví Bella a poprosí mě, jestli bych jí neukázala město a nějaké dobré obchody s oblečením.

Zaradovala jsem se, tak přece nepůjdu na nákupy sama. Po škole když se mě na to Bella konečně zeptala, jsme se domluvili, že pro ni přijedu ve čtyři hodiny.

Když jsme dojeli domu tak jsem se začala chystat, Jasper a Rosalie se mi to snažili vymluvit, ale já se nenechala. Esme mě ještě nezapomněla upozornit, že Bella je jen člověk a že se k ní nemůžu chovat jako k upírovi.

Ve tři čtvrtě na čtyři jsem konečně vyjela z garáže ve svém milovaném luxusním žlutým BMW směr Bellin domov.

Před Belliným domem jsem byla na vteřinu přesně a vypadalo to jako kdyby Bella poslouchala za dveřmi protože sotva jsem zastavila tak vyšla ze dveří. Tak jsme vyjeli nakupovat, doufám, že to není poprvé a naposled.

Bella:

Zjistila jsem, že Alice je do nákupů úplný maniak, z kabinek jsem vycházela jenom, když jsme se přesouvaly mezi obchodama. Alice vždycky každý oblečení zkontrolovala vizí, jestli mi bude sedět a slušet takže jsem se pak ani skoro nemusela koukat do zrcadla.

Kdybych nebyla upír tak už dávno spím a zítra bych se ani nehnula, jak bych měla z toho věčného převlékacího tělocviku namožený svaly, i jako upír jsem už málem začínala být unavená.

Už jsem si vzala Alicinu schopnost, abych se koukla, kdy odejdeme, ale než jsem se do budoucnosti stihla kouknout tak Alici zazvonil mobil.

Volala ji Esme ,, Alice doufám, že už se chystáš s tím nakupováním skončit, pamatuj, Bella je jen člověk nevydrží tolik co my upíři.“

Mluvila tak rychle a potichu že kdybych nebyla upír tak bych si myslela, že mají nějaké špatné spojení a šumí jim v tom.

A tak jsme jeli domů, nakoupili jsme opravdu skvěle, Alice má fakt dobrý vkus a všechno oblečení mi nehorázně slušelo.

Než se semnou Alice rozloučila tak mi ještě přikázala, že si mám vzít zítra na sebe tu džínovou minisukni a bílou halenku. Rozloučila jsem se s ní se slovy ,, Někdy si ten nakupovací maraton budeme muset zopakovat, opravdu jsem se dobře bavila.“

Aliciny myšlenky byly zábavné ,, jupí!!! konečně tvor co rád nakupuje, myslím že by nebylo špatné ji proměnit i kdyby se do ní náhodou Edward nezamiloval tak bych měla alespoň s kým chodit na nákupy a to celou věčnost, mohla bych to doma zkusit projednat s ostatníma.“ Pak se koukla do budoucnosti, co by jí na to řekli, ale nelíbilo se jí to, všichni jí to zatrhli a nejvíc protestoval Edward, nechápu proč, ale třeba na to někdy přijdu.

Pak jsem musela co nejrychleji zmizet v domě, protože bych se asi brzy rozesmála, kdybych se ještě chvíli soustředila, na to jak si ze mě chce udělat Alice živou oblékací panu na hraní.

Alice odjela a já se rozhodla, že půjdu na lov a tak jsem ze sebe sejmula krytí a změnila si podobu, teď jsem vypadala jako 25letá, měla jsem blond vlasy po ramena, trochu jsem si změnila postavu, takže jsem teď vypadala ještě víc jak holka, pak jsem se nalíčila, vzala si rudé upnuté tričko a černé džíny a vyrazila jsem do lesa.

Tohle přemaskování bylo nutné, kdybych narazila na některého z Cullenů, aby mě hned neodhalili, protože to by bylo nebezpečný jak pro mě tak pro ně kdyby na to Aro přišel a já nechci aby se jim něco stalo protože Alici jsem si oblíbila a Edwardovi s ostatními jsem už ublížila dost.

V lese jsem začala větřit a ucítila jsem srnky a pumy, samozřejmě jsem si vybrala svoje oblíbené pumy.

Nakrmila jsem se a rozhodla jsem se, že se trochu porozhlédnu po lese.

A tak jsem se procházela, až jsem našla tu nejkrásnější mýtinu, jakou jsem kdy viděla vypadala jako kdyby jí někdo udělal, protože byla přesně kruhová a vypadá to, že sem někdo s Cullenů chodí, protože jsem tu ucítila upíří vůni ale ten, vonělo to tu po pomerančích a karamelu, ale ten dotyčný upír tu nebyl už asi dva dny. Přemýšlela jsem, který z nich takhle voní, znala jsem vůni Alice ale ta to nebyla, Alice totiž voní trochu jako vanilka s čokoládou, Emet, Rosalie ani Jasper to nebyli, pak jsem popřemýšlela, jak voní Edward a v tom mi  to došlo, je to Edwardovo místo, to Edward tu tráví nejspíše většinu svého volného času, to jeho je ta nádherná vůně. Ještě chvíli jsem strávila na Edwardově louce, pak jsem překryla svůj pach, aby to vypadalo, že jsem tu nikdy nebyla a vrátila se domů, protože za chvíli začíná škola a já se ještě musím převléct do toho oblečení, které mi Alice vybrala a zpátky změnit svoji podobu.

 

6.díl

shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nejmocnější upírka 5:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!