Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nejmocnější upírka 4


Nejmocnější upírka 4Edward se vrací. Co se stane v jídelně?

Bella:

Edwardovi myšlenky byly opravdu k popukání hlavně ty, jak tam mluvil sám k sobě, ale srandovní byly i představy jek se mě Edward pokouší vysát krev, zvláště když v sobě žádnou nemám. Jenže ta poslední myšlenka se mi nelíbila a byla jsem z ní nešťastná, Edward se totiž rozhodl odejít kvůli mně od rodiny pryč a já tomu nemůžu nijak zabránit, protože teď kdybych zmenšila intenzitu mé vůně tak by mu to mohlo přijít divné a mohl by mě začít podezřívat a co když se náhodou zná s Arem a předhodí mě mu, ne nebudu riskovat. Stejně doufám, že Edward nakonec neodejde. Ale když pak skončila hodina a já vyšla na parkoviště tak jsem viděla už jen Edwardovy záda a zachytila jsem Aliciny myšlenky, jak Edwarda prosí, ať neodchází, ale odešel a já jsem z toho nešťastná.

Rozhodla jsem se zmenšit intenzitu mojí vůně, abych nepřidělávala starosti i ostatním Cullenům. Potom jsem jela domů a jen jsem doufala, že se Edward vrátí.

Druhý den nepřišel a všichni Cullenovi byli skleslí, ale nejhůř na tom byla Alice pořád na Edwarda vzpomínala a pořád si vyčítala ,, můžu za to já že odešel protože jsem neviděla, jak mu bude Bells vonět a ještě jsem mu jí dohazovala to jsem si to nemohla nechat pro sebe? Jsem fakticky blbá.“ Nechápala jsem, co myslí tím neviděla jsem, že mu bude Bella tak hezky vonět, ale po chvíli jsem to pustila z hlavy.

To čtení myšlenek má, ale i vadu slyším i to co nechci, takže slyším nechutný myšlenky kluků ve kterých většinou hraji hlavní roli což je dost nechutné a kdybych mohla zvracet tak už mám žaludek naruby.

Druhý den to nebylo o moc lepší, Edward se pořád ještě nevrátil a Alice to pořád ještě těžce nese. Vyučování je teď se schopností čtení myšlenek ještě jednoduší stačí to vždycky vytáhnout učitelovy hlavy a je to.

Na obědě jsem do sebe zase nacpala nějaké hnusné lidské jídlo a odposlouchávala Alici, její mysl mi totiž přišla nejzajímavější. V tom jsem uviděla v Alicině mysli něco, co mě opravdu hodně překvapilo.

Edward:

Odjel jsem na Aljašku, ale nejel jsem ke známým do Denali už jen proto, že bych se tam potkal s tou totálně pitomou Tanyou která si myslí, že když se na mě bude nechutně lepit tak se do ní zamiluji, ale to se opravdu hodně plete, stejně mám takový dojem že mě Tanya nikdy nemilovala, že chce být se mnou jen protože jsem podle ní krásný.

Celý den jsem strávil procházením se po lese a občasnou loví zvěře, až jsem byl úplně plný a v krvi jsem málem plaval. Nakonec se mi podařilo najít hezkou loučku s jezírkem a tak jsem si tam lehl do trávy a vzpomínal na rodinu. Hodně mi chyběli bylo mi líto mamky Esme která to určitě hodně špatně nese protože ona nás má opravdu jako vlastní děti a já jsem byl její první syn a tak má ke mě to pouto úplně největší. A určitě opravdu hodně chybím Alici té, jako jediné nevadí, že jí čtu myšlenky a baví se semnou přes ně. Hodně se mi stýská i po Emmetových vtípcích. Proč jsem vlastně opustil rodinu??? kvůli nějaké pitomé lidské holce, ta její vůně to nemohla být pravda nikdo nemůže takhle krásně, přitažlivě vonět a tak jsem se rozhodl že se vrátím domů. Když jsem došel k tomuto závěru zjistil jsem, že uběhly dva dny od té doby, co jsem tak zbaběle utekl a tak jsem se vydal na cestu, ať jsem doma co nejdříve.

Bella:

Byla jsem zrovna zaměřená na Alici a v tom jsem uviděla, jak Edward stojí před nějakým domem, ze kterého vycházejí všichni Cullenovi a vítají se s ním, Edward se vrátí.

Alice má nejspíše dar vidět budoucnost. Ten dar se mi opravdu hodně líbí, asi si ho od Alice taky půjčím.

Alice jim všem oznámila že se Eward vrací a všichni u Cullenovi stolu propukli v jásot, v tom se začali smát všichni v jídelně a myšlenky všech byly zmatené nikdo nevěděl čemu se směje, v tom jsem uslyšela Alici jak klidní Jaspera ať se koukne po jídelně co způsobil.

Jasper nejspíš umí ovládat emoce a dokonce je i vycítit, tak tahle schopnost mě opravdu neláká, i když je občas užitečná, ale cítit veškerou bolest světa opravdu nemusím.

Jasper se zklidnil a v zápětí už se nikdo nesmál zato Emmet propukl ještě ve větší řehot ,, můj brácha rozesmál svojí schopností celou školu ha ha ha ha ha.“ A svalil se ze židle, teď se začala smát celá škola kvůli Emmetovi a Jasper za to nemohl. To co se Emmetovi honilo hlavou mě opravdu rozesmálo ,, jupí jsem lepší než Jasper, já jsem je rozesmál víc a bez schopností.“ A taky jim to hned řekl.

Rosali se tvářila že ho co nevidět roztrhá a v hlavě jí šrotovalo jak se mu nejlépe pomstít nakonec vymyslela toto ,, chlapeček tady ze sebe dělá blbečka tak to dneska nic nebude, už jsem zvědavá, čím si mě zase bude umoudřovat, že by další svatba už asi padesátá? Nebo dovolená? Uvidím.“

Alice začala plánovat oslavu na počest Edwardova návratu a snažila se přemluvit ostatní, aby s ní šli nakupovat, ale jen při slově nákupy, které vyšlo Alici z úst všichni zbledli a jejich myšlenky se honily kolem toho ,, jen né s Alicí na nákupy, jak jen já bych se z toho vymluvil.“

Přemýšlela jsem proč všichni tak neradi nakupují s Alice a rozhodla jsem se to zjistit a poslala jsem Alici rozhodnutí, které v Alicině vidění vypadalo asi takto, po škole na parkovišti zastavím Alici a poprosím ji, jestli by mi neukázala město a nějaké dobré obchody s oblečením.

Alice když tu vizi viděla tak se v duchu zaradovala ,, i když kvůli ní Edward odjel pryč tak pořád doufám že z nás můžou být dobré kamarádky, jak jsem viděla ve své vizi.“

Po škole jsem vyplnila Alicinu vizi, Alice jak jinak než souhlasila a tak jsme se dohodly, že se pro mě ve čtyři hodiny staví u nás.

Když jsem dojela domů tak jsem se připravila na nákupy a chvíli před čtvrtou už jsem stála s nastraženýma ušima za dveřmi. Alice přijela na vteřinu přesně, je fakt že jsem ještě nepotkala upíra, který by někam přišel pozdě, protože máme tolik času, že se na každou aktivitu těšíme jako na zpestření nudné věčnosti a tak pozdě nechodíme.

 

5.díl

shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nejmocnější upírka 4:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!