Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nejmocnější upírka 33

honeymoon


Nejmocnější upírka 33Co Bella na Ara vymyslela? Zase děkuji Filipovi, který mě na tenhle nápad přivedl.

Bella:

Všichni jsme bojovali jako lvi až už zbýval jen jeden upír a Aro, když mě napadl úplně geniální nápad jak se pomstít Arovi, a tak jsem kolem ara vytvořila štít aby mu nic neudělali a pak jsem jim vysvětlila že smrt by byla pro ara vysvobození ale že já mám mnohem lepší plán na pomstu než je smrt.

Všichni byli zvědaví co mu chci provést ale já se rozhodla že jim to neřeknu.

Přišla jsem k Arovi a začala pracovat na pomstě, přesně řečeno, předala jsem mu jednu mojí schopnost, doufám že se mu bude “líbit.“

Pak jsem Arovi řekla „pojď půjdeme na lov.“ A při to jsem se ušklíbla.

Všichni se divili, co že to mám v plánu ale samozřejmě Emmet „nevšiml jsem si že by se Bella dala na lidskou stravu a podle Arových očí je jasné že on se na vegetariánskou stranu nepřidal, třeba chce Bella vyzkoušet jaké to je zakousnout člověka.“

Pak jsem a arem odběhla. Když jsme byli z doslechu tak jsem se Ara zeptala „radši do města nebo do lesa?“ co myslíte že mi odpověděl? No samozřejmě do města a tak jsme se vydali směrem k nejbližšímu městu.

Aro se docela divil co se to se mnou stalo že ho já taková odpůrkyně lovu lidí vedu do města ale nakonec to přestal řešit.

Když jsme doběhli do města tak Aro nasál vzduch a já mohla jenom pozorovat jeho zděšení když zjistil že mu lidé nevoní ale smrdí.

Když se z toho šoku probral taj na mě začal křičet „co jsi to se mnou udělala? Okamžitě to zruš!“ tak jsem Arovi vysvětlila že tohle je má pomsta za to že neuposlechl mého příkazu a to ať nechá Cullenovi a jejich přátelé na pokoji a že jsem ho sem doprovodila jen proto že jsem chtěla vidět jeho výraz když to zjistí. Pak jsem mu už akorát řekla že je volný a ať si táhne třeba ke všem čertům.

Po té jsem se otočila a zmizela v lese, ale ještě před tím než jsem se dostala z dosahu jsem mu připomněla „pamatuj! Mé varování pořád platí!“

A pak jsem se co nejrychleji vracela za Edwardem.

Alice:

Bella odešla s Arem na lov, byla jsem zvědavá co se stalo nebo stane že se Bella pro tohle rozhodla a tak jsem se koukla do budoucnosti Ara, bylo mi jasné že Edward a Christie jsou zaměřeny na to na co přijdu.

Viděla jsem jak doběhli k městu a Aro nasává vzduch, čekala jsem že každou chvílí se do toho města rozběhne ale on se místo toho na Bellu rozkřičel „co jsi to se mnou udělala? Okamžitě to zruš!“ Bella mu odpovídá „mstím se za to že jsi neuposlechl a přesto jsi se vydal zabít Cullenovic přítele a protože jsem chtěla vidět tvůj výraz až to zjistíš.“ Pak mu řekla „jsi volný, táhni třeba ke všem čertům!“ pak se vize změnila, Aro se snaží ulovit pumu, ale moc mu to nejde, není zvyklý na to že je jeho oběť tak mrštná a že se dokáže bránit a tak skončí celý od krve a to co má na sobě se nedá nazývat oblečení spíš cáry látky.

Všichni tři jsme se začali šíleně smát a protože jsme nebyli schopni říct, čemu se smějeme tak Edward všem poslal tu mou vizi. Za chvilinku jsme se smíchy po zemi váleli všichni.

Emmet prohlásil „ta Bella je ale číslo něco takového by nenapadlo ani mě asi se budu muset odstěhovat, protože tady už nejsem nejvtipnější a to mě štve.“

Chvíli po té přiběhla Bella a protože jsem se všichni pořád ještě smáli tak jsem jí ukázala čemu se smějeme aby zhodnotila svou výborně odvedenou práci.

Všichni jsme jí objímali a Emmet jí začal vyhazovat do vzduchu a znovu Belle pochválil její práci „Bello, ty jsi číslo tohle se může vylíhnout jen v ještě střeštěnější strojovně než je ta moje a to jsem myslel, že jsem nejlepší, kolik prvenství vlastně už máš? Nejlepší, nejvtipnější, nejpraštěnější, jaké ještě? no tak poraďte mi určitě jich má víc.“ Všichni jsme přemýšleli nad dalšími Bellinými nej, pak už ale Edward chtěl Bellu zase sám pro sebe ale Emmet mu jí nechtěl dát, edward se na něj vrhl ale emmet ho v běhu ochromil, tím naštval Bellu, přesunula se na druhou stranu pokoje co nejdál od Emmeta a pak Edward začal povolovat, nejspíš Bella Emmetovi sebrala schopnost. V zápětí Edward s Bellou zmizeli a nebylo po nich ani vidu ani slechu, nejspíš se přenesli někam do soukromí.


34. Díl + Epilog

Shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nejmocnější upírka 33:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!