Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nejmocnější upírka 28


Nejmocnější upírka 28Tohle je asi nejdelší dílek, který jsem kdy napsala. Je to trochu Bellina minulost a podle mě se mi tenhle dílek docela povedl.

Aro:

Minulost:

Přijelo nám další jídlo, konečně.

Zajímalo by mě jak to ta Heidy dělá, že ti lidi jdou za ní tak radostně a v klidu, kdybych se před nimi objevil já tak ode mě co nejrychleji zdrhají.

Lidé uchváceně pozorovali náš palác nechápu co se jim na něm tak líbí, poslední co tihle lidé uvidí bude jídelna, už jsme tam všichni čekali.

Když konečně přišli tak se má milá Jane rozhodla, že si s nimi trošku pohraje a trošku je pomučí a tak na ně použila svoji moc, všichni se sklátili v bolestných křečích k zemi, počkat né všichni, jedna dívka zůstala stát a jen se divila co se to s ostatními děje.

Ta dívka mě zaujala, zapomněl jsem na žízeň a rozhodl jsem se, že tuhle dívku musím mít, jako upírka bude totiž určitě velice mocná.

Všichni jsme věděli že ta dívka která se mi představila jako Bella bude velice mocná ale i přes to nás její moc překvapila, je nejen velice silný štít jak mentální tak fyzický ale umí i přejímat schopnosti.

Já i mí bratři jsme se radovali že nás díky ní nikdo nepřemůže a tak s námi žila Bella rok. Za ten rok jsme spolu s ní zničili ty nejnebezpečnější upíry, ale potom to u nás Bellu přestalo bavit a ona od nás odešla, vlastně neodešla, utekla a já blbec se jí ani nepokusila zastavit.

Za 10 let se mi to vymstilo že jsem Bellu nechal utéct, protože upíři co nás nemají moc v lásce začali mít trochu navrch, a tak jsem po Belle začal pátrat, dokonce jsem na ní vypsal i odměnu.

Několikrát jsem dostal dobrý tip ale ta mrška mazaná se před námi vždycky někde schovala, tak jsme jí takhle honili po celé zeměkouli přes 90 let.

Po 90 letech jsem získal upíra co umí zrušit Bellin štít Lucase, takže se před námi neschová a dokonce jsem dostal dobrý tip kde je schovaná tentokrát. V severní Americe ve státě Washington v malém městečku Forks a bydlí s mým starým přítelem Carlislem Cullenem a jeho rodinou.

a tak jsem se vydal i s Lukasem a pár dalšími užitečnými upíry z mé gardy do Forks.

Ale u Cullenů Bella už nebyla, Carlisle mi ukázal své vzpomínky a tak mi vysvětlil proč neuslyším Alici a Edwarda.

Jenže já to teď nehodlám vzdát a tak jsme se vydali Bellu hledat vždyť má jen týdenní náskok to není moc.

Bellu jsme nakonec našli v jižní Americe, čekala tam na nás a dokonce se nechala dobrovolně odvést.

Jsem opravdu hodně zvědavý jaké získala nové schopnosti, ale nevěřím že by mi Bella řekla všechny a tak jsem se rozhodl zavolat Elezarovi a poprosit ho jestli by nepřijel a nezjistila pro mě Belliny schopnosti.

Elezar souhlasil že se do tří dnů ukáže a tak jsem čekal, Bellu jsem pro jistotu nepouštěl z pokoje kdo ví jaké má schopnosti, mohla by nás tu klidně všechny vyvraždit a to já nechci.

Elezar u Belly nenašel jinačí schopnosti než jen štíty, tomu jsem se podivil, že by to nebyla moje Bella? I přes tyhle obavy jsem si jí zavolal k sobě a zeptal se jí ,, Jak to že máš jen šíty, kde máš ostatní schopnosti?“ to co mi Bella odpověděla mě totálně odzbrojilo, taková drzost ke svému stvořitel, prý proto že nechtěla abych s ní získal její super schopnosti tak je předala nějaké své kámošce a štíty si nechala proto abych nezjistil kdo je ta kamarádka zač.

Sice už to není ta samá Bella kterou jsem chtěl získat, ale i tak nám se svými štíty bude docela hodně platná.

Po pár týdnech si Bella na život ve Volteře zvykla a ochotně plnila mé rozkazy akorát se vždycky vzepřela když jsem po ní chtěl aby se živila lidskou krví, nechápu proč ale na konec jsem jí dovolil živit se krví zvířat.

Bella nám byla docela dost nápomocná, s její pomocí jsme pozabíjeli zase ty upíry co nám dělali největší problémy, bohužel zemřel při jednom boji Lucas, ale pořád nevěřím že ho zabili protivníci protože si myslím že jim Bella trochu pomohla přece jen to byl upír díky jehož moci na nás Bella neměla, bohužel to Belle nemůžu dokázat.

Už je to měsíc co je Bella u nás, jen doufám že tu dnešní výpravu přežije, protože jde proti velice mocným upírům.

Přežili to všichni, sláva! Ale chvíli po té co se vrátili za mnou přišla Bella a řekla ,, Aro, odcházím.“ Pak mi udělala něco co mě opravdu překvapilo, stáhla štít a ukázala mi co tu ten měsíc dělala, sbírala a schromážďovala schopnosti tak že je z ní teď super mocná upírka.

Nechtělo se mi tomu věřit vždyť u ní Elezar nenašel jinačí schopnost než štíty tak jak by mohla přebírat schopnosti. Tak jsem zavolal stráže a ti ji odvedli a zamknuli do jejího pokoje.

Nic strážím neudělala ale upozornila mě že kdyby chtěla tak by po nich ani hromádka popelu nezbyla.

Byl jsem nešťastný, protože už jsem doufal že se s životem tady Bella smířila a teď se dozvím opak, nejspíš budu muset Bellu od teď hlídat. V zápětí se uprostřed hlavní síně z ničeho nic objeví dopis, na kterém je napsáno ,, Arovi.“ A je to napsáno Belliným písmem.

V dopise mi Bella oznamuje, že odchází a opravdu nikdo a nic ji nedokáže zadržet.

Utíkal jsem k Belle do pokoje, ale tam už nikdo nebyl. Ona je opravdu velice mocná a právě mi utekla. Sakra! Sakra! Sakra!

Ještě jsem se pořádně nevzpamatoval z Bellina útěku když se tu objevil Edward Cullen. Nálada se mi hned o pár stupňů zvedla, protože doufám že se mi Edwarda podaří přemluvit aby se k nám přidal, ale první musím zjistit, proč sem vlastně přišel a jak to zjistit jednodušeji než pomocí mé moci, třeba už z něj Bella sundala štít. Jenže 2 metry od Edwarda mě zarazila nějaká neviditelná stěna a já nemohl dál.

Chvíli mi trvalo, než jsem si dal jedna a jedna dohromady a došlo mi že ho nejpravděpodobněji zaštiťuje přede mnou Bella, ale nechápu proč.

Řekl jsem Belle, ať Edwarda přestane zaštiťovat a vyleze. Dostalo se mi odpovědi že nemusí vylézat protože stojí vedle Edwarda čímž mi došlo že má Bella dar neviditelnosti a ještě víc se mi to potvrdilo, když se Bella vedle Edwarda objevila.

Pozdravila Edwarda, tak jak bych to v životě nečekal ,, Ahoj lásko.“ A políbila ho. Proto tu se mnou nechce zůstat, protože miluje Edwarda a bez něj se cítí osaměle.

Pak mi Bella pohrozila, že pokud jí nebo někomu z Cullenů zkřížíme cestu tak že to pořádně schytáme, pak i s Edwardem zmizeli.

Byl jsem naštvaný, že mě Bella takhle vypekla, ale co se dá dělat.

Přítomnost:

Jsou to už skoro 3 měsíce, co od nás Bella už zase utekla.

Jako vždy sedím v hlavní síni a přemýšlím když v tom se přede mnou objeví dopis, teď už vím že je od Belly a tak neváhám a otevřu ho je v něm napsáno ,, Milý Aro, chci ti pouze oznámit, že se budu zítra vdávat, beru si svoji lásku Edwarda. Na svatbu tě ale nezvu, protože tě moc v lásce s Edwardem nemáme, ale chtěla jsem ti to oznámit. Bella.“

Taková drzost!!!!! Chytla mě taková zlost že jsem měl šílenou chuť někoho zabít a museli se na mě všichni zavěsit, aby mě chytili a udrželi mě na místě a abych nevyvraždil celou Volteru.

Tohle někdo škaredě odnese, kdo může za to, že Bella utekla? Už vím, kdo za to může.

Kdyby Elezar odhalil, že má Bella těch schopností víc, tak by jsme ji líp hlídali a tohle by se nestalo.

,,Elezar a jeho rodina přestanou existovat!“


29. Díl

shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nejmocnější upírka 28:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!