Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nejmocnější upírka 27

smilexD


Nejmocnější upírka 27Další dílek. Těsně před svatbou, co udělá Bella na rozlučce?

Edward:

Bella nám vyjmenovala všechny své schopnosti, má jich opravdu hodně.

Jsem šťastný že je Bella zpátky, protože je tu konečně zase alespoň trochu veselo. Bella je tu chvíli a už se do Emmeta naváží a utahuje si zněj.

Alice už začala přmýšlet kde by nám tak tu svatbu mohla uspořádat a přemýšlela nad datem.

Hodně se jí líbilo 8.8.2008 což by bylo za dva měsíce, teď je konec května.

S tím datem jsme s Bellou souhlasili doufám že to Alice do té doby stihne. Teď začala přemýšlet kde. Napadaly jí samý dobrý místa ale ani jedno nebylo super až když řekla Praha tak Bella zbystřila a že tam nikdy nebyla a jak prý to tam vypadá a tak jsem jí trochu Prahu pomocí myšlenek a vzpomínek přiblížil. Bella se do prahy na první pohled zamilovala a tak jsme měli vybrané i místo, teď už to bude jen na Alici.

Taky že se toho hned ujala a začala obvolávat české úřady aby nám na 8.8.2008 zarezervovaly Karlův most na kterém nás Carlisle oddá.

Alice začala přemýšlet kde objednat pro Bellu šaty, ale to nás s Bellou už nezajímalo a tak jsme se vypařili.

Už se nemůžu svatby dočkat a to z více důvodů. Za prvé Bella bude moje, jenom moje. Za druhé jsem zvědavý jak se Belle bude líbit Praha a za třetí jsem zvědav jak bude Bella vypadat ve svatebních šatech.

Bella už zase chodí s námi do školy, učitelům se vymluvila že měla zápal plic a že se jí to nějak zkomplikovalo. Po téhle větě Emmet vyběhl ze třídy a my upíři jsme ho mohli slyšet jak se za školou směje a říká si ,, upír a zápal plic, to je samo o sobě komplikace.“

A tak uběhlo těch pár posledních týdnů do konce školního roku a začínaly prázdniny.

S Bellou jsme neměli, krom té svatby a svatební cesty kterou Bella neví kam nás zavde, nic naplánovaného a tak jsme většinu července strávili v líbání a romantických procházkách spojených s lovem.

Alice už od začátku července chystala naší svatbu. Mám dojem že to nějak moc prožívá, ale když jí to dělá radost. My ostatní za nimi přijedeme až koncem července.

Pak jsme se konečně vydali do Prahy.

Přistáli jsme na letišti Ruzyně a já se rozhodl že Bellu po Prze trošku provedu a tak jsme se vydali na Petřínskou rozhlednu, do zrcadlového bludiště.

Bylo nádherně svítilo sluníčko a tak jsme viděli skoro celou Prahu. V bludišti jsme se nasmáli, ještě že nejsme jek ti knižní upíři co se nevidí v zrcadle to by jsme se takhle nezasmáli a Alice s Rosalii by to nejslíš nepřežily, kdyby se nemohli v zrcadle pozorovat.

Prahu jsme za těch pár dní a nocí prošli skrz na skrz úplně celou tedy kromě zoo tam jsme nešli úmyslně, nechtěli jsme ublížit nějakým zvířátkům a stajně by před námi zalezli tak že by jsme viděli jen prázdné klece.

Den D se blíží a my s Bellou začínáme být nervózní a Alice je nervózní protože neví jestli se to povede, nějak jí ty vize v Bellině přítomnosti nefungují.

Bella:

Tohle byly nejhezčí prázdniny jaké jsem kdy měla a že jich bylo opravdu hodně. Do Prahy jsem se zamilovala snad na první pohled. Nejhezčí byly ty noční procházky.

Čím víc se blížila naše svatba tím jsme byli s Edwardem nervóznější.

7.8.2008 mě Alice sebrala Edwardovi sebrala hned brzy ráno a jeli jsme pro šaty.

Byly jako pro princeznu, opravdu jsem se těšila až mě v nich Edward uvidí a stane ce ze mě právoplatný člen Cullenovic rodiny.

Spolužáci se zase budou vyptávat kde jsme s Edwardem byli protože jak znám Edwarda tak naše svatební cesta nebude na týden a určitě bude i víc jak na měsíc takže se zpozdíme. Přemýšlím jestli to spolužákům oznámíme že jsem teď Cullenová nebo jestli budeme zapírat. Uvidíme.

Těšila jsem se že mě k Edwardovi aspoň na hodinku vrátí ale to jsem se sekla hned po zkoušení šatů (i jejich) Alice rozhodla že nemá cenu se na hodinu vracet a tak jsme moji rozlučku se svobodou začali trochu dřív.

Holky mě dotáhly na nějakou diskotéku ale ještě před tím nás všechny Alice zatlačila do obchodu a koupila nám všem šaty.

Na diskotéce jsem si to celkem užila, ale s Edwardem bych si to užila ještě víc, bohužel co se dá dělat, Edward má taky někde rozlučku se svobodou a já nevím kde jinak bych se tam hned přenesla.

Pak mě napadl totálně zt ale ještě před tím nás všechny zatlačila do obchodu a koupila nám všem šaty.

Na diskotéce jsem si to celkem užila, ale s Edwardem bych si to užila ještě víc, bohužel co se dá dělat, Edward má taky někde rozlučku se svobodou a já nevím kde jinak bych se tam hned přenesla.

Pak mě napadl totálně ztřeštěnek nápad. Pošlu dopis s oznámením a tak jsem si našla papír a začala jsem psát ,, Milý Aro, chci ti pouze oznámit že se budu zítra vdávat, beru si svoji lásku Edwarda. Na svatbu tě ale nezvu protože tě moc v lásce s Edwardem nemáme, ale chtěla jsem ti to oznámit. Bella.“

A poslala jsem to pomocí své moci do hlavní síně ve Volteře.


28. Díl

shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nejmocnější upírka 27:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!