Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nejmocnější upírka 25

2555464


Nejmocnější upírka 25Edward Bellu požádá o ruku. Lidi oznamuji vám, že nevím, kdy bude další dílek, nějak mě opustila můza, ta svatba je prokletí, ale budu se snažit psát a snad se můza zase vrátí, opravdu mě to mrzí, možná je to přepsáním, protože celou sobotu jsem nedělala nic jinačího než, že jsem psala a má milá můza se nejspíš unavila.

Edward:

Šel jsem nachystat pár věcí na naší louku a Bella zatím chystala s Alicí večírek.

Udělal jse ohrádku a nachytal do ní nějaké srnky a zajíce, vzal jsem deku a rozprostřel jsem ji uprostřed louky, rozházel jsem po ní i o celé louce růže a okvětní lístky růží a po celé louce jsem rozestavěl svíčky. Vypadalo to nádherně, tohle bude opravdu hodně romantický večer.

Vrátil jsem se domů přesně včas, oslava byla připravená a všichni už se chystali až začne oslava Alice už měla všechny oblečené jen dodělávala Chritie účes.

Pak jsme rozsvítili lampiony a začali jsme tančit na krásnou pomalou romantickou hudbu, jak tohle krásně zapadalo do mého plánu.

Všichni kluci jsme se střídali v tančení s Christie aby se tam necítila trapně když ona ještě žádného partnera nemá, a tak byla Christie jediná dívka která se ani na chvíli nezastavila, která nevynechala ani jedinou písničku.

Pak se všichni začali vytrácet a já s Bellou jsme za chvíli taky odešli do mého pokoje kde jsme si chvíli povídali, ale pak jsem se rozhodl že je čas uskutečnit můj plán a tak jsem šel do šatny pro šátek aby byla Bella překvapená. Pozorovala mě udiveně a její oči se mě ptaly proč a kam jdu.

S šátkem jsem musel rychle protože by mě jinak Bella zastavila a tak než se nadála tak měla šátek na očích a já ji držel v náručí.

Chvíli se snažila se bránit ale nakonec to vzdala a ještě víc se ke mně přitulila.

Donesl jsem ji až na naši louku, postavil jsem ji na zem, ale poprosil jsem ji aby nechala oči ještě chvíli zavázané a šel jsem zapálit svíčky. Pak jsem bele rozvázal šátek.

Nikdy na ten pohled nezapomenu, byl v něm údiv, nadšení, ale nejvíce tam bylo lásky, když uviděla, jak jsem naši louku vyzdobil.

První jsme se navečeřeli a pak jsem Bellu odvedl a posadil na deku, sám jsem si před ní kleknul a vytáhl z kapsy krabičku a řekl jsem ,, Bello, miluji tě víc než svůj život, nechci už bez tebe být ani minutu a proto se tě ptám, Isabello Marie Swanová vezmeš si mě za muže a staneš se mojí ženou?“

,,Ano vezmu si tě Edwarde Cullene za muže a stany se tvojí ženou, protože bez tebe taky nechci strávit už ani vteřinu téhle věčnosti.“

Nasadil jsem jí prstýnek, byl to jen obyčejný stříbrný kroužek s bílím kamínkem uprostřed, a byl jsem asi ten nejšťastnější upír na světě a už jsem nechtěl aby byly mé myšlenky před ní skryty a tak jsem v mysli zakřičel na Christie ,, Christie! Prosím stáhni svůj štít.“

Nevěděl jsem jestli mě slyšela a tak jsem zkusil říct Belle ,, miluji tě Bello“ když mi v myšlenkách odpověděla taky tě miluji Edwarde tak jsme se začali líbat.

Jenže potom začalo svítat a jak znám Alici tak už stepuje před domem a vyhlíží nás aby se nás mohla zeptat na otázku, na kterou už stejně zná odpověď, jestli nám může zařídit svatbu. A tak jsme posbírali svíčky a deku a vydali se s Bellinkou mojí snoubenkou domů.

Alice nás za živa sežere, protože jindy desetiminutová cesta nám dnes zabrala hodinu, protože jsme se každou chvíli museli políbit.

Bella:

Edward ze šatny kam odešel, vystřelil největší rychlostí a než jsem se stihl vzpamatovat tak jsem měla na očích přivázaný šátek a byla jsem uvězněná u Edwarda v náručí. Chvíli jsem se bránila, ale nakonec jsem to vzdala.

Edward mě někam nesl a já neměla ani nejmenší tušení kam. Pak mě postavil na zem, ale poprosil mě abych si šátek nechala ještě chvíli na očích a někam odběhl.

Za chvíli byl zpátky a odvazoval mi šátek z očí. Když jsem tu nádheru uviděla, úplně jsem oněměla úžasem, byli jsme na naší louce. Na kraji v ohrádce byla nejspíš večeře (srnky a zajíci) a uprostřed byla deka. Po celé louce byli rozházené okvětní lístky z růže a dokonce i celé růže. Byla to nádhera.


26. Díl

shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nejmocnější upírka 25:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!