Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nejmocnější upírka 24

Sraz Ostrava!!! 18


Nejmocnější upírka 24Nákupy s Alicí, večírek a Edward něco chystá

Edward:

Vypadá to, že Bella je teď super mocná upírka, musím se jí někdy zeptat kolik že těch schopností vlastně má.

Všichni se na nás vrhli a Alice začala plánovat oslavu ale ještě před tím nás chce donutit jít na rodinné nákupy, holky jásaly a my kluci se museli podřídit našim drahým polovičkám.

Bylo to jako vždy únavné, ale aspoň jsem byl s Bellou a mohl jsem jí pozorovat jak jí Alice nosí hromady oblečení a ona se nám v tom vždycky ukázala. Všechno jí nehorázně slušelo.

Snažil jsem se nepřemýšlet nad tím co chci udělat protože chci aby to bylo pro Bellu překvapení, ale nedalo se to vydržet pořád jsem na to musel myslet a tak jsem šel najít Christie a poprosil jsem jí aby mě a Alice zaštítila sice jsem jí musel říct proč ale jí Bella číst myšlenky taky nedokáže a tak to tolik nevadí.

Pak jsem zašel obstarat ještě pár věcí.

Když jsem se vrátil do obchodu za Bellou tak se divila že neslyší mé myšlenky a Alice na mě mrkla, no samozřejmě, měla vizi.

Pak jsme se vrátili domů a Alice s Bellou začaly chystat večírek.

Bella:

Nákupování s Aliíe byl zase nezapomenutelný zážitek.

Vybrala mi riflovou minisukni a tmavě modré minišaty s botami na nejméně deseti centimetrovém podpatku a mnoho dalšího oblečení které už nebylo tak odvážné.

Pak Edward zmizel a v zápětí jsem neslyšela ani jeho ani Aliciny myšlenky, copak na mě chystá? Asi se budu muset nechat překvapit.

Když jsme přijeli domů, ještě že jsme jeli pěti auty, protože by se to tam jinak ani nevešlo všechno to oblečení, co nám Alice nakoupila, tak Alice začala plánovat oslavu. Dobrovolně jsem se jí nabídla že jí pomůžu protože Edward se někam vypařil a nevypadal jako že by mě chtěl s sebou.

A tak jsme s Alice nafukovaly balonky a s krepákem je rozvěšovaly po domě, stěhovaly nábytek v obýváku a vybíraly hudbu.

Vypadalo to nádherně.

Šla jsem do pokoje, který tady měli volný a který mi přidělili jako můj pokoj a začala si do opravdu obrovské šatny vybalovat tu hromadu oblečení co mi Alice dnes vybrala.

Pak už byl večer a oslava mohla začít, ale před tím nás musela Alice všechny obléct a nás holky učesat, měla jsem na sobě ty tmavě modré minišaty co mi dnes koupila a rozpuštěné vlasy. Myslím že mi to slušelo. Ostatní holky vypadaly taky úchvatně.

Rozsvítili jsme lampióny a začali tančit na krásnou pomalou hudbu, bylo to romantické.

Kluci se střídali v tančení s Christie a tak byla Chris jediná holka, která se v tančení ani jednou nezastavila. I přes to doufám, že si brzy někoho najde a nebude si připadat jak páté kolo u vozu. Christie už odešla do svého pokoje a tak jsme se hezky mohli všichni věnovat tomu druhému.

Po chvíli se emmet s Rosalii vypařili, další následovali Jasper s Alice a nakonec odešli i esme s Carlislem. Už jsme tam tančili jenom my dva.

Asi po půl hodině mě Edward odvedl do svého pokoje a začal se mě vyptávat ,, Jak jsi se měla ve Volteře?“

,,Kdyby jsi tam byl se mnou, měla bych se tam líp, ale jinak to tam nebylo až zas tak hrozné.“

,, Kolik máš vlastně schopností teď?“

Nad tím jsem musela tak trochu popřemýšlet, protože jsem si je ještě nespočítala. V počítání mě zarazilo to, že Edwarad vstal z postele, na které jsme seděli a někam šel, nebo pro něco šel, bohužel byl pořád zaštítěný a tak si budu muset počkat, jestli mi to řekne.


25. Díl

shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nejmocnější upírka 24:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!