Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nejmocnější upírka 23


Nejmocnější upírka 23Bella ve Volteře, povede se jí Edwrda zachránit?

Bella:

Konečně jsem byla doma a hnala se za smyslem mého bytí za mojí láskou Edwardem.

Když jsem došla k domu Cullenů tak jsem zaklepala, nechtěla jsem tam vlítnout jako nějaký pomatenec, ale nikdo mi nepřišel otevřít i když jsem věděla, že tam jsou, protože jsem je tam cítila a tak jsem vešla bez pozvání.

Když jsem došla do obýváku kde jsem je všechny cítila tak mě zarazilo to, co jsem tam uviděla, Cullenovi a Christie vzlykali, co se jim asi tak stalo.

Pozdravila jsem je a tak jsem na sebe upoutala pozornost, když mě uviděli tak se na mě koukali tak nevěřícně a hlavou se jim honilo ,, zdá se mi to?“ ,, může mít upír halucinace?“ ,, může se upír zbláznit?“ to jsem tak trochu nechápala pak se na sebe všichni podívali a když zjistili, že mě vidí všichni stejně tak se na mě vrhli, málem mě samou láskou umačkali. A christie která měla stáhnutý štít si pomyslela ,, Bella není mrtvá jupí!!! Byl to jen planý poplach, nejspíš musela kvůli něčemu stáhnout svůj štít a omylem stáhla všechny a tím u nás vyvolala planý poplach.“ Teď už chápu proč mě všichni tak objímají.

Divila jsem se, kde je Edward jak to, že mě ještě nepřišel přivítat. Když jsem se je na něj zeptala, tak radost v jejich tváři zmizela a vystřídal jí smutek ,, když jsme si mysleli že jsi mrtvá tak se Edward rozhodl že bez tebe nechce žít a tak odešel do Voltery požádat o smrt.“

Tohle zjištění se mnou dost zamávalo a já měla co dělat abych se nesložila, pak mi, ale došlo jaké mám schopnosti a svitla mi naděje že se třeba dokážu do Voltery dostat dřív než Edward a tak ho zachránit.

Edward:

Utíkal jsem co nejrychleji jsem dokázal, nechtěl jsem se zdržovat čekáním na letadlo a tak jsem se rozhodl že poplavu.

Za chvíli už jsem byl v Evropě s spěchal jsem vstříc Volteře, vstříc smrti, protože pokud je moje láska Bellinka mrtvá tak já nechci žít o moc děle.

Tak jsem se ocitl před branami Voltery.

Pak už mi zbývalo jenom najít nějakého upíra který by mě zavedl k Arovi.

Najít upíra nebyl takový problém, protože mi radil můj upíří čich a tak jsem se zachvíli ocitl v podzemí kudy mě vedli nějací upíři směr do paláce Volturiů.

Překvapilo mě že v příjicí síni sedí za stolem lidská dívka a podle jejich myšlenek jsem zjistil že ví co jí čeká, SMRT, ale ona pořád doufá že jí třeba promění.

Bella:

Řekla jsem jim všem, že jsem získala nové schopnosti tak ať se nevyděsí a zneviditelnila jsem se, že se mi to na poprvé povedlo ta jsem zjistila podle jejich udivených obličejů a tak jsem se přemístila do Voltery pře hlavní síň a poslouchala jsem, jestli tam Edward je. Zjistila jsem, že tam ještě není a tak jsem se rozhodla, že tam na něj počkám.

Nemusela jsem čekat dlouho a za chvíli už jsem uviděla Demetriho s Felixem jak vedou Edwarda do hlavní síně.

Vešla jsem dovnitř s nimi a rozprostřela jsem kolem nás dnou štíty jak mentální tak fyzické aby Jane nebo kdokoliv jiný nemohl Edwardovi ublížit a tentokrát by se přes ten štít nedostali, protože Lukas je mrtvý zabyli ho na jedné výpravě, no zabili, trošku jsem jim pomohla.

Jane se opravdu pokoušela Edwarda trochu mučit ale nedařilo se jí to a tak byla naštvaná, pak se k Edwardovi chtěl Aro přiblížit aby zjistil úplně přesně, proč Edward přišel ale to se mu taky nepovedlo protože 2 metry od Edwarda ho zarazil můj štít.

Edward i Aro se chvíli divili, ale pak na to Aro přišel a řekl ,, tak vylez Bello a neblokuj mi mého návštěvníka.“

Odpověděla jsem ,, Ale Aro vždyť já celou dobu stojím tady vedle Edwarda a chráním ho abys mu nemohl udělat to, o co tě sem přišel pořádat, o to abys ho zabil, ale to já nedopustím stejně za to že se chtěl nechat zabít můžeš ty a ta tvoje nevěřícnost.“ Pak jsem se vedle Edwarda zviditelnila. Edward na mě koukal dost udiveně a nevypadal, že by byl schopen slova tak jsem na něj promluvila já jako první ,, Ahoj lásko, moc se omlouvám za ten planý poplach to tadyhle pan nevěřící.“ A ukázala jsem rukou na Ara ,, se potřeboval přesvědčit pomocí mých myšlenek, že by proti mně opravdu neměl šanci a tak jsem musela stáhnout štít a omylem jsem stáhla i ten Alicin.“ Pak jsem ho vášnivě políbila.

Poté jsem Ara ještě jednou varovala ,, opovaž se nás sledovat nebo někdy cokoliv udělat někomu z Cullenů protože pokud nám jen zkřížíš cestu ke klidné věčnosti tak si to ty i celá tvá upíří ,, rodinka“ odskáčete.“

Pak už se mi tam nechtělo být ani chvíli a tak jsem objala Edwarda a nechala jim tam po nás jen růžovou záři a přenesla nás k Cullenům domů.

Doma probíhalo vítání, jako kdyby se s Edwardem neviděli sto let né jen jeden den a se mnou ještě větší pak Alice začala plánovat velikánskou oslavu a nás donutila jít nakupovat, vlastně nutit musela jen kluky my holky jsme šli dobrovolně.

Edward:

Pak mě zavedli do hlavní síně kde už na trůnu seděli Aro, Caius a Marcus.

Stál jsem tam tak před nimi a čekal jsem jestli někdo promluví když v tu chvíli jsem uslyšel Janiny myšlenky ,, sakra co se to děje proč má moc na něj nepůsobí?“ byl jsem udivený na mě nepůsobí Janin mučící dar, co se to děje?

Pak se Aro zvedl a šel ke mně, chtěl zjistit proč jsem přišel pomocí mých myšlenek, ale 2 metry přede mnou se zarazil a nemohl dál, tak moc mi to připomíná Bellu, ale ta je přece mrtvá.

Aro chvíli přemýšlel co se to děje a pak řekl ,, tak vylez Bello a neblokuj mi mého návštěvníka.“ To mě překvapilo Bella není mrtvá?

Pak se vedle mě ozvalo ,, Ale Aro vždyť já celou dobu stojím tady vedle Edwarda a chráním ho abys mu nemohl udělat to, o co tě sem přišel pořádat, o to abys ho zabil, ale to já nedopustím stejně za to že se chtěl nechat zabít můžeš ty a ta tvoje nevěřícnost.“

Poté se vedle mě začala moje Bellinka zhmotňovat, nebyl jsem schopen slova a tak Bella začala ,, Ahoj lásko, moc se omlouvám za ten planý poplach to tadyhle pan nevěřící.“ Ukázala na Ara ,, se potřeboval přesvědčit pomocí mých myšlenek, že by proti mně opravdu neměl šanci a tak jsem musela stáhnout štít a omylem jsem stáhla i ten Alicin.“ A pak mě vášnivě políbila.

Pak Ara varovala ať se opováží nás sledovat nebo jenom nám zkřížit cestu že by si to s ním vyřídila. Pak mě objala a my jsme se najednou ocitli u nás doma v obýváku.


24. Díl

shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nejmocnější upírka 23:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!