Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nejmocnější upírka 18

Weizt - NM 1


Nejmocnější upírka 18Další dílek pro tento den poslední. :) Co dělá Bella?

Edward:

Byl jsem ve škole zase jsem seděl vedle Christie a vzpomínal na Bellu, když v tu chvíli jsem uslyšel Christiněny myšlenky ,, tak už se kvůli mně Edwarde netrap, vždyť celou dobu sedím vedle tebe a opravdu mi Volturiovi nic neudělali, protože kdybych byla mrtvá tak by Alici a tebe už nechránil můj štít. A jak by mě taky mohli dostat, když jsi mě nepoznal ani ty? To mi řekni.“

Nemohl jsem tomu uvěřit Bellinka sedí celou dobu vedle mě a určitě se dobře baví tím jak dumáme s Alicí nad tím co nám tají. Poslal jsem jí v mysli že to musím říct tu dobrou zprávu rodině, ale ona mě zarazila že to není dobrý nápad protože Aro se určitě příjde pochlubit tím že ji dostal protože mu prý podstrčila za sebe náhradu která se původně jmenovala Christie White byla to upírka se kterou už z dřívějška měla nevyřízené účty, sebrala jí prý jak jméno, tak podobu a vnutila jí svoje. Říct to prý můžu jen Alici. Pak se mi omlouvala že mě rodina nejspíš neměla ráda za to, co řekla, ale že opravdu není dobrý nápad jim říkat že to byla lež. Ale Carlislea a Esme by zase ráda viděla a tak mi poradila, že jí mám představit rodině jako Christie White svojí novou přítelkyni. S tím jsem souhlasil a tak jsme se domluvili, že tuhle lež spácháme dnes po škole.

Odpoledne jsme tedy jeli k nám domů.

Alice pořád neví že Christie je vlastně Bella protože ještě nebyl čas jí to říct.

Když jsme přijeli k nám tak jsem jim všem ohlásil, že Christie je moje přítelkyně. Znovu se na mě naštvali. ,, Jak jen mohl zapomenout na Bellu? Vždyť jí tak miloval, to nechápu.“ Myslel si Jasper. Esme si myslela ,, jen doufám, že jí neopustí stejně jako Bellu.“ Emmet s Rosalii vzpomínali na to jak je Bella pořád škádlila ,, už tu není taková sranda a nejspíš už nikdy nebude.“ A Carlisle přemýšlel jen nad jedním ,, jakou má asi schopnost?“

Tyhle výčitky mě zraňovaly a o to víc mi vadilo že jim nemůžu říct, že Bellu pořád miluji a že právě stojí vedle mě.

Pak se Carlisle zeptal ,, Christie, jakou máš schopnost?“ sám jsem byl opravdu hodně zvědavý jakou si vymyslí.

Bella:

Stýská se mi po mé lásce Edwardovi. Jsem v nejluxusnějším vězení, jaký snad může existovat, ale pořád je to vězení.

Aro za mnou poslal upíra v jehoš myšlenkach jsem uviděla, že umí odhalovat schopnosti. Ta moc se mi líbila a tak jsem si jí vzala a zaštítila se tak aby nezjistil nic o tom, že mám víc schopností aby si mysle,l že mám jen štít.

Vypadá to, že se mi to povedlo a že žádnou jinačí schopnost než hodně silný štít u mě nenašel. Když odešel tak jsem zase osaměla, ale né na dlouho za chvíli pro mě přišel upír, že mám jít s ním do hlavní síně, že se mnou chce mluvit Aro. Okamžitě jsem vyzkoušela svoji novou moc a zjistila jsem že tanhle upír umí rozpoznat pravdu a lež a z myšlenek stráží kolem kterých jsme procházeli jsem zjistila že se jmenuje Valentino. Pak už jsme ale stáli před dveřmi do hlavní síně, docela jsem se tam těšila, protože znám Ara a vím, že sbírá talenty a tak tam určitě budou upíři se zajímavými schopnostmi.

Když jsem vešla do sálu tak hned Aro spustil ,, rád tě znova vidím Bello, vítej doma.“ Na tohle jsem nepotřebovala ani Valentinovu schopnost aby mi bylo jasné, že to myslí doopravdy. Aro ale pokračoval ,, akorát si nejsem jistý tím, že jsi to ty protože Elezar, můj přítel z Aljašky kterého jsem poprosil o pomoc, u tebe našel jenom štít.“ Odpověděla jsem Arovi ,, než abys dostal tu nejmocnější upírku tak jsem svoje schopnosti předala kamarádce, jenom štít jsem si nechala, abych jí před tebou ochránila.“

,, I když už nemáš tu schopnost, kterou jsem potřeboval tak si tě stejně nechám, budeš patřit do mé gardy a to do té nejlepší. Nikdo se mě neptal na můj názor a tak jsem se nedobrovolně stala členkou Arovy gardy.

Christie:

Esme s Carlislem jsou opravdu příjemní. Z Esmeniných myšlenek je cítit ta láska jakou cítí k Edwardovi, i když všichni trpí, že je Bella pryč tak si i přes to přeje pro svého syna to nejlepší a hlavně to aby byl šťastný. Pak se mě Carlisle zeptal jakou mám schopnost a já nevěděla, co mu mám říct protože svojí vlastní moc jsem neměla zato teď mám schopností hromadu. Nakonec jsem mu řekla pravdu. ,, Mám skoro všechny schopnosti jako má Bella, to jen kvůli ní jsem tady byla jsem poslední upír kterého potkala než jí zajmuli Volturiovi a docela jsme si padli do oka takové kamarádství na první pohled. Protože věděla že jí určitě chytí tak mi předala svoje schopnosti které získala přejímáním a poslala mě za vámi abych vám vyřídila že jí nikdo nemáte hledat že pokud bude chtít tak se jakmile bude moct vrátí.

Koukali na mě udiveně ,, Christie se zná s Bellou a má dokonce její schopnosti, teď už chápu proč se na ní Edward tak upnul.“ Tohle si zrovna myslela Esme ale myšlenky ostatních byli dost podobné.

Pak mě Edward vzal na jeho a Bellinu louku. Chtěl mě tam políbit, ale já uhnula protože přece nenechám Edwarda aby mojí kamarádku Bellu podvedl a ještě k tomu se mnou. Divil se, ale pak to naštěstí nechal být. Pak jsem Alici poslala pomocí vize vzkaz že s ní chci mluvit ať přijde na louku, ale ať přijde sama, chci Alici říct že jsem Bella sice budu muset lhát dalšímu členovi Cullenovic rodiny ale aspoň nebudu tady na louce s Edwardem sama a nebude hrozit že by Edward Bellu podvedl.

Když Alice přišla tak jsem jí řekla to samé co jsem řekla Edwardovi ve škole, že jsem potkala Christie Whitw jejíž jméno i podobu používám a jí jsem vnutila svou odobu a mé jméno.

Alice vypadala jako že mi nevěří, naštěstí Bella pořád žije a tak si Aliciny myšlenky nepřečtu abych potvrdila svojí domněnku.

Nakonec mi ale uvěřila.

Šli jsme zpátky k Cullenům a Esme rozhodla že budu bydlet u nich že prý co kdyby Volturiovi přišli na to že mám takové schopnosti a chtěli mě dostat a tak jsem se ubytovala v pokoji pro hosty i přes to že mě Edward přemlouval abych se ubytovala u něj, ale to by pro něj mohlo být moc veliké pokušení.


19. Díl

shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nejmocnější upírka 18:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!