Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nejmocnější upírka 15


Nejmocnější upírka 15Z Edwardova a Rosaliněna pohledu. Je to trošku kratší.

Rosalie:

Byla jsem pořád zalezlá v pokoji a trucovala, Emmet se mi už zase a vlastně ještě pořát omlouval, když nás zavolala Alice, že s námi chce Bella mluvit.

Vyskočila jsem ven oknem, protože chodit kolem Emmeta se mi opravdu nechtělo a stoupla jsem si mezi Esme a Alice aby si Emmet vedle mě nemohl stoupnout.

Za chvíli Edward s Bellou přiběhli. Nevypadalo to že by nám chtěli oznámit, že se budou brát.

Bella s Edwardem zastavili a Bella spustila ,, Alice měla včera vizi, sleduji její vize pořád, bez přestávky kvůli Volturiům, ale tahle se jí povedla nějak utajit, ale zrovna před chvílí jsem z Edwardovy mysli zjistila, že za týden sem přijdou a budou se vás na mě ptát. Oba dva to ví a tajili mi to, chtěli mě Volturiům předat aby si náhodou nevzali je dva, tentokrát bych v boji neměla šanci, Aro si našel nějakého upíra, co umí zrušit štít. Ještě že mám ten Edwardův dar a Edward se dá docela lehce rozptýlit, tak jsem na to stihla v čas přijít a mám čas utéct. Alice, myslela jsem, že jsme kamarádky a ty Edwarde, já myslela, že mě miluješ.“ Pak chvíli pozorovala nešťastně Edwarda a potom řekla ,, nesnáším vás všechny a tebe Edwarde úplně ze všech nejvíc!“ a pak utekla.

Všichni jsme byli opravdu hodně zaražení, vždyť Edward Bellu miloval a Alice si jí taky opravdu hodně oblíbila, tak proč chtěli udělat sakra tohle?

Opravdu to udělali proto, aby se zachránili? Nebo za tím bylo něco víc? To asi nikdy nezjistím.

Sice jsem Bellu ze začátku neměla ráda, ale nakonec jsem si jí docela oblíbila.

Byla sranda pozorovat Emmeta jak se tvářil, když ke mně nemohl nebo když mě uviděl dvakrát.

Tak moc mě tahle událost rozhodila že jsem zapoměla na svojí nenávist k Emmetovi a stulila se mu do náruče a Edward s Alice zmizeli někam do lesa, jestli si šli plácnout jak hezky se jim povedlo nás zbavit Belly to opravdu nevím.

Edward:

Bella mě s alicí zaštítila, zahrála divadlo že nás nesnáší a to hlavně kvůli mně a Alici a utekla od nás.

Myšlenky všech byly zmatené, nechápali to, ale zároveň na nás byli naštvaní.

Poslal jsem Alici rozhodnutí, že s ní chci mluvit, abych jí vyřídil omluvu od Belly a tak jsme odešli na mojí a Bellinu louku, kde jsem alici řekl úplně všechno co jsem věděl.

Byla ráda že to je takhle i když byla nešťastná že Bella musela odejít a že se ne nás kvůli tomu co řekla, budou všichni z rodiny zlobit.

Pak jsme se vrátili a začali se připravovat na příchod Volturiů.

Týden uběhl jako voda a Volturiovi tady mají být už za pár hodin. Všichni jsme strašně nervózní.

A pak už jsem uslyšel jejich myšlenky, jak se přibližují, u nás byli během dvou minut.

Přišlo jich opravdu hodně jak Bella předpověděla.

Podle Carlisleových vzpomínek jsem poznal vládce Ara, který měl na sobě jako všichni ostatní dlouhý černý plášť s kapucí. Jeho obličej vypadal, že by se při prvním doteku rozpadl, měl dlouhé bílé vlasy a byl docela vysoký, to on má schopnost přečíst si při doteku každou myšlenku. Pak tam byli, Jane a Alec nejspíše dvojčata protože si byli docela hodně podobní. Jane by byla možná i krásná dívka, kdyby nebylo těch krvavě rudých očí. Alec by taky mohl být idolem všech dívek protože má hnědé krátké vlasy a podle Rosaliiných myšlenek byl docela sexy, byl stejně malý jako Jane, kdyby byli lidi hádal bych jim tak na nejvýše 15 let. Tihle dva mají zajímave schopnosti, Jane způsobí nesnesitelnou bolest a Alec dokáže ochromit neomezený počet upírů. Další s nimi přišli stopař Demetri, Arova strážkyně Renata a člen Arovy gardy Felix. K tomu tam byli ještě další upíři, které ani Carlisle nepoznával. Jeden z nich je určitě ten upír co dokáže zrušit Bellin štít, naštěstí jenom ten fyzický na ten co máme kolem sebe já s Alicí, je i on krátký.

Aro si s Carlislem podal ruku a já mohl pozorovat jak Aro zjišťuje jestli tady Bella byla jak a proč odešla.

Aro i když věděl z Carlisleových myšlenek že kolem sebe mám štít tak přesto zkusil jestli mi přese jen nedokáže přečíst myšlenky. Když zjistil že opravdu ne tak se jen kysele zašklebil a rozloučili se že jdou hledat Bellu dál. Upřímně doufám že jí nenajdou.

 

16. Díl

shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nejmocnější upírka 15:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!