Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nejmocnější upírka 13


Nejmocnější upírka 13Co Bella vymyslela? Jak se s tím Emmet popere? Jak tahle Bellina srandička dopadne?

Bella:

Rosalie naštěstí souhlasila, a tak jsem mohla začít. Můj plán spočívá v tom že ze sebe udělám druhou rosalii úplně stejnou, dokonalou kopii a když Emmet pravou Rose pozná je jeho, když nepozná tak bude taky jeho, ale bude pěkně nabručená.

Když jsme vešli do tělocvičny, tak jsem přes nás obě přehodila štít, aby na to Emmet nemohl přijít podle pachu, ale před tím jsem Edwardovi v myšlenkách poslala co že má Emmet za úkol, i když mu to už nejspíš došlo.

Edward taky přemýšlel, která Rosalie jsem já a docela jsem se podivila, že na to přišel během pěti minut.

Stáhla jsem štít, co chrání mé myšlenky a řekla Edwardovi ,, uhodl jsi, jak jsi to dokázal, my když jsme si s Rosalii stoupli vedle sebe a koukli se do zrcadla tak jsme měli co dělat abychom se rozlišily a ty na to přijdeš za takovou chvíli.“

Ale Emmet na to pořád přijít nemohl a najednou zazvonilo a my museli jít do třídy.

Protože jsem se nechtěla přeměňovat tady před Emmetem zvláště když ještě neodpověděl tak jsem se nenápadně zeptala Rosalie, jak se máme jmenovat? Rosalie a …? Rosali nakonec vymyslela jméno Lilien a tak se pro dnešek jmenuji Lilien.

První hodinu jsem měla s Edwardem a měli jsme literaturu.

Když jsem přišla do třídy tak jsem se celé třídě představila ,, Ahoj já jsem Lilien, jsem Rosaliino dvojče. Když jsme se s Rose narodily tak naši rodiče byli chudí a tak dali moji sestřičku k adopci. Ani jedna z nás o své sestře nevěděla, až teď nedávno mi to rodiče řekli a tak jsem se vydala Rose hledat. Nakonec se mi ji povedlo najít. Bohužel se dnes večer vracím domů do Evropy a tak jsem poslední den mého pobytu poprosila Rosalii, aby mě vzala do školy abych zjistila jak se v Americe učíte.“

Pak jsem si šla sednout vedle Edwarda, teď když jsem neměla štít tak poznal hned, že jsem Bella a hned mi chválil ten nápad, že lepší pomstu by Emmetovi v životě nevymyslel.

Na další hodině jsem dělala, že jsem Rosalie a Rosalie že je Lilien a takhle jsme to střídaly až do oběda.

Dnes máme kratší vyučování a tak končíme hned po obědě, ale my jsme to nevydržely a zase se Emmeta zeptaly která, že je jeho Rosalie, Emmet přemýšlel a nakonec ukázal na mě, chtěl mě políbit, ale zarazilo ho dvojí vrčení. Jedno Edwardovo a druhé Rosaliino Emmet se zarazil a vyděsil ,, já chtěl políbit Bellu.“ Rosalie na něj byla naštvaná a mám takový dojem, že takhle bude Emmetův absťák trvat mnohem déle, než kdybych ještě pár dní nechala Rosalii ve štítu.

Emmet:

Mám to vyhrané, Bella se rozhodla, že mi dá hádanku, kterou když uhodnu, tak už Rosalii do štítu nikdy nedá. Ale když neuhodnu tak si to se mnou prý Edward s Rosalii nejspíš vyřídí.

Neznám žádnou hádanku, kterou bych si mohl ty dva znepřátelit, tak si budu muset počkat.

Bella si odvedla Rosalii a nás poslala čekat na ně do tělocvičny, tvářila se při tom tajemně a i Edward s Alicí nejspíš netušili, o co jde, protože se tvářili taky udiveně.

V té tělocvičně jsme na ně čekali jenom chvíli, ale to co se tam objevilo nás udivilo všechny a já konečně pochopil, jak se mi může jen kvůli špatné odpovědi povést naštvat jak Edwarda tak Rosalii. Do tělocvičny totiž přišly dvě Rosalie.

Tohle je opravdu nebezpečná hádanka.

Přemýšlel jsem hodně dlouho, ale pořád jsem na to nemohl přijít. Koukl jsem na Edwarda a uviděl jsem, jak se usmívá, vypadá to, že on už svoji lásku odhalil. Proč jen já na to nemůžu přijít?

Najednou zazvonilo a my se museli přesunout do třídy.

Doufal jsem, že se Bella změní zase zpátky a já si budu moci udělat na své rosalii nějaké znamení, ale ona se nezměnila.

Byl jsem zvědavý, jak to hodlají udělat.

První hodinu jsem vždycky míval se svojí Rosalii, ale teď nevím jestli to není náhodou Bella, tahle nejistota mě štve.

Druhou hodinu mívám s Bellou. Do třídy přišla nějaká rosalie klidně to mohla být ta moje a hrát si na Bellu a představila se nám všem ,, Já jsem Lilien, jsem dvojče Rosalie. Když jsme se s Rose narodily, tak rodiče byli chudí a tak dali moji sestřičku k adopci. Ani jedna jsme nevěděli o tom, že máme sestru, až teď nedávno mi to rodiče řekli a tak jsem se vydala Rose hledat. Nakonec se mi ji povedlo najít. Bohužel se dnes večer vracím domů do Evropy a tak jsem poslední den mého pobytu poprosila Rosalii, aby mě vzala do školy abych zjistila jak se v Americe učíte.“

A takhle probíhal celý den až do oběda, kterým nám končilo dnes vyučování.

Doufal jsem, že mě do rozhodnutí na obědě nutit nebudou, ale to jsem se sekl. Jen jsme si sedli ke stolu tak se mě hned začaly ptát ,, která z nás je Rosalie?“ a chtěli to vědět úplně všichni a tak jsem se rozhodl to risknout a ukázal jsem na tu po mé pravé ruce a chtěl jsem jí políbit, ale zarazilo mě vrčení, které přicházelo od Rosalie po mé levé ruce a od Edwarda a tak mi došlo že jsem se netrefil. Já chtěl políbit Bellu. No nazdar tohle bude ještě horší, než kdyby Bella nechala Rosalii ještě pár dní ve štítu.

Edward:

Tenhle nápad byl suprový, lepší bych nikdy nevymyslel. Protože i když Emmet Rosalii miluje opravdu hodně tak tohle se mu podle mě nepovede.

Ani já, který jsem chvíli co byla jako Rosalie slyšel její myšlenky tak jsem nebyl schopný určit od které Rose ty myšlenky přišly.

Bella mě taky zapojila do hádání, byl jsem trochu vyděšený co když se netrefím a Bella mě pak už nebude chtít, ale po chvíli jsem ucítil něco co mě táhlo k té Rosalii co stála v levo a tak jsem se rozhodl že to risknu a poslal jsem Belle ,, ty jsi ta, co stojí z mého pohledu v levo.“

Poslala mi radostné myšlenky ,, uhodl jsi, jak jsi to dokázal, my když jsme si s Rosalii stoupli vedle sebe a koukli se do zrcadla tak jsme měli co dělat abychom se rozlišily, a ty na to přijdeš za takovou chvíli.“

Potěšilo mě to opravdu hodně, poznal jsem svoji lásku, i když stojí vedle na vlas stejné dívky.

Emmet to do začátku vyučování nestihl a tak jsme se vydali do třídy. Já jsem šel samozřejmě s Bellou, protože s ní mám první hodinu, byl jsem zvědav, jakou pohádku si vymyslí pro učitele, ale neřekla mi to a tak jsem si musel počkat.

Představila se jako Lilien, Rosaliino ztracené dvojče které se vydalo hledat svoji sestřičku.

Pak se v hodinách střídali, i když se mnou měla být Bella, byla se mnou Rose a obráceně.

Tak to probíhalo až do oběda, kterým dnes, protože máme kratší vyučování, končíme.

Na obědě jsme Emmeta přinutili říci která Rosalie je jeho Rosalie a tak po kratším přemýšlení ukázal na Bellu a chtěl jí políbit. Z hrdla se mi začalo ozývat naštvané vrčení a Rosalie na tom byla stejně. Emmet se zarazil a nad hlavou se mu viditelně rozsvítilo, jak mu došlo, že se netrefil, pak už se tvářil jenom vyděšeně a v myšlenkách si říkal ,, No nazdar tohle bude ještě horší než kdyby Bella nechala Rosalii ještě pár dní ve štítu.“

Pak jsme jeli k nám domů, i s Bellou pořád v podobě Rosalie. Doufám, že ze dvou Rosalii nebude mít Esme šok.


14. Díl

shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nejmocnější upírka 13:

 1
1. katka
17.03.2013 [17:50]

v skole nie su nahlaseni ako ze su rosalie a jasper dvojcata?

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!