Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nejmocnější upírka 12

Plakát


Nejmocnější upírka 12První polibek. Emmet zase otravuje, nechá si to Bella jen tak líbit???

Bella:

Leželi jsme s Edwardem vedle sebe a sdíleli jsme svoje vzpomínky. Byl to nádherný pocit mít někoho, před kým se nemusím tvářit jako někdo jiný, před kým nemusím mít tajemství.

Když se začalo stmívat, začalo to mezi námi jiskřit a bylo mezi námi nějaké podivné napětí.

Edward si pomyslel ,, kdyby mezi nás dva dali žárovku tak by nejspíš začala svítit.“

To mě pobavilo a já se rozesmála, po chvilce se se mnou začal smát i Edward. Tím se to napětí mezi námi uvolnilo a my se začali k sobě obličeji přibližovat a pak najednou jsme se líbali. Bylo to nádherné, měla jsem pocit, jako že se vznáším.

Líbali jsme se takhle asi hodinu ještě, že upíři nemusí dýchat.

Ale vadilo mi jak Emmet pořád drbal rukou do toho štítu a já se nemohla úplně soustředit. Dokonce jsem přemýšlela že bych Rosalii pustila abych si to mohla plně užít, ale nakonec jsem si zvykla a už jsem to ani nevnímala. Zase jsme se líbali a zase si povídali a líbali zas povídali a pak už byla neděle a my se museli vrátit k Cullenům.

Emmet měl zase blbý narážky, že jsme si to asi moc neužili a že je Edward neschopný když se mu ani na chvíli nepovedlo mě tak rozptýlit abych Rosalii pustila ze štítu. Pohrozila jsem Emmetovi že budu dávat Rosalii do štítu každé odpoledne po škole a každý víkend klidně celé století. Emmet se zarazil a koukal na mě tak vyděšeně že jsme se všichni začali smát, Emmet začal přemýšlet, že by se s Rosalii odstěhovali někam daleko ode mě, ale musela jsem Emmetovi zkazit náladu ,, můj štít má  neomezený dosah.“ A tak si to Emmet rozmyslel.

Pak jsem musela jet domů nachystat se do školy a abych se převlékla.

Edward:

Líbání s Bellou je opravdu nádherný zážitek, i když to nemůžu srovnávat, protože jsem se ještě nikdy s žádnou dívkou nelíbal.

Pak jsme se vrátili k nám domů a Emmet si myslel ,, to jsi si to Bello moc neužila, Edwarde jsi neschopný, Bellu jsi ani na chvíli nerozptýlil, protože štít se ani nehnul.“

Bella se na něj utrhla že jestli si ze mě nepřestane dělat legraci tak Rosalii nechá ve štítu klidně celé století.

Emmet začal přemýšlet o odstěhování od Belly co nejdál a tak ho Bella ujistila že její štít má neomezený dosah. Emmet se vyděsil a sklapnul.

Pak už musela jet Bella domů aby se převlékla a nachystala do školy.

Není to ještě ani 10 minut a mě se po ní už příšerně stýská a nejradši bych byl kdybych mohl pohnout časem do předu, to bohužel nedokážu a tak musím čekat.

Nakonec jsem se naštěstí dočkal a my jeli konečně do školy.

Jel jsem ještě rychleji než normálně abych se co nejdříve viděl s Bellinkou.

Její auto už na parkovišti stálo a ona hned jak mě uviděla tak vylezla a rozběhla se ke mně, samozřejmě lidskou rychlostí protože první naši spolužáci už tady byli.

Když se ke mně konečně dostala tak se na mě vrhla a začala mě líbat, nejspíš se jí po mě stýskalo stejně jako mě po ní.

Zase nás vyrušil ten magor Emmet, sám se nemůže k Rosalii přiblížit a tak nám závidí. ,,Nechte si to prosim vás na doma a Bello prosím tě uvolni z Rosalie ten spropadený štít.“

Emmet se snažil neukázat své myšlenky, ale nepovedlo se mu to. ,,Jen co Bella stáhne s Rosalie štít tak kašlu na školu a půjdu si to s Rose pořádně užít někam do lesa.“

Bella se zašklebila a prohlásila ,, Emmete v záškoláctví tě podporovat nehodlám, ale jsem ochotná Rosalii ze štítu propustit a už jí tam nikdy nedám, když uhodneš hádanku kterou ti za chvíli zadám.“ Nemohl jsem zjistit co právě vymyslela protože měla kolem sebe štít a to i ten který bránil Alici aby viděla její budoucnost, ale záhadně se u toho culila tak to bude určitě stát za to.

Bella:

Doma jsem se převlékla a nachystala do školy, ale byla jsem moc rychlá, ještě mi asi půl hodiny času zbývá než budu moct jet do školy.

Nemůžu se dočkat jsem od Edwarda pryč jenom chvíli a chybí mi tolik jako kdybych od něj byla pryč alespoň rok. A tak jsem celá nedočkavá jela do školy o čtvrt hodiny dříve.

Když jsem tam dojela edward tam ještě nebyl, ale v zápětí se jeho stříbrné Volvo vřítilo na parkoviště a zastavilo kus ode mě.

Rozběhla jsem se k Edwardovi, bohužel jsem musela lidskou rychlostí, protože už tam byli nějací lidští spolužáci.

Líbali jsme se s Edwardem na parkovišti docela dlouho, než nás vyrušil závidějící Emmet ,, nechte si to prosim vás na doma.“ A mě poprosil jestli bych už konečně Rosalii propustila z toho štítu. Při tom co mě prosil se snažil v myšlenkách zakrýt ,,Jen co Bella stáhne s Rosalie štít tak kašlu na školu a půjdu si to s Rose pořádně užít někam do lesa.“

Rozhodla jsem se že ho v záškoláctví podporovat nebudu, ale slíbila jsem mu že rosalii uvolním a už jí nikdy do štítu nedám když uhodne hádanku kterou mu dám.

Všichni byli zvědaví co to bude za hádanku ale já to nikomu neřekla a dokonce se překryla štítem aby to nezjistili ani Edward  ani Alice.

Pak jsem je všechny kromě Rosalie poslala do tělocvičny, ať tam na nás počkají že si potřebujeme s Rose něco zařídit.

Zatáhla jsem Rosalii na záchody a vysvětlila jí můj plán.

 

13. Díl

shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nejmocnější upírka 12:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!