Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nejmocnější upírka 11

jkol


Nejmocnější upírka 11Další dílek. Pustí Bella Emmeta ze štítu?

Emmet s Rosalii mě prosili, abych stáhla ten štít.

,,Edwarde, mám ho stáhnout nebo je mám ještě trochu potrápit?“ zeptala jsem se Edwarda v myšlenkách, Edward se uculil a řekl mi v myšlenkách, co mám dělat. ,,Emmeta ze štítu uvolni, ale dej do štítu Rosalii to Emmeta naštve ještě víc.“ Ten plán jsem uskutečnila a řekla Emmetovi ,, jsi volný.“ Na důkaz jsem došla až k němu a strčila do něj, až sletěl na zadek. Emmet na mě vyjeveně koukal, ale když mu došlo že je volný tak se rychle zvedl a rozběhl se obejmout Rosalii, ale když k ní doběhl tak asi metr od ní se rozplácl na mém štítu a sesunul se po něm k zemi, trochu ten náraz se mnou zamával Emmet má opravdu páru, nechápu jak to s ním Rosalie může vydržet.

Emmet byl naštvaný, ale když uviděl jak to se mnou zamávalo to jak vrazil do toho štítu tak do něj začal vrážet cíleně a tak jsem se naštvala a když se Emmet chystal k dalšímu výpadu tak jsem do štítu dala trochu víc energie která se na štítu přeměnila na elektrický výboj a když se ho Emmet dotkl tak dostal takovou šlupku že si to snad příště rozmyslí než do toho štítu vrazí. Všichni se váleli smíchy.

Pak mě to, ale přestalo bavit a tak jsme s Edwardem odešli na teď už naši louku.

Emmet:

Ta Bella je pěkná mrška, zavřela mě do štítu tak aby se ke mně nemohla Rosalie dostat a to jen za to že jsem si z Edwarda udělal srandu že je nejstarší panic na světě a ona to navíc není pravda jak mě Bella setřela, prý nejstarší panic je nějaký Peter Volturi jen aby ti Volturiovi neměli něco extra.

Dal jsem se do prošení aby mě z toho štítu pustila.

Teď to vypadá že se na něčem domlouvají s Edwardem, jsem zvědavý co vymyslí doufám že to bude v můj prospěch. Pak se oba dva záhadně uculili a Alice měla co dělat aby se nerozesmála a tak jsem se začínal pomalu bát.

Pak mi Bella řekla ,, jsi volný.“ A přišla ke mě a  ještě udiveného mě shodila na zadek.

Když jsem se vzpamatoval a uvědomil si že jsem volný tak jsem vyskočil na nohy a rozběhl se k Rosalii ji obejmout. Ale asi metr před Rosalii jsem narazil na neviditelnou stěnu a jak jsem byl rozběhnutý tak jsem se tam rozplácl a sesunul se k zemi. Periferním viděním jsem zaznamenal jak ten náraz s Bellou zamával a tak jsem se rozhodl že budu do toho štítu narážet tak dlouho dokud to Bellu nepřestane bavit.

Narážel jsem do toho štítu už asi po desáté a Bella už vypadala docela dost naštvaně a když jsem se rozbíhal na pojedenácté tak jsem uviděl jak se Bella ne něco soustředí a když jsem vrazil do štítu tak mi to došlo protože jsem dostal takovou šlupku, ta mrška do toho štítu zavedla elektrický proud, asi si příště rozmyslím jestli do toho štítu narazím. Všichni se mi strašně smáli a Bella s Edwardem se někam vypařili.

Pořád jsem však zkoušel alespoň rukou jestli náhodou neprojde, ale neprošla.

Pak mě napadlo počkat třeba se Bella nějak rozruší a štít povolí.

Edward:

Bella zavřela Emmeta do štítu za to že si ze mě dělal srandu, nikdo se k němu nemohl přiblížit. Emmet prosil aby ho Bella pustila a tak se mě Bella v myšlenkách zeptala ,,mám ho pustit nebo ho ještě trochu potrápit?“ nevěděl jsem, ale pak mě napadlo něco ještě lepšího ,, Emmeta pusť ale dej místo něj do štítu Rosalii Emmeta to naštve ještě víc.“ V zápětí Emmetovi řekla ,, jsi volný.“ A schválně do Emmeta vrazila tak až sletěl na zadek.

Emmet na ni jen vyjeveně kouka. Pak si uvědomil že můžek Rosalii a rozběhl se kní ale metr od ní narazil na neviditelnou stěnu. Bella se při tom nárazu zapotácela a Emmet to zpozoroval a tak začal narážet do štítu víc a pořát dokola a doufal že ho Bella jednou uvolní. Ale nepočítal s tím že do toho štítu dokáže Bella vložit energii která se změní na elektriku a tak když do štítu narazil po jedenácté tak dostal takovou šlupku že si to příště rozmyslí.

Už nás to tu s Bellou nebavilo a tak jsem odešli na naší louku.

Povídali jsme si nahlas i v duchu a dozvídali se o tom druhém co největší podrobnosti. Bylo to opravdu zajímavé takhle s někým sdílet myšlenky.

Začalo se stmívat a mezi námi to začalo jiskřit.

 

12. Díl

shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nejmocnější upírka 11:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!