Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nedobrovolně novorozená - Prolog


Nedobrovolně novorozená - PrologBella žije se svými rodiči, které miluje. Jednoho dne ji promění upír a ona se zcela nedobrovolně vrhá do nového světa, o kterém dřív ani nevěděla. Je novorozená. Stejná, jako všichni ostatní novorození, ovládaná žízní a instinkty. Poté, co zabije pár lidí, si uvědomí, že takto dál žít nechce a pokusí se zabít. Samotná to však nedokáže, a proto hledá jiného upíra. Když narazí na pach Cullenových, rozhodne se na ně zaútočit a doufá, že ji zabijí... V prologu jsem popsala, jak se vlastně Bella proměnila. Nejspíš to nebude moc záživné, ale nějak začít musím. Budu doufat, že se vám bude jak prolog, tak časem i celá povídka líbit :)

Prolog


Tři dívky se procházejí  v obchodním centru. S Katrin se právě rozešel její kluk, a tak ji chtěly holky přivést na jiné myšlenky, ale zatím se jim to moc nedařilo.

„Podívej, Kat, tamten svetřík by ti náramně slušel!“ Dívka se jménem Payson ukáže na výkladní skříň, za kterou se pohupuje levandulově fialový svetr.

„Pay má pravdu, skvěle se bude hodit k té sukni, co sis koupila minulý týden,“ řekne třetí dívka - Bella.

„Holky, já vím, že se mnou není dneska moc zábavy… ale nemohly už bychom prosím jít domů? Nahradíme si to jindy. Slibuju.“

„A co takhle jít alespoň do cukrárny?“ navrhne Pay. Holky nechcou nechat Katrin samotnou, a tak vymýšlí všelijaké možné způsoby, jenže nápady už jim docházejí. Oběma se v duchu nesmírně uleví, když vidí nepatrné jiskřičky v Katrininých zelených očích.

„Tak jo, jdeme.“  Po souhlasu vyřčeného od Kat se všechny tři vydají až do samotného konce města, klidné čtvrti u lesa. Vždycky si zde náramně odpočinou, toto místo je kouzelné.

Těsně před vchodem ale Kat ztuhla. Dívky se nejdříve obě zároveň otočily na Kat, a když viděly její zkoprnělý výraz a nesmírnou bolest v očích, otočily se zpět. Ztuhly taky. Před očima se jim rozprostíral obrázek Katiného teď již bývalého kluka a nějaké bárbíny, naklánějící se tak, až jí vnady velikosti D vylézaly z opravdu miniaturního topu. Při tom mu něco našeptávala a třela mu tak rty o ušní lalůček.  I hlupák by poznal, že se nejedná o kamarádskou schůzku. Chlapec se usmíval od ucha k uchu a nemohl odtrhnout zrak od dívčina výstřihu. Před nimi se povalovaly dva nedotknuté poháry se zmrzlinou.

Dívky se otočily zpět na kamarádku, jenže ta už tam nestála. Utíkala se schovat do otevřené náruče temného lesa, který vypadal velmi přátelsky.  Bella a Pay se rozběhy za ní, jenže nebyly zdaleka tak rychlé jako Kat. Zaprvé proto, že se stále otáčely, aby se přesvědčily, jestli se jim to jen nezdálo  - nemohly tomu uvěřit, vždyť byli ti dva dokonalý pár - a on ji teď vyměnil za takovou na první pohled namyšlenou fiflenku. A za druhé proto, že Kat byla velmi dobrá běžkyně a už od základky vyhrávala všelijaké možné soutěže týkající se jak vytrvalostního tak rychlostního běhu. Až když se dostaly do lesa, přestaly pozorovat děsivou scénu z cukrárny a začaly plně pozorovat Kat. Měla slušný náskok, ale zakopla o klacek a spadla a tím se holky dostaly blíže k ní, i když to pořád nebyla žádná sláva.

Nikdo z nich si nevšiml, jak daleko se dostaly. Kat se pomalu ale jistě vytratila z dohledu, a tak holky běžely už jen bez viditelného cíle. Taky jim docházely síly.

Najednou uslyšely strašlivý křik a ten patřil stoprocentně Katrin. Rozběhly se, jak nejrychleji mohly za křikem. Ten byl stále slabší a slabší. Pay už nemohla a opřela se o strom, zatímco Bella běžela ještě o kus dál. A pak strnula hrůzou. To, co měla před očima, se jí zdálo nemožné. Nevěřila tomu. Kat již bez známky života, bílá víc než stěna, ležela na zemi a nad ní se nakláněl člověk. Ne, člověk ne. Jenže se zdálo být nemožné, že by to mohl být upír. Upír! Vždyť to je hloupost! Ne, ne, ne! Musí se najít nějaké vysvětlení! Ale proč se naklání nad Kat s mírně otevřenou pusou nad jejím krkem?!

Upír zvedl pohled od vysátého těla a Bella byla pohlcena hrůzou. Ty oči! Tak neuvěřitelně červené, připomínaly blízkou smrt. V tom samém okamžiku se už upír nenakláněl nad Katrininým tělem, ale vpíjel se do Bellina krku. Ta vykřikla bolestí a zhroutila se na zem. Nevnímala nic než jen strašnou bolest, spalující ji v každé částečce jejího krku. Přála si být mrtvá. Bolest neustupovala, ale rozšiřovala se po celém těle a zvětšovala se.

 

***

 

Payson, stále ještě opřená o strom, uslyšela Bellin výkřik, který byl blíž než předtím Katrinin a tak byl hlasitější a bolestnější. Rozeběhla se směrem k místu, odkud výkřik slyšela. Už tušila svůj konec. Nemohla ale jinak. Po pár krocích však upadla - zakopla o ztrouchnivělý pařez - a rozbila si hlavu, protože byl její pád doprovázen třísknutím hlavy o pařez. Dívka ztratila vědomí. Netušila však, jak jí tento pád ulehčil smrt a jak moc tím změnila život Belle…

Upír ucítil pach Paysoniny krve a nemohl jinak než se odtrhnout od Belly a jít se napít z ní. Její krev ho tak lákala. Byla přesně jako pro něj stvořená. Zato Bellina byla na jeho vkus moc sladká. A protože byl upír z předchozí dívky již částečně nasycen a Bella tudíž měla být jen zákusek, nemohl si odepřít tak lákavou nabídku, která se mu naskytla. Za celých dvěstěpadesát let své existence nenašel žádného jiného člověka byť i jen z poloviny stejně vonícího pro jeho dokonalý čich a alespoň polovičně chutnajícího.

Nemohl se dívky nabažit.  Ještě chvíli si vychutnával její vůni, která teď s naprosto bezvládným tělem rychle vyprchávala. Poté tělo odhodil a vracel se zpět k dívce, kterou tam nechal ležet bezvládně na zemi ve strašných bolestech. Byl příliš sebestředný a nechtěl si nikým narušit tu úžasnou vůni, co se mu pořád držela na jazyku. Škodolibě se usmál. Pomyslel si, že bude poprvé za svůj druhý dlouhý život hodný a udělá dobrý skutek. Nechá dívce šanci na nový život. Navíc byl na sebe pyšný, že to dokázal. I když to dnes ani nechtěl, dokázal to, o co se snažil už dlouhá léta. Proto se na dívku naposledy podíval a vyrazil upíří rychlostí dál za novým dobrodružstvím.

Jenže co když by dívka byla stokrát radši mrtvá? Co když ani za mák nestála o nový život, který neznala a do kterého se teď vrhala, i když nedobrovolně? Co když svůj předešlý život milovala? Milovala svou rodinu, mamku a taťku. Ano, byla odlišná od ostatních teenagerů jejího věku. Byla vyspělejší a moudřejší, i když jí bylo teprve 16 let. A nyní se bude muset vyrovnávat s novým životem, který k ní nebude zrovna milý…

 

Další kapitola

Shrnutí

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nedobrovolně novorozená - Prolog:

 1
2. jani
29.10.2013 [6:17]

Vobec to nebplo nudne pacilo sa mi to a velmi Emoticon Emoticon Emoticon

31.05.2011 [22:16]

NathalkaSimovajuj, začala jsem to teďkon číst a těšim se, jak to bude pokračovat :) Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!