Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » (Ne)obyčejná... 5. kapitola

Bella s bříškem a Rosalie


(Ne)obyčejná... 5. kapitolaDalší kapitolka, snad se bude líbit...

5. Kapitola

 

 

Ráno jsem se probudila, ale v posteli nebyl. Nebylo tam ani jeho oblečení. Přece to nemohl být sen. Při vzpomínce na minulou noc moje tělo zachvátila vlna štěstí. Najednou mě do nosu praštila velice příjemná vůně. A z dola po schodech ke mně šel můj, ano můj Edward. Nad tou představou jsem se usmála.

„Dobré ráno. Jakpak jsme se vyspinkali?“

„Skvěle, jak pak ses vyspal ty?“ zeptala jsem se když přede mě pokládal tác s pomerančovou šťávou, kafem a vaječnou omeletou, na které bylo malými kousíčky opečené slaniny napsáno:

MILUJU TĚ.

„Já tebe taky.“ Řekla jsem mu a přitáhla si ho blíž a políbila ho. Polibek mi oplácel a potom se odtáhnul.

„Jaký olej chceš do vany? Skořici, levanduli nebo růži?“

„Nemusíš mě tak rozmazlovat.“

„Musím. Tak jaký?“

„Růže.“

„Já to věděl.“ Uchechtl se a odešel. Rychle jsem to snědla a sešla v peřině dolů. Z mojí košilky a župánku toho moc nezbylo. No jo hedvábí. Musím zavolat mámě a postěžovat si jí. Když jsem sešla dolů, právě vycházel z koupelny.

„Máš to nachystaný. Mám jít s tebou?“

„Ne. Radši běž do šatníku mojeho a vyber si tam nějaké oblečení. Tohle je od rtěnky a Emm by si dělal srandu. Jdete přece jenom první den do školy.“ Řekla jsem mu a on se na mě usmál. Šla jsem si dát vanu a když jsem vyšla už stál oblečený do modrých sepraných džín, bíleno trika,a tenisek. Vypadal v tom velmi sexy. Šla jsem k němu a políbila ho potom jsem zaplula do šatny a vzala jsem si na sebe černé mini šaty, černé legíny a černé boty na vysokém podpatku. Když jsem vyšla z šatny šla jsem do koupelny a vlasy jsem si nechala volně rozpuštěné. Dala jsem si jen lehký make-up. Snad ty kruhy pod očima nepůjdou vidět. Vylezla jsem a Edward mi podával mojí tašku do školy. Šli jsme dolů a jelikož tu Edward neměl auto vzala jsem svoje Porsche a vyjeli jsme do školy asi tak půl kilometru před školou se k nám přidal zbytek jeho rodiny. Zaparkovali jsme vedle sebe a i když byla tohle soukromá škola, naše auta tady byla nejnovější a nejhezčí. No co říkáte černé Porsche, červený BMV kabriolet a bílí jeep vedle sebe. To byla podívaná. Vystoupily jsme z auta a Edward mi dal ruku kolem pasu. Ostatní vystoupily a přivítali jsme se s nimi.

„Tos toho moc nenaspala, co? Hezký kruhy.“ Poznamenal hned emmett.

„To jdou ty kruhy tak vidět?“ zeptala jsem se a hned se dívala do zrcátka od auta. Začal se smát.

„Nech toho, prosím tě! Není to tak hrozný!“ řekl a já ho probodla naštvaným pohledem.

„Edwarde, proč si mi to místo toho rozmazlování jako princezničku nemoh říct, že mám kruhy pod očima, které jdou i pod make-upem vidět?“

„Vždyť se ti to líbilo a moc sis to užívala!“ protestoval najednou.

„Rozmazlováním? Užívala? To?“

„Emmette, nech toho. Jenom mi  nachystal báječnou snídani do postele s nápisem miluju tě a vanu s olejem s růží. Ach. Promiň ty za to nemůžeš.“ Řekla jsem Edwardovi a políbila ho. Emm si decentně odkašlal.

„Sleduje vás celé parkoviště.“ Odtáhla jsem se a koukla na to všichni měli otevřenou pusu a dívali se na mě a Edwarda, ale i na ostatní.

„Nechte si zajít chuť dámy, nejsou volní.“ Zařvala jsem na celé parkoviště a začali jsme se smát. Šli jsme do školy a tam se rozloučily. Šla jsem na první hodinu trigonometrie a jelikož nám chyběl učitel ponořila jsem se do svých myšlenek něž mě z nich vytrhla školní drbna Lauren a za ní v těsném závěsu s jejími posluhovačkami Jessicou, Angelou, Deborou, Patricii, Seinou a Ritou.

„Nejseš nějaká rychlá? V pátek ještě Alecho a dnes-“

„Dnes kluk, který mě miluje,“ řekla jsem to nahlas aby to všichni slyšeli, přitom jsem se postavila.

„A pokud nevíš tak Alechandro má pětiletou podmínku a soudní příkaz o nepřibližování se, jelikož se mě pokusil znásilnit.“ Všichni na mě vejrali s otevřenou pusou a já si sedla a pustila si svou MP4. po skončení hodiny jsem chtěla jít na další hodinu, tentokrát Matematiku, ale přede dveřmi na mě čekal Alechandro.

„Holčička se rozpovídala co?“

„Nech mě a nepřibližuj se.“

„A jak mě zastavíš?“

„Ona ne ale já ano a opovaž se na ni sáhnout, nebo se nedožiješ zítřka.“ Řekl Edward a postavil se přede mě ochranně.

„Jsi jeden a my jsme tři.“

„To si nemyslím.“ Řekl Emmett který se postavil vedle mě napravo a Jasper který se postavil nalevo.

„Tak je to vyrovnané.“

„To bychom neřekli.“ Rose a Alice se postavily kousek za Edwarda ale před Emmetta a Jaspera. Vytvořily přede mnou obranou zeď.

„Neperem se s holkama.“ Řekli a odešli.

„Děkuju.“ Řekla jsem. Každý z nich mě objal a poslední Edward a dal mi pusu. Potom jsem šla spolu s Rose na matiku.

 


 

 

 

 

<< SHRNUTÍ >>



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek (Ne)obyčejná... 5. kapitola:

 1
1. Lulu
20.06.2011 [21:36]

za max. dva dny ji miluje? po jendom sexu? Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!