Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » (Ne)obyčejná... 3. kapitola

Carmen a Eleazar


(Ne)obyčejná... 3. kapitolaPokračování. Vím že na něj spoustu z vás čeká, už dlouho. prosím snad se bude líbit...


(Ne)Obyčejná

3. kapitola

 

 

Pohled Clare (Bella)

 

Když v tom někdo zazvonil. Vykoukla jsem z okna a zaklela.

„Kruci-fix! On si ze mě dělá srandu? To se nikdy nevzdá?“ letěla jsem do šatny a převlíkla jsem se do sexy oblečku,  potom jsem vletěla do botníku a na sebe jsem si vzala vysoké kozačky. Potom jsem vyletěla z botníku a nevšímala jsem si zmatených pohledů Cullenových a vyběhla jsem schody a vzala si z mé ložnice bičík a pouta. Když jsem došla dolů zářivě jsem se na ně usmála.

„Pomůžeš mi?“ zeptala jsem se Edwarda. Ten jen vyjukaně koukal.

„Nechci po tobě nic drastického, neboj. Jen se mnou půjdeš dolů a pomůžeš mi.“

„A s čím? Snad ne se svlíkáním?“ zařehnil se emmett. Hodila jsem po něm polštář a někdo znovu zazvonil.

„S tímhle. Můj bývalý, dnes mi dal kopačky, ale dělá si na mě pořád nároky. Zmetek jeden.“ Edward šel ke mně a ovinul mi paži kolem pasu.

„Velmi rád.“ Řekl jen s úsměvem.

„Díky, ale nevypadáš moc přesvědčivě.“ Koukla jsem se na něj a když jsme vyšli z pokoje políbila jsem ho. Nevím proč, ale bylo v tom tolik emocí. Líbilo se mi to a on mi to jen oplácel. Pokračovala bych ale odtáhl se.

„Zvonek čeká.“ Řekl a já mu ještě roztrhla košily.

„Ou.“ Slyšela jsem jen z pokoje. A tak jsem se zasmála. Došli jsme ke dveřím a j otevřela.

„Clare, musíme-“ zůstal zírat na Edwarda.

„Problém?“

„Tak takhle je to? Ty jsi ale děvka! Určitě si to s ním táhla už dávno, co?“

„Hele nech toho.“ Řekl Edward.

„A co když ne?“ To už z vrchu scházeli i ostatní. Ale jenom kluci. Emmett měl dokonce i roztrhnutou košily a všichni byly od rtěnky. Nad tím jsem se jen usmála.

„Problém?“ Zeptal se Emm a mrknul na mě.

„S tebou si to vyřídím ve škole, ty – ty-“

„Neopovaž se!“  Křiknul na něj Edward a on radši odešel, no spíš odeběhl. Já jsem běžela nahoru  do pokoje a nalila jsem si sklenku whisky.

„Děkuji. Fakt moc díky za pomoc.“ Řekla jsem když jsem se trochu uklidnila.

„To je v pohodě, rádi pomůžeme. Když můžeme.“ Zařehnil se na mě Emm.

„No my už půjdeme.“ Řekl Carlisle a při tom když to říkal probodával pohledem jak emmetta tak i Edwarda. Který měl pořád ruce okolo mého pasu. Špatně se mi to přiznává, ale já k němu něco začínám cítit. Není to pouze přátelství a když se mě dotkne, projede mnou vlna touhy, touhy být s ním někde o samotě, jen on a já.

„Jo, jasně. Musíte už být unavení. Díky za společnost i za pomoc. Ještě jednou mocinky, moc díky.“ Jen se usmáli a popřáli mi dobrou noc. Šla jsem je vyprovodit.

 

Když odešli šla jsem k sobě do pokoje a šla jsem si dát horkou sprchu. Trvalo mi dobrou půl hodinu, než jsem byla schopna vylézt. Oblékla jsem si na sebe lehkou noční košilku, pod to jen spodní prádla a župan. Vyšla jsem z koupelny a tam seděl a jen se na mě usmíval…

 

 

Pohled Edwarda:

 

Přišla dolů ze schodů oblečená velmi sexy s bičíkem a pouty.

„Hm… k čemu to asi má? Že by chtěla zatknout zlobivé upíry?“ slyšel jsem v Emmettových myšlenkách.

„Pomůžeš mi?“ zeptala se mě. Nechápal jsem z čím.

„Nechci po tobě nic drastického, neboj. Jen se mnou půjdeš dolů a pomůžeš mi.“

„A s čím? Snad ne se svlíkáním?“ zařehnil se Emmett. Hodila po něm polštář a někdo znovu zazvonil.

„S tímhle. Můj bývalý, dnes mi dal kopačky, ale dělá si na mě pořád nároky. Zmetek jeden.“ Šel jsem k ní a ovinul jí paži kolem pasu.

„Velmi rád.“ Řekl jsem s úsměvem.

„Díky, ale nevypadáš moc přesvědčivě.“ Koukla se na mě a když jsme vyšli z pokoje políbila mě. Nevím proč, ale líbilo se mi to. Najednou jsem jí chtěl víc a víc. Z pokoje jsem jen slyšel pár vzdechnutí, tak jsem se pomalu odtáhl a kouknul se jí do očí. Co bych dal abychom tu byly jen my dva.

„Zvonek čeká.“ Řekl jsem a ona mi jedním plynulým pohybem roztrhla košily.

„Ou.“ Slyšel jsem jen z pokoje. A ona se jen zasmála. Došli jsme ke dveřím a ona otevřela.

„Clare, musíme-“ zůstal zírat na mě.

„Problém?“

„Tak takhle je to? Ty jsi ale děvka! Určitě si to s ním táhla už dávno, co?“

„Hele nech toho.“ Řekl jsem.

„A co když ne?“ To už se k nám z vrchu hnali Emm, Jaz a Carlisle. Emmett měl roztrhnutou košily a všichni byly od rtěnky. Nad tím se Clare usmála a já jen zakroutil hlavou. To bude ještě horší

„Problém?“ Zeptal se Emm a mrknul na Clare.

„S tebou si to vyřídím ve škole, ty – ty-“

„Neopovaž se!“  Křiknul jsem na něj a on radši odešel, no spíš vystartoval jak posranej. Clare běžela nahoru  do pokoje a nalila si sklenku whisky.

„Děkuji. Fakt moc díky za pomoc.“ Řekla když se trochu uklidnila.

„To je v pohodě, rádi pomůžeme. Když můžeme.“ Zařehnil se na ní Emm.

„No my už půjdeme.“ Řekl Carlisle a při tom když to říkal mě a Emmetta probodával pohledem Měl jsem pořád ruce okolo Clarineho pasu. Nechtěl jsem jí opustit. Jaz to vycítil a hodil po mě jen nevěřícný pohled. Nakonec jsem pustit musel.

„Jo, jasně. Musíte už být unavení. Díky za společnost i za pomoc. Ještě jednou mocinky, moc díky.“ Řekla, když jsme šli dolů. To chytla unavení! Vyprovodila nás a my se všichni naskládali do aut a chtěli jsme odjet, ale v tom…

 


 


 

Ptám se i vás, co myslíte má být Clare-Bella anděl, čaroděj, vlkodlak a nebo něco jineho?

Má Bella hned říct Cullenům o svých schopnostech?

Má být hned s Edwardem?

Děkuji za nápady a pomoc...

Kim ".)

 

 

<< SHRNUTÍ >>



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek (Ne)obyčejná... 3. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!