Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » (Ne)obyčejná... 12. kapitola

Newborn Bella-by Ajjinka


(Ne)obyčejná... 12. kapitolaDvanáctá kapitolka. No, snad se vám bude líbit. Jde tu hlavně o to, že si Clare konečně uvědomí zdali Edwarda miluje a nebo ne.

(Ne)Obyčejná

Stále nevím co ti mám říct…

 


„Kdyby se mě zeptal na cokoliv, ale proč zrovna na tohle?“ řekla jsem a položila si hlavu do klína. Rose už se na nic neptala, jen si prohodili s Emmettem takový zvláštní pohled. Myslím, že oni ví něco, co mi Edward při vyprávění té Legendy zatajil.


Odpoledne – u Clare (Belly) doma

Jen jsem tak seděla na gauči a přemýšlela o tom co mi Edward říkal. Přemýšlela jsem o tom a nemohla jsem přijít na to, proč se mě zeptal zrovna na tohle.

V tom mě něco napadlo. Jak jen to říkal? Vermetes angels? Ne, ta ne, ale bylo to podobně. Něco jako… Dávní andělé? Ne, tak taky ne. Už to mám! Ztracení andělé! To znamená… Verlore Angels. Ještě že umím dobře cizí jazyky.

Řekla jsem si pro sebe a vzala jsem do ruky svůj notebook. Na Googlu jsem vyhledala výraz Verlore Angels. Vyjelo mi plno stránek s odkazy na toto. Klikla jsem na první a vyjelo mi něco o válce nebeské. Jo, to mi říkal i Edward, celé jsem to přečetla a pasovalo to.

Jen něco mi stále nedávalo smysl. Klikla jsem proto na odkaz který byl u toho. Na odkaz od andělů, jelikož podle Edwarda jsem anděl lásky, tak jsem si najela na něj. Bylo tam spoustu zajímavých věcí, a tak jsem si vzala notes a začala si do něj zapisovat.

 

Angel love – Anděl lásky

Velmi mocný, krásný. Někdy se uvádí že je nejmocnější. Díky tomu, že on má tu moc rozdělit nebo spojit jakéhokoliv člověka s jiným, se kterým se třeba vůbec nezná.

Potom jsem narazila na nějaké proroctví řekla bych. Takže jsem si ho zapsala.

Ángel de amor, no puede cruzarse con su conocimiento del amor. Nadie puede amar. Nadie no se siente el deseo de una persona u otra criatura.

Dále jsem to neřešila a šla na dalšího z těch andělů.

La vida Angel – Anděl života

Velmi mocný dává život, rozhoduje o něm a určuje nám osud.

Další něco, co vypadalo jako proroctví.

Ángel, que muestra el destino. Siempre estarán ansiosos después de lo que da a la gente que ha mantenido, pero nunca en peligro la vida, si a alguien sólo para satisfacer sus deseos.

Další odkaz říkal něco jako sedm smrtelných hříchů nebo tak něco.

 

Ángel de la muerte – Anděl smrti

Vládne sedmi smrtelným hříchům, dává za ně tresty a bere životy. Dokáže k nim i lidi dohnat.

Zase nějaká proroctví.

Angel, quien gobernó el pecado mortal, ni siquiera uno de ellos el gusto. Nunca abuso que tiene este poder intentarlo yo mismo. No puede matar a alguien sólo porque cayó algunos de estos pecados.

Další tohle je fakt kruté, ta jeho moc. Nechtěla bych jím být. Brát lidem životy. Fuj, jak kruté!

 

Angel del pecado – Anděl hříchu

Je nejkrásnější. Svádí muže k hříchu, aby je potom mohla uvést do rozkoše a následně zabít za to, že se v životě nechovali správně. Muži udělají, co mu na očích uvidí – no spíše jí. Je to anděl.

Pomyslela jsem  si. Bylo zvláštní, že zde proroctví už nebylo.

 

 

Nezaobírala jsem se tím a tak jsem na Googlu našla slovník. Začala jsem od spodu a tak jsem jako první přeložila proroctví o Andělovi smrti.

: Anděl, který vládne smrtelným hříchům, nesmí ani jeden z nich okusit. Nikdy nesmí zneužít toho, že má tuto moc k tomu, aby ji vyzkoušel sám na sobě. Nesmí nikoho zabít jen proto, že propadl nějakému z těchto hříchů.

Zajímavé. Začala jsem překládat další.

: Anděl, který udává osud. Vždy bude toužit po tom, co dává lidem, které schraňuje, avšak nikdy nesmí ohrozit život někoho jen aby uspokojil své touhy.

To je velmi. No ani nevím jak to popsat. Tohle bych taky nechtěla. Vládnout osudům. Co kdybych musela nějaký udělat tak, jak se mi to nebude líbit? Ne, to by se mi nelíbilo. Tak tedy ten další snad bude o něco zajímavější.

: Anděl Lásky, nemůže své cesty zkřížit s poznáním lásky. Nikdy se nemůže zamilovat. Nikdy nepocítí touhu po druhém člověku, či tvoru jiném.

 

 

Zaseklo se mi moje srdce. Proto se mě Edward zeptal zrovínka na tohle. Podle nich jsem já anděl lásky a anděl lásky se nemůže zamilovat. Proto mám v hlavě zmatek. Proto se nemohu rozhodnout zdali ho miluju.

Moje lidská část ho miluje, ale moje andělská část je vázáná proroctvím a je to nemožné ho milovat. Už vím, ale ne, nevím, stále nevím co mu mám odpovědět!

 

 


 

Možná je zbytečné se ptát znovu, ale líbilo se vám to alespoň trochu? Podle mě je tohle ta nejhorší kapitola ze všech, tak mi to promiňte, když se vám nebude líbit.

 


 

 

< SHRNUTÍ >



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek (Ne)obyčejná... 12. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!