Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Návrat do budoucnosti prolog

11253


Návrat do budoucnosti prologTahle povídka bude spoluautorská, tady je prolog, abyste asi tak nějak věděli, o co půjde... Bell s Alicí jedou do Volterry zachránit Edwarda. Povede se jim to, ale Eda se popere s Arem. Objeví se tam všichni Cullenovi a zajistí Bell cestu ke stroji času, sami přitom zahynou. Bell se přenese do Chicaga v r. 1918...

Prolog, pohled Belly

Všechno se zvrtlo špatnou stranou. Aro mě chtěl zabít, a tak na něj Edward zaútočil.

„Bello!“ ozval se někde cizí hlas.

Nevnímala jsem ho. Viděla jsem jen zápasící dvojici Ara a Edwarda.

A pak zakročila Jane. Ta malá potvora použila svou moc a Edward neměl šanci se bránit.

Aro ho roztrhal na kousky. Ty pak naházeli jeho poskoci do krbu a Edward se pálil v ohni…

„Bello, musíš jít!“ vykřikla Alice a postavila se přede mě, aby mě chránila.

To se dveře do síně rozlétly a v nich stál zbytek její rodiny. Cullenovi dorazili.

„Esme, Emme, Rose, běžte s ní.“ Rozhodl Carlisle.

Esme zafňukala, ale poslechla.

Emm mě vzal do náruče a rozběhl se na druhou stranu paláce. Ostatní běželi za ním.

Netrvalo ale dlouho a postavili se jim jiní upíři. Emm mě pustil a ukázal mi cestu, kudy mám jít.

„Běž, Bello, naše životy jsou v tvých rukách. Tohle se nemusí stát!“ vykřikl a mně vhrkly do očí slzy.

Ano, Alice mě na tuhle možnost připravila. Byla jsem vybavená, ale já doufala, že se to nestane.

„Miluji tě, Bello! Už ale běž!“ vykřikla Esme a já se dala do běhu.

„Odpusť!“ slyšela jsem ještě vykřiknout Rosalii.

Běžela jsem síněmi hradu Volturiů a cítila, že smrt se blíží rychlými skoky. Měla jsem jedinou šanci, jak se z toho dostat a přitom zachránit i celou svou rodinu Cullenů.

Alice mi prozradila místo, kde měl Aro ukrytý stroj času. Musela jsem se dostat o několik let dozadu, zastavit Edwarda, aby neodešel.

Kdyby neodešel, nemusela jsem s Alice a jeho rodinou do Volterry, nemuseli zemřít, aby mi zachránili život.

Zahnula jsem a po tvářích mi stékaly slzy. Už jen kousíček… Začala jsem popadat dech.

Klopýtla jsem a spadla na zem, ale zase jsem vstala.

Rozběhla jsem se co nejvíc to šlo, ale nohy mě přestaly poslouchat. Začínala jsem mít pocit, že to nezvládnu.

A konečně! Před očima se mi objevily ty dveře, co mi Alice kreslila v letadle. Kdyby to nevyšlo, řekla.

Vletěla jsem dovnitř a zamkla dveře. I když to moje pronásledovatele asi nezastaví…

Naklikala jsem na klávesnici datum a čas, kam chci být přenesena, a den a místo, odkud se chci vrátit.

Zapla jsem přístroj, který se rozhučel a skočila za skleněné dveře, které se těsně za mnou přivřely.

Stěny kolem mě se začaly otáčet, když vtom se dveře do sálu rozletěly.

V nich stál Aro s Jane a Alecem po boku.

„Ne!“ vydal jeden přidušený výkřik.

Už bylo ale pozdě. Zdálo se mi, že mé tělo vibruje, ale já se jen rozpadala na miliony kousíčků, které budou přeneseny do minulosti. Ještě pár setin a já se rozplynula úplně.

Když jsem otevřela oči, stála jsem na kraji cizí ulice, na sobě cizí šaty. Vypadaly nádherně, na tuhle dobu. Na ženu z vyššího okruhu. Ale já tu měla svou roli. Kolem mě projela bryčka. Rozhlédla jsem se kolem. Muži se otáčeli mým směrem a smekali cylindry. Ženy byly stažené do úzkých korzetů a chránily se slunečníky před spalujícím sluncem.

Ocitla jsem se v Chicagu 15. srpna 1918 a mám přesně rok na nalezení Edwarda…



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Návrat do budoucnosti prolog:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!