Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Návrat do budoucnosti 1. kapitola

AGDKNY


Návrat do budoucnosti 1. kapitolaTak další díl NDB, z části ho psala Belluska, já jsem ho trochu doplnila. V tomto díle Bella potká hned dva známé lidi, o kterých ani nedoufala, že je uvidí za tak krátkou dobu.

POHLED BELLY

Stála jsem uprostřed náměstí, bezbranná, ač v krásných šatech. Kolem mě proběhly děti. Malá holčička v roztomilých, růžových šatičkách a dva chlapci, řekla bych, že ve věku 12 a 15 let. Dívali se na tu dívenku takovým ochranitelským způsobem, jako by žádná jiná dívka neexistovala. Připomnělo mi to Edwarda… Často jsem v jeho očích vídávala tento pohled. Vídávala… Ne! Právě proto tady jsem. Abych Edwarda našla a zabránila tomu… Z čistajasna se naproti mně vynořila radnice. Tam by přeci mohli vědět, kde Masonovi bydlí. Vydala jsem se k radnici, když v tom.. Edward se svými rodiči vycházel z jednoho krámku. Fascinovaně jsem na něj zírala. Vždycky byl tak nádherný. Srdce se mi hlasitě rozbušilo. Nenápadně jsem Edwarda a jeho rodinu sledovala až k nim domů. Měli krásný, honosný dům. Jak já jenom vymyslím, jak se k němu dostat. Chodila jsem, ani nevěděla kudy. A pak – se spustil déšť. Byla jsem promoklá až na kost a tak jsem si zalezla pod jakýsi kus plechu, který trčel ze zdi továrny. Ležela jsem tam schoulená několik hodin a pak jsem usnula.

Probudily mě něčí ruce. Neochotně jsem se posadila a rozhlédla se kolem. S překvapením jsem sebou trhla, když se přede mnou objevila Edwardova tvář.

„Edwarde?“ vydechla jsem, ale pak jsem si uvědomila, že mě nezná.

„Ach, pane Masene, spadla jsem z koně… Nebyla jsem schopná vstát, pak začalo pršet, nikdo nebyl nablízku… Asi jsem musela usnout,“ snažila jsem se mluvit přesvědčivě.

„Madam, pojďte, pomohu vám,“ nabídl mi ihned pomocnou ruku a okouzleně na mě hleděl.

Plán začal vycházet. Předstíraně jsem zasténala, když jsem šlápla na pravou nohu.

„Ach, vždyť vy celá hoříte!“ vykřikl zděšeně.

Neuvědomila jsem si, že mě pálí celé tělo, dokud mě na to neupozornil, asi jsem dostala horečku.

„S vaším dovolením bych vás odnesl domů, kde bydlíte?“

„Znáte městečko jménem Forks? Nahoře, blízko Kanady… Teď jsem na cestách. Společnici mi zavraždili a já stihla ujet sem… Když mě kůň shodil, byla jsem zděšená…“

„Pak mi tedy bude ctí, pozvat vás k nám domů. Nejspíš by měl někdo informovat i strážníky,“ zamračil se a na čele se mu objevila ta malá vráska, kterou jsem na něm vidívala, když byl něčím rozrušen. Takového jsem ho znala, problém byl v tom, že on neznal mě.

Znovu jsem předstíraně usykla, když jsem našlápla na „bolavou“ nohu.

„Dovolíte?“ zeptal se zdvořile a naznačil mi, že mě chce zvednout do náruče.

Jen jsem odevzdaně přikývla. Pak jsem ucítila, jak mě chytil pod koleny a vzal si mě do náruče. Nesl mě bez problémů k němu domů. Zadívala jsem se do jeho smaragdových očí, lidských očí, které neměly o nadpřirozenu ani potuchy.

Nesměle mi pohled oplatil a pak se zase díval na cestu.

„Jak vlastně znáte mé jméno?“ zeptal se po chvíli, znervózněn mým upřeným pohledem.

„Váš otec je známý obchodník, pane Masene,“ usmála jsem se.

Doufala jsem, že jsem to řekla správně. Vůbec jsem netušila, čím se jeho rodiče živili.

Překvapivě se usmál, takže jsem to uhodla.

„Můj otec vlastní tu továrnu, u které jste ležela,“ přitakal.

Tak aspoň trefa. Co mi ještě neřekl?

„Asi jste viděla tu fotku na radnici ve městě…“ zašeptal po chvíli.

„Fotku?“ zeptala jsem se s přiškrceným hlasem, dorazili jsme k té překrásné brance jejich domu.

„Jsem na ní s otcem…“

„Ano, jistě, viděla,“ přitakala jsem, i když jsem vůbec netušila, o čem mluví.

Pak Edward zavolal sluhu, aby doběhl pro doktora a strážníka.

Ach můj bože, jen policii ne… Ani doktory…

Odnesl mě do domu, kde už čekala připravená pohovka. Položil mě na ni a někdo mi položil na hlavu studený hadr. Tělo mě bolelo. Asi jsem vážně onemocněla…

Pohlédla jsem na tu ženu a zděšeně jsem hleděla do očí Edwardovy matky… Jak moc jí byl podobný! Stejný tvar rtů, nosu, očí, stejné lícní kosti…

„Doktor tu bude každou chvíli…“ zašeptal Edward a vyklouzl z pokoje.

„Je vám něco, drahoušku?“ zeptala se starostlivě paní domu.

„Jen mě bolí noha a je mi trochu nevolno… To bude za pár dní dobré…“ snažila jsem se ji uklidnit.

Někdo zaklepal na dveře a do pokoje vstoupil muž v dlouhém bílém plášti, hnědým kufříkem v ruce a zlatýma očima i vlasy.

„Pane doktore, díky bohu, že jste tu!“ hartusila Elizabeth Masenová.

Já nehnutě zírala do toho krásného známého obličeje a málem jsem brečela radostí…

Carlisle pozdravil a přešel ke mně. Vzal mi ruku a měřil mi tep.

„Copak vás trápí, mladá dámo?“ zeptal se s úsměvem.

„Carlisle…“ zašeptala jsem se zatajeným dechem.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Návrat do budoucnosti 1. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!