Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Naveky a navždy - 20. kapitola


Naveky a navždy - 20. kapitolaTáto kapitola je taká trošku "vracačka". A to doslova. V novinách je nápis o mnohých úmrtiach v mestečku Forks. Nechá to Bella tak?

Pred mnohými rokmi (Klaudia)

Zobudila som sa na hroznú bolesť hlavy. Keď som sa okolo seba obzrela, bola som doma. Myslela som si, že všetko, čo sa stalo, bol iba zlý sen.

Tak som sa teda obliekla a moji rodičia ma odviezli do školy. Tam som sa stretla s mojimi kamarátkami. Janka si nás poobzerala, pozerala na nás ako na zjavenie.

„Ste v poriadku? Nie je vám nič?" Stále okolo nás skákala ako opička.

Keď zazvonilo na hodinu, bolo to zrazu iné a my sme zrazu pochopili, že to, čo sa stalo tú noc, nebol iba sen.

 

Bella:

Počúvala som Klaudiu, vonku pukali stromy, vo vnútri prskalo drevo v kotli. Zrazu sa otvorili hlavné dvere a dovnútra, spolu so Slávkou, Damonom a Elenou, vošli dve nižšie dievčatá.

Jedna mala kratšie rovné vlasy, druhá ich mala zasa kučeravé. Boli skoro ako sestry.

„Slávka." Dovnútra vbehla Janka a všetky tri sa začali obímať, akoby sa nevideli celé storočia.

„Takže, Bella, toto je Jane a Kika," povedala Janka a objala aj tie dve.

„Ja som tiež Janka. No v škole si ma všetci doberali, že som Jane," usmiala sa.

Boli to cudzinky, no nevadilo mi to.

Zrazu som zacítila ten istý smrad ako pri Jakovi.

„Išli ste cez Forks?" spýtala som sa ich.

„Ani náhodou. Bratranci nebratranci, nechcem ich vidieť," usmiala sa tá kučeravá Kika.

„Prečo je tu potom ich aróma?" Nechcela som to nazvať smradom.

„Vieš, ja a Janka sme hrozne dobré kamošky, asi si si to všimla, no ja nie som upír. Som menič," povedala a usmiala sa.

„Aha. To som nevedela. Prepáč," žmurkla som na ňu.

„To nič. Veľa ľudí si to neuvedomuje." A odišla si pre pohár vody.

 

Boli sme tam aspoň mesiac. Bolo tam krásne. Spoznala som do podrobného detajlu všetkých. Dozvedela som sa niečo aj o Damonovi a dokonca aj čosi o Elene. Bolo to to najlepšie za posledný rok a pár mesiacov. Konečne som sa cítila ako doma.

Bola sobota. Ráno. Damon doniesol noviny a hodil ich na stôl.

„Čo sa deje?" pozrela na neho Elena.

Bol značne deprimovaný. Ale čo už je jediný chalan v dome plnom upírok a jednej meničky.

„Útoky vo Forks. Myslím, že Stefan začal znovu svoju kariéru," usmial sa na Elenu.

„Ideme." Vzala som si bundu.

„Nie!" Cítila som na ruke prsty.

„Je to môj domov. Aj keď ma už majú vyhostiť." A otočila som sa na odchod. Rozbehla som sa smer Forks.

Po ceste som počula, ako za mnou bežia postupne všetci.

Po chvíľke som sa zastavila a všetci za mnou tiež. Až na meničku.

„Na čo čakáte?" Pozrela na nás.

„Nesmieme tu bez vodcovho povolenia," spomenula som si na starú bájku.

„Ste so mnou. Neutekajte a všetko bude ok," usmiala sa, a tak sme došli skoro až k hranici územia.

Vedeli sme, že nás prenasledujú, no nezasiahli sme.

Potom sa sto metrov ku koncu Kika premenila a postavila sa doprostred nášho nepravidelného kruhu.

„Čo tu hľadáte?" spýtal sa Jake.

„Ahoj, Jake. Ideme sa pozrieť na tie útoky." Vystúpila som z kruhu, no dve ruky ma zasa stiahli späť.

„Nemáš tu čo robiť." Vyčítavo na mňa pozrel.

„Ak nevieš, je to môj domov, presne ako tvoj!" zvrieskla som na neho.

„Už nie," povedal stále ľadovým hlasom.

„Ale áno," pritakala som.

„Ale to ti neoprávňuje prístup. A tvojim priateľom tiež. Ako ste sa opovážili. Teraz musíte zomrieť," zvrieskol a ja som až podskočila.

„Ja mám oprávnenie prejsť a taktiež mám právo oprávnenie udeľovať," povedala Kika a vystúpila z kruhu.

„Kto si." Pozrel na ňu, kvôli jej výške, pohŕdavo Jake.

„Jake, upokoj sa," napomenula som ho.

„Bella. Ticho. Nech si spomenie," napomenula ma Kika.

„Neviem. A teraz poďte so mnou," povedal a otočil sa chrbtom.

„Vnúčatá robia chyby," zasmiala sa.

„Nie som váš vnuk," povedal a postavil sa nad ňu.

„Nemám síce tvoje meno, no mám gény a premieňam sa," povedala a jednu mu vrazila.

Vtedy sme sa všetci dali na útek.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Naveky a navždy - 20. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!