Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Naveky a navždy - 13. kapitola

Rosalie!!!


Naveky a navždy - 13. kapitolaBella je šťastná so svojou dcérkou Relou. No šťastie pre ňu sa ešte len chystá, alebo utrpenie?

Bella bola preč už rok. Nevedel som, čo s ňou je. No zrazu som si a niečo spomenul. Mám jej číslo. Aj keď je upír, nevzdá sa šance.

Zavolal som na číslo, ktoré som mal uložené ako Bella.

Zvonilo to zvonilo a zrazu sa tam ozval dievčenský hlas.

„Hao. Ama ea u.“ Nerozumel som jej.

„Bella?“ zavolal som tam.

„Ama!“ zakričalo dievčatko a zrazu to tam šušťalo.

„Hao?“ ozval sa hlas.

„Bella?“ spýtal som sa hlasu.

„Bella je moja kamarátka. Práve sa hrá s Relou. Čo od nej chceš?“ spýtal sa ma hlas.

„Kto si?“ spýtal som sa hlasu.

„Ama Reli. Aolim,“ povedal mi hlas.

„Kto?“ nepochopil som.

„Mama Reli. Aolin,“ povedalo dievča a ja som si vzdychol.

Zrazu sa tam ozvalo šušťanie a hlas dieťaťa.

„Ale no tak. Tíško. Teraz to už bude dobre. Som tu. Postarám sa o teba,“ ozvalo sa z druhej strany.

„Aolin. To dieťa je dieťa človeka. Si v poriadku?“ ozval sa mužský hlas.

„Ale pravdaže, veď som vychovala aj Relu a pozri. Má necelý rok a skáče ako srnka,“ zasmiala sa žena.

„Ama. To svieti,“ povedala lámavo malá slečna.

„Prepáčte,“ povedala žena a zložila.

Potom som sa pozrela na telefón. Neveril som tomu. Bella je pri svojej priateľke a mňa ani nechce vidieť.

No nemohol som na to premýšľať dlho. Som v druhom ročníku na strednej a tak musím ísť do školy. Bella by teraz bola v trojke. Keby tu bola.

 

Bella

Dieťa sme dali jednej žene a našu Relu sme odniesli Legolasovej mamke, aby sa s ňou pohrala.

Jeden z elfov sa dostal so školy, kam nás zapísal a urobil nám falošné záznamy. Budeme ako brat a sestra. Jedno však Legolasovi vadí, že mňa musí volať Anna a on sa musí volať Luise. To ho štve.

Išli sme teda do školy, najprv autobusom, a potom sme išli pešo. Potom sme vystúpili a mňa skoro trafil šľak.

Stredná škola vo Forks.

„Anna.“ Pozrel na mňa Legolas.

„Nie. Tie vlasy si nechaj spustené na uši.“ Upravila som mu vlasy.

Je som vyzerala inak ako kedysi. Na sebe som mala nohavice, čižmy a kožený kabátik. Dlhé vlasy až po zadok a urobený zo zopár pramienkov vrkoč. Aj tvár som mala trochu inú. Bola hladšia. Oči som mala hnedé a bola som trochu bledšia. Vôbec som sa nepodobala na Bellu. Bola som Aolin.

Vošli sme teda do školy a vybrali sme si rozvrh. Mali sme ho rovnaký až na to, že dve hodiny zo siedmych sme mali rôzne.

Prvé tri hodiny som sedela s Legolasom.

Štvrtú hodinu som mala Trigonometriu. Nanešťastie sa nám ušlo miesto v druhom ročníku.

Postavila som sa pred triedu a začala som si pozerať, ako sa škola za ten rok zmenila.

„Ahoj. Si nová?“ spýtal sa ma Mike.

„Ahoj. Ja som Ao – Anna,“ opravila som sa.

„Tak Anna. Poď dnu.“ Otvoril mi dvere. Dovnútra po chvíli vošiel učiteľ a premeral si ma.

„Tam do voľnej lavice.“ Dal mi knihu a navigoval ma.

Sadla som si a ani som sa na suseda nepozerala. Načo. Chcem doštudovať. Nie vytvárať si známosti. Mám dcérku a muža. Som šťastná.

„Ahoj. Ako sa voláš?“ spýtalo sa ma dievča vedľa mňa.

„Anna,“ usmiala som sa na ňu. Jessica.

„Ja som Jessica,“ potriaslo mi rukou dievča.

Tešila som sa na piatu hodinu, lebo tú mam konečne s Legolasom. No teraz ma čaká ešte jedna hodina bez neho.

Zazvonilo a ja som sa pozbierala a išla do ďalšej triedy. Zopakovolo sa to isté. Učiteľ ma poslal sadnúť si na voľné miesto.

„Ahoj. Ako sa voláš?“ spýtal sa ma chlapčenský hlas. Mňa v tej chvíli zamrazilo na chrbte.

„Anna,“ odvetila som a otočila som sa od spolusediaceho.

„Som Edward,“ povedal chlapec vedľa mňa.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Naveky a navždy - 13. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!