Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Naveky a navždy - 11. kapitola

herci


Naveky a navždy - 11. kapitolaEdward dostane ranu pod pás. No vzdá sa tak skoro? Bella bude musieť podstúpiť ťažkú vec. No dozvieme sa aj niečo iné. Bella - Aolin bola s Legolasom v jazierku. No. Dozvieme sa veľa zaujímavostí.

 

Aolin.“ Priletel za mnou Legolas.

„Legolas.“ Vletela som mu do náručia.

„Popros Haju, aby ti na tvári maľovanou rastlinou nakreslila rany, na tvár ti urobyla akože modriny a akože krv. Nech vezme tvoje staré šaty a potrhá ich,“ nariadil mi a slúžka za mnou prikývla.

„Čo sa deje.“

„Musíme ho poslať domov. Furt myslí na teba, teda na Bellu. Aolin. Desí ma to.“ Pozrel na mňa.

„Som tvoja.“ Chytila som mu hlavu do dlaní.

„Si moja.“ Chytil mi hlavu a pobozkal ma.

Tak vtedy som urobila všetko, ako povedal Legolas. Bola som zmaľovaná a vyzerala som ako, no proste hrozne. Hajo si dala záležať aj na vlasoch a potom ma na chvíľku odviedli po tichu do miestnosti. Legolas išiel k Edwardovi a ja som ani nechcela načúvať. Vedela som však, že ma mu ukáže.

Vtedy pre mňa prišiel a ja som mu vtlačila bozk na pery. Nikto sa totiž nedíval. Nebola tu žiadna stráž. Viedol ma do druhých dverí. Vošla som tam teda a kľakla som si do tieňa.

„Hailo,“ povedal a zavrel dvere.

Viem, že on nevedel, čo to znamená, no mňa Legolas naučil zopár slovíčol. Hailo znamená milujem ťa.

„Bella.“ Prišiel ku mne Edwrd.

Ja som otočila hlavu na znak, že ho nechcem vidieť.

„Bella,“ zopakoval a zdvihol mi hlavu.

Ja som bola na mäkko. No niečo som pri ňom cítila aj teraz. No už to bolo iné. Láska je hore.

„Zajtra tu nebudem,“ povedala som a postavila som sa.

„Ako to?“ spýtal sa ma on.

„Poprosila som ich, aby ma pustili. Nechcem totiž byť na tomto mieste pčas svadby. Viem síce, že ma o to Aolin poprosila, no ja nemôžem. Muž, ktorého som milovala, ma zneužil. Toto nezvládnem a navyše, Aolin je tehotná. Vravela mi, ako s princom plávali a ráno prišla ku mne so smiechom, že počala syna svojho princa. To svojej priateľke želám. No ja to psychicky nevidržím. Vždy som chcela mať deti. No ja nemôžem. Preto ma nechaj. Nehcaj ma konečne na pokoji a uvedom si, ža Aolin je zasnúbená a ja som upír. Dokážem milovať, no viem prekuknuť, keď ma niekto klame. Vážne? Jasper?“ pozrela som na neho, ako si predomňa kľakol.

„Bella.“ Pozrel na mňa a ja som sa pozrela na neho.

„Nie, Edward. Ja počujem veci, aké ani nevieš. Legolas je môj priateľ. Neopustím ich na večnosť. No nebudem riskovať, aby si ich odhalil,“ povedala som a chytila som mu hlavu.

Pozrela som mu do očí.

Vedela som totiž, že mám schopnosť ovlivňovať ľudí. Legolas je elf. Jeho nemôžem. Jeho naozaj milujem.

„Išiel si ma hľadť a našiel si Klausa. Strelil si ho, no nič z toho. Zápasili ste. No on ťa porazil. Nekusol ťa, lebo povedal, že si mu zbytočný. Nič viac si nepamätáš,“ povedala som a pozerali sme si do očí.

„Nič viac si nepamätám,“ zopakoval po mne.

„A teraz spi,“ povedala som a on zaspal.

Vedela som, že je to pre neho. A vlastne aj pre mňa. Pre Legolasa. Pre naše dieťa. Pre dieťa, ktoré je z môjho lona a z lona môjho priaťeľa.

No teraz mu to musím povedať.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Naveky a navždy - 11. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!