Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nástroj pomsty - 3. kapitola

alice_jasper


Nástroj pomsty - 3. kapitolaVzhľadom k tomu, že niekto číta túto poviedku, som sa ju rozhodla pridať spolu s ostatnými. Aj keď je trochu krátka, no dúfam, že sa Vám bude páčiť. Ono táto kapitola je vlastne rozhovor medzi Catalinou a Arom. Budem vďačná za každý komentár a hlavne kritiku.

Pohľad Cataliny:

 

„Asi sa opakujem, ale znova musím uznať, že si mimoriadne bystrá, a preto som sa rozhodol, že ti poviem, prečo si pre nás práve ty taká dôležitá...

Poviem ti jeden dôležitý príbeh.  To, že sme tu už niekoľko storočí vieš. Za ten čas sme potrestali mnoho neprávostí a čelili sme mnohým hrozbám.“ Určite by pokračoval v tomto monológu aj ďalej, ale ja som ho prerušila.

„Môžeš s tým láskavo prestať? Už nie som také decko. Stále dookola opakuješ aká som múdra a blá, blá, blá... Takže už určite vieš, že som si všimla, že nie si žiadny svätec. Túžiš po moci a na prekážkach ti nezáleží, lebo máš nástroje, ktorými ich ľahko odstraňuješ. Takže mi povedz, čo máš na srdci a prestaň okolo toho robiť také divadielko,“ hovorila som k nemu ľahostajným hlasom. Vlastne ani neviem, kde sa vo mne tá drzosť berie.

Chvíľu ma pozoroval a jeho tvár menila výrazy každou sekundou. Od prekvapeného, cez zvažujúci až po rezignovaný.

„Dobre teda. Celá tvoja existencia spočítava v tvojej neuveriteľnej sile. No a ja chcem tú tvoju silu využiť vo svoj prospech. Naozaj si múdra, takže mi určite pomôžeš a budeš ma poslúchať. Ja sa ti odmením, keď splníš misiu.

Zvyčajne si vyberáme do našich radov upírov, ktorí prídu sami alebo ľudí s talentom. Avšak tento krát sme potrebovali nevinné dievča, ktoré bude zároveň múdre a precízne. To, že máš ten obrovský talent som si uvedomil až neskôr.

Faktom však zostáva, že sme si ťa vybrali preto, aby si nám pomohla infiltrovať sa do jednej rodiny, ktorá nám už dlhší čas spôsobuje vrásky na tvári. Na začiatok potrebujeme len informácie a ich dôveru. Potrebujem zámienku, aby som ich zničil. Aj z tohto dôvodu si chodila na tieto hodiny.

Presne o 4 mesiace budeš mať 16 rokov. Približne za toľko sa vydáva väčšina z nich. Takže začneš chodiť na tú istú strednú ako oni. Podľa mojich informácii budú znovu prestupovať.“

Bola som ohúrená nielen z toho, že sa so mnou Aro konečne rozpráva ako s dospelou, ale aj z toho, čo mi povedal.

Mám zničiť nejakú rodinu? Len z Arovho rozmaru? Pretože to chce on? Mám vlastne na výber?

Asi nie. Povzdychla som si.

„Dobre teda, keď už viem, o čo ide mohol by si mi odpovedať na pár otázok,“ začala som rozhovor ľadovým hlasom. Chcela som zistiť do čoho idem.

„Výborne, môžeš sa pýtať na čokoľvek,“ teraz hovoril šťastne, očividne potešený mojou reakciou.

„Takže sú to upíri? Koľko ich je? Ako sa volajú? Ak sú upíri, určite ma medzi seba len tak nepustia. Majú nejaké dary? Ako to chceš spraviť? Máš nejaký špeciálny plán? A pôjde tam niekto so mnou? Budem sa ti musieť hlásiť?“ otázky sa zo mňa chrlili rýchlosťou blesku, ale musela som sa nadýchnuť. Túto prestávku využil Aro na to, aby mi odpovedal.

„Áno sú to upíri, inak by smiech jednoducho použili ako potravu. Je ich 10, ale iba deviati sú upíri. Volajú sa Cullenovci. Ich vodcom je Carlisle. Tiež je tam Esme, Emmett, Rosalie, Alice, Jasper, Edward s Bellou a ich dcéra Renesmee, ktorá chodí s Jacobom. On je menič, o tých už niečo vieš, stále však o nich máme málo informácii.

Vybrali sme ťa práve preto, že si ešte človek. Takže ti budú veriť. Edward dokáže čítať myšlienky a Alice vidí budúcnosť. Práve na nich si musíš dávať pozor, ale ty si šikovná, takže som si istý, že to zvládneš.

No a plán si premyslíme počas tých štyroch mesiacov. Myslím, že by nebolo dobré, keby tam šiel niekto s tebou, ale hlásiť sa mi budeš. Nechcem však riskovať, aby na to prišli,“ dohovoril ku mne a ja som bola zase mimo.

No na výber asi nemám, takže je na čase, aby som začala kuť plány proti Cullenovcom. Pousmiala som sa nad tým a premýšľala o tom, čo všetko ma ešte čaká.

 

 

2. kapitola

Zhrnutie

4. kapitola




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nástroj pomsty - 3. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!