Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Náruč plná tulipánů - 2. kapitola

Twilight partička


Náruč plná tulipánů - 2. kapitolaJak se Nessie rozhodne? A jak tu zprávu přijme Jacob? Tak to se dozvíte v druhé kapitole. Pěkné čtení. :-) M.

Když jsem se vzbudila, byla jsem doma ve svém pokoji. Jen jsem otevřela oči, celá rodina se ke mně hrnula. Jejich starostivé pohledy, plné lítosti a strachu, jsem nemohla snést.

„Potřebuji vzduch,“ špitla jsem. Táta byl v mžiku u okna a otevřel ho. Posadila jsem se.

„Co budeme dělat?“ Poohlédla jsem se po všech v místnosti.

„Nessie, je mi to líto, nemůžu sloužit. Nic nevidím,“ smutně na mě promluvila Alice. Bylo mi jí líto, strašně chtěla svým darem pomáhat, u mě se jí to nedařilo. Byla z toho nešťastná.

„Mám tě ráda, Alice,“ zašeptala jsem směrem k ní. Útěchou mi byl její úsměv.

„Zlatíčko, je na tobě, jak se rozhodneš,“ přistoupila ke mně mamka.

„Co když bude Jake vyvádět?“

„Znám ho, zlato. Bude respektovat tvé rozhodnutí,“ ujistila mě.

„Co když to těhotenství nezvládnu?“ Můj pohled směřoval na dědu, s ním i má otázka.

„Carlie, nevím. Nevím, co můžeme očekávat. Tohle je stejně ojedinělá situace jako s tebou. Myslím, že můžeme nějakou dobu počkat a sledovat, jak budeš těhotenství zvládat a případně zasáhneme.“

Byla jsem zmatená. Co mám dělat? Doufala jsem, že to Jacob rozřeší.

„Jacob přišel,“ zahlásil táta.

 

„Co je to tady za sněm?“ Po chvilce Jacob rozrazil dveře. Hlasitě jsem se nadechla. Věděla jsem, že mě čeká to nejtěžší, říct mu to.

„Měli bychom je tu teď chvíli nechat,“ vyslyšel mé prosby táta. Všichni z mého pokoje odešli.

„Stalo se něco, sluníčko moje?“ Přisedl si ke mně. Chytla jsem ho za ruku a přemýšlela, jak mu to říct. Nakonec jsem zvolila náhlou smrt.

„Jsem těhotná, Jacobe,“  vydala jsem ze sebe statečně a čekala na jeho reakci.

„Jak? Co? Cože?“ Totální zmatenost mu vycházela z úst, pak přešla v úžas.

„Páni. To je teda něco.“ Chytil mě za ruku a rychle mě políbil.

„A jak se cítíš? Je ti dobře? Co to pro nás znamená? Přišel Carlisle na něco? Zvládneš to? Nebude to pro tebe rizikové?“ Chrlil na mě jednu otázku za druhou.

„Zadrž! Pomalu! To právě nikdo nevíme,“ utišila jsem ho.

„Ale o tobě si taky všichni mysleli, že budeš bůhví co. A podívej, jsi úžasná,“ sklonil mi poklonu a já se usmála.

„Máš pravdu, zvládnu to,“ ulevilo se mi.

„Zvládneme, miláčku! Zvládneme,“ opravil mě.

„Páni, to bude super!“ jásal a já jen nevěřícně kroutila hlavou. Byl jak malej. Obavy jsem stále měla, ale tím, jak to přijal, mě naplnil pocitem štěstí. Zvládnu to.

„Ness, ale nebude se jmenovat Edward, že ne?“ V úžasu jsem na něj pohlédla a nechápala.

„C-co prosím?“ koktala jsem. Tak já přemýšlím, co vlastně přivedeme na svět. Jestli to všechno zvládnu a on? On přemýšlí, jak by zase vyprovokoval tátu? Hrůza ti chlapi!

„No, když tě čekala Bella, tak myslím, že jí z toho těhotenství hrabalo, když vybírala jména.“ Jeho vysvětlení mě naštvalo.

Strčila jsem do něj trochu silněji, odhodila ho na protější stěnu našeho pokoje, a tím rozlámal skříň, která stála před ní. Nevadí, Alice vybere novou, pomyslela jsem si s úsměvem.

„Ty máš nějaký problém s mým jménem?“ Trochu jsem zahrála komedii. Taky jsem ho neměla ráda, ale Nessie mi nevadilo.

„Ale ne, lásko! Nessie je krásné jméno, miláčku! Ale taky jsem ti ho vytvořil já, i když jsem tím riskoval krk, když se to Bella dozvěděla,“ pokračoval a já se zasmála.

„Ne, Edward to nebude,“ uklidnila jsem ho.

„Fuj, to jsem si oddechl,“ zasmál se a opět si ke mně přisedl.

„Víš, mně by se líbilo třeba Subaru, nebo tak něco?“

„Jo, anebo by to mohla být Yamaha, co?“ pochopila jsem, kam míří, a trochu ho pošťouchla.

„Přesně, miláčku! No teda, ty jsi ale šikovná!“ dobíral si mě a pomalu se ke mně blížil.

„Tak na to zapomeň!“ Snažila jsem se vykřiknout, ale byla jsem jaksi někým umlčena. To, co následovalo, si nechám pro sebe.

 


Kapitola je trochu kratší. V další čeká Renesmé i Jacoba zlomový okamžik. Ani pro jednoho to nebude lehké.

Doufám, že vydržíte a že se Vám jejich příběh bude líbit i dál. :-) M.

Moc prosím o komentář! Třeba i jen smajlíka. :-))

Děkuju, M. :-)

1. kapitola                        3. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Náruč plná tulipánů - 2. kapitola:

 1
6. Niki
10.03.2012 [19:30]

super jsem zvědavá Emoticon

10.03.2012 [10:09]

AlliceVolturiCullenkrása! Emoticon Emoticon Emoticon

10.03.2012 [9:45]

mmonikAdminko eMCullen! Děkuji Ti mockrát!Jsi nejlepší! Snad se polepším! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. Meredith
10.03.2012 [9:19]

A čo tak Oktávia alebo Felícia? Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. Bee1
10.03.2012 [8:19]

Som zvedavá čo sa dalej udeje,Jacob s Ness nemali v tejto kapitole chybu Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

09.03.2012 [16:09]

eMCullenAhoj, článek jsem ti opravila, ale dávej si pozor na chyby, hlavně na přímou řeč a dělení slov, díky. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!