Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Naleznout a neztratit - 3. kapitola

ggggg


Naleznout a neztratit - 3. kapitolaA ocitáme se ve škole. Uprostřed dění studenského života. No a v dalším kousky zápletky tohohle příběhu. Nessie čeká první normální rozhovor s Alice. No normální. Jak pro koho.

3. Škola

Vzbudila jsem se v pět hodin. Nebyla jsem již unavená, a tak jsem se šla chystat. S ničím jsem nespěchala, času jsem měla ještě dost. Přesně hodinu před začátkem školy jsem došla dolů. Rozloučila se s matkou a odjela vstříc školním zážitkům. A svému tátovi.

Do školy jsem přijela mezi prvními. Moje auto viditelně vyčnívalo. Měla jsem nejnovější model, ale ne jako jediná. Bylo tam ještě jedno nové auto. Také Volvo. Takže táta už dojel.

Zatím jsem to nechala být a šla raději do kanceláře. Najít ji nebylo těžké. Stála na stále stejném místě jako před sto lety. Matka mi pomohla.

„Dobrý den, jsem zde nová. Jmenuji se Renesmé Isabella Elizabeth Cullen,“ usmála jsem se na starší paní. Ta přikývla a začala se prohrabovat hromadou papírů. Po pěti minutách vítězně zvedla do výšky tři papíry. Podala mi je, popřála mi ať se mi ve škole líbí a rozloučila se.

První hodinu jsem měla Historii, byla v první budově. Najít ji také nebylo těžké. Nic se od doby co tu byla moje matka nezměnilo. Zvláštní. Sto let a vypadá to tu skoro stejně. Došla jsem do učebny a podala učiteli papíry na podepsání. Nic po mě nevyžadoval. Naštěstí. Rovnou mě poslal na jediné volné místo. Vedle Alice. Došla jsem v lavici, posadila se a usmála se na ni.

‚Jak Edward říkal. Je ve škole. Jak sakra mohl vědět, že tady bude. Ani já to neviděla. Bude ještě dost možností, můžeme s ní mluvit kdykoli,‘ přemýšlela. Mluvit o čem? Možná o tom, proč mi Ed… teda táta nedokáže číst myšlenky. Proto jsem taky měla vysvětlení. Tak jak jsem po něm zdědila jak čtení myšlenek, tak jejich ukazování, po mámě jsem zdědila štít. Chránil mě proti všem schopnostem. Bylo jedno jakou schopností upír vládne, proti mně mu to bylo prd platné. Tedy pokud neovládal živly a tak. To k tomu nepatřilo. Nato se štít nespecializoval.

„V obchodě jsem se ti zapomněla představit. Jmenuji se Alice,“ usmála se na mě.

„Nessie. Těší mě,“ odpověděla jsem zdvořile. Tuhle informaci jsem říci mohla.

„Nessie? Hezké jméno, čeho je to zkratka,“ odpověděla mi a její pohled byl jakoby upřed do dáli. Něco viděla.

„Je to zkratka pro Renesmé,“ odpověděla jsem. Přikývla. Do konce hodiny nepadlo již žádné slovo, ale i přesto jsem se na ni stále po očku dívala. Párkrát se mi zdálo, že i ona zabloudila svým pohledem ke mně. S určitostí jsem to ovšem říci nemohla. Stejně tak jsem si to totiž mohla vymyslet. Takhle to pokračovalo celou hodinu, hledala jsem jakýkoli náznak toho, že by něco tušila. Nic tomu ale nenaznačovalo. Byla jsem tak zaneprázdněná přemýšlením, že jsem se hrozně lekla když zazvonilo. Opravdu jsem nadskočila na židli.

Druhou hodinu jsem měla mít Biologii. Byl to můj nejoblíbenější předmět, především se na něm seznámila máma s tátou, ale i já jsem se tam poprvé zamilovala. Sice tohle okouzlení netrvalo ani dva týdny, ale nějaké v mém životě alespoň proběhlo. Procházela jsem zrovna kolem kabinetu a učitelova mysl jakoby na mě křičela. Myslel na to, jak mě bude vyslýchat a trápit otázkami o mém původu a tak. Takže se představování tentokrát nevyhnu. Jako bych to potřebovala. Vešla jsem do třídy a automaticky hledala volné místo. Srdce se my zastavilo, jediné volné místo které jsem našla, bylo vedle...



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Naleznout a neztratit - 3. kapitola:

 1
1. kikuska
10.09.2011 [23:25]

Edwarda. Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!