Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Naleznout a neztratit - 2. kapitola


Naleznout a neztratit - 2. kapitolaNessie přilétá do Forks. Dům je vybavený, ale přeci jen. Menší nákupy nezaškodí. Hlavně ne, když jste druhá Alice. ;)

2. Nákupy

„Jdu balit,“ odpověděla jsem a odešla do svého pokoje. Sbalila jsem si všechno oblečení a navrch kufru přiložila moji skříňku. Patřila mi od narození a dávala jsem do ní vše, co pro mě mělo nějakou cenu. Měla jsem tam i jednu fotku táty, kterou, jako jedinou, mámě nechal. Donesla jsem kufr do haly a čekala na mámu. Té trvalo balení déle. Vylezla až ve tři ráno. Trvalo ji to až nenormálně dlouho. Byla jsem ráda, že jsme vůbec stihly dojet na letiště. Čekání na taxík bylo hrozný.

„Koupíš mi auto?“ zeptala jsem se mámy. Přikývla.

„Ale varuji tě. Budu si vybírat,“ usmála jsem se. Jakmile bylo letadlo ve vzduchu, usnula jsem. Zdálo se mi o Forks. Trochu jsem si jej pamatovala. Vzbudila jsem se při přistávání. Jako první jsme v Port Angeles navštívily prodejnu aut. Já si koupila Volvo a máma BMW. Pak jsme vyjely do Forks. Měli jsme koupenou vilku v lese. Byla na druhé straně Forks, než kde ji měli Cullenovi. Dojeli jsme k domu a já šla ihned do svého pokoje. Vše bylo na svém místě, přesně tak jak jsem to nechala. Vybalila jsem si a poté se šla najíst.

„Nepojedeme nakupovat?“ zeptala jsem se zasněně. Máma něco zamumlala, ale přikývla. Nadšeně jsem ji objala a vytáhla ven. Jely jsme mým autem, vydupala jsem si to. Vyjely jsme zpátky do Port Angeles. Jakmile jsme zastavily u obchodního domu, projevila jsem naplno svoje umění. Táhla jsem matku po všech obchodech a nakupovala vše, co se my líbilo. Uprostřed maratónů jsem ji nakonec propustila a pustila se dál sama. Domluvily jsme se, že se setkáme v kavárně u vchodu. Teď na mě čekala další zastávka, obuv. Vešla jsem a hledala ty pravé, které by se hodily na první den ve škole a našla jsem je. Černé kozačky, bez podpatku, přesně můj vkus. Šáhla jsem po nic, ale najednou zmizely. Podívala jsem se na tu osobu, co mi je vyfoukla a málem zkolabovala. Vypadala jako teta. Jako Alice. Edwardova sestra a mámina nejlepší kamarádka. I ona na mě vyděšeně zírala.

„Kluci, tomuhle neuvěříte. Pojďte sem,“ zavolala na někoho. Zaslechla jsem mumlání a snad i větu ‚zase našla nějaké nové boty‘. Pak se objevili další dva upíři. Oba dva se zastavili v půli cesty k nám a zírali na mě.

„Ta holka vypadá jak Edward v paruce,“ ukázal na mě vyděšeně hromotluk. Emmett předpokládám. Bezva, takže už nemusím hledat svou ztracenou rodinu. Ona si našla mě.

„Brácha, pojď sem, to musím vidět. Našli jsme tebe v holčičím vydání,“ zakřičel Emmett, na ještě někoho dalšího. Podle toho jak toho někoho oslovil, volal na mého… Srdce se mi rozeběhlo závratnou rychlostí. On musel volat na mého tátu. A opravdu. Ten se vynořil ze stejného rohu jako oni dva předtím. Na tváři znuděný výraz. Došel až k nim dvěma.

„Ta holka vypadá jako ty. Jen se koukni,“ ukázal na mě Emmett. Táta se opravdu koukl a díval se stejně vykuleně jako před ním Alice, Emmett a Jasper.

„No tě pic,“ vydechl. Zasmála jsem se.

„Jak se jmenuješ?“ zeptal se.

„Máma mě učila, že se nemám bavit s cizími lidmi,“ odpověděla jsem mu prostě. Nevím, co mě to popadlo, ale prostě jsem měla nutkání tohle odpovědět.

„Tvoje máma říkala pravdu, ale my ti nic neuděláme. Můžeš nám to říct,“ usmál se na mě. Podívala jsem se na hodinky.

„Už budu muset jít,“ vyhrkla jsem a rozutekla se z obchodu. Vtrhla jsem do kavárny a hned vystartovala k mamce.

„Jedeme domů,“ dostala jsem ze sebe zadýchaně. Přikývla. Jakmile jsme dojely domů, šla jsem spát. Spánek potřebuji, ne pravidelně každý den, ale jednou za čas ano. A navíc jsem potřebovala přemýšlet. To se mi nepovedlo. Usnula jsem ihned. Spánkem beze snů.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Naleznout a neztratit - 2. kapitola:

 1
1. kikuska
10.09.2011 [23:22]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!