Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Najlepší nepriatelia - 3. kapitola


Najlepší nepriatelia - 3. kapitolaBellu čaká bojová úloha. Ide na večeru so spisovateľom, kde od neho musí vymámiť nejaké dôležité informácie o knihe. Ako to všetko nakoniec dopadne?

Kapitola venovaná Shindeen a Kim. Je dosť možné, že si ani neuvedomujete, ako veľmi ma vaše komentáre štartujú k písaniu, no mali by ste vedieť, že táto poviedka je tu hlavne vďaka vám dvom.

 

3. kapitola – Hlavne, že sme zdraví!

„Ešte hodina!“ zakričal za mnou Edward z obývačky, čím zapríčinil mierne zavrčanie, ktoré sa mi mimovoľne vydralo z hrdla von cez zaťaté zuby.

Ešte raz som skontrolovala svoj výzor v zrkadle, rukou si prehrabala vlasy, ktoré mi v prameňoch splývali do pása, a cez pery si ešte raz prešla leskom. Pri odchode z kúpeľne som ešte venovala jeden letmý pohľad švábovi, ktorý ležal na jednej z kachličiek v smrteľnej polohe. Chudáčik.

Vo chvíli, keď som vyšla z kúpeľne, Edward bleskovo zatvoril notebook a s vytiahnutým obočím si ma pozorne premeral od hora až nadol.

„To sa chceš s Rogerom Audleym stretnúť takto?“ opýtal sa ma prekvapeným hlasom a rukou poukázal na moje oblečenie. Zhrozila som sa.

„Čo sa ti nepáči na mojom tričku a sukni?“ Pohotovo som sa postavila pred obrovské a staré zrkadlo v rohu izby, ktorého presklená plocha ma presne skopírovala. Podľa môjho názoru som vyzerala celkom dobre. Minimálne normálne. Nedokázala som pochopiť, o čo mu práve šlo.

„Vieš, nemyslím si, že ak toho z neho chceš dostať veľa, zapôsobíš naňho v tomto. Nie je to len obyčajné interview, Swanová. Je to šanca sa presadiť,“ zašepkal ticho sladkým hlasom priamo pri mojom boku a posadil sa na gauč.

„Neoblečiem sa ako štetka len preto, aby som získala nejaký poondiaty rozhovor,“ nesúhlasne som krútila hlavou.

„Vieš, možno by stačilo, ak by sa obliekla a nalíčila trošku... Trošku odvážnejšie,“ poznamenal zaujatým hlasom a vyskočil na nohy. Nemieril si to rovno k poličke s mojimi vecami, kde sa bez opýtania začal prehrabovať, až po chvíli s víťazoslávnym úsmevom na perách vytiahol z kôpky oblečenia krátke čierne šaty. Zamával s nimi vo vzduchu a s úškrnom mi ich hodil priamo do náručia.

Vytreštila som naňho oči a mierne zalapala po dychu. „Toto si na seba nikdy, nikdy, nikdy v živote nadám, rozumieš?“ Znechutene som ten kus handry odhodila na gauč a dala sa na okamžitý odchod. Do večere v reštaurácii som mala ešte pomerne dosť času, no radšej sedieť pár hodín na zadku, než byť v jednej miestnosti s ním!

A navyše som vôbec netušila, čo tá vec robila v mojom kufri. Áno, dostala som ju od Cullenovej sestry na Vianoce, ale nespomínam si na to, žeby som si tie šaty položila do kufra.

„Nikam nejdeš. Ten rozhovor je dôležitý pre nás oboch, nemôžem ti dovoliť to pokaziť.“ Zachytil moju ruku, čím mi zabránil v ďalšom pohybe. S nahnevaným výrazom v tvári som sa naňho otočila a na chvíľu sa nechala omámiť jeho zlatistým pohľadom. So zatrepaním hlavy som si ruku vyslobodila z jeho pevného zovretia a nahlas vydýchla. „Tak čo navrhuješ?“

Kým ma Edward neposadil na malú drevenú stoličku pred zrkadlo, nemala som ani len najmenšie tušenie, čo sa so mnou chystá spraviť. A popravde som to ani vedieť nechcela. Avšak keď sa vo dverách objavil s kompletnou líčiacou sadou z môjho kufra, ústa sa mi mimovoľne pootvorili.

„Ty si gay!“ zašepkala som neveriacim tónom hlasu a starostlivo na Edwarda premerala. Ten môj pohľad oplatil zaklipkaním očí.

„Čože?“

„No správaš sa čudne... A pracuješ v ženskom časopise!“ Ak som si myslela, že predtým sa Edwardov výraz podobal zhúlenej veveričke, tentokrát to bolo ešte tisíckrát horšie. „Pozri, Edward, mne to naozaj nevadí, ja... Ja to predsa pochopím.“ A vtedy vybuchol do hlasného smiechu. Teraz som sa naňho udivene pozerala pre zmenu ja.

„Ja nie som gay, Swanová.“ Priblížil sa ku mne a natočil ma priamo k zrkadlu. „Ale máš pravdu. Pracujem v ženskom časopise. A práve preto viem, ako má správna žena vyzerať, ak ide s mužom na večeru do drahej reštaurácie.“ Ešte pred tým, než to stihol dopovedať, vytlačil si na ruku dávku make-upu a začal mi ho končekmi prstov rozotierať po tvári. Slastne som privrela viečka a vychutnávala si hebký dotyk jeho pokožky na mojom líci.

Keď celý proces líčenia a česania úspešne skončil, do rúk mi napchal šaty a popohnal ma do kúpeľne, aby som prezliekla. Už oblečená som prekročila prah dverí a kútikom oka som sa preskenovala v zrkadle. Musela som uznať, že som vyzerala naozaj pekne.

„No, už je to lepšie,“ poznamenal Edward a rukou ma otočil okolo vlastnej osi. „Ostáva mi len dúfať, že bozkávaním to nepokazíš.“

„Preboha, o akom bozkávaní to hovoríš?“

„Predsa s Rogerom Audleym. S ním ideš predsa na večeru, no nie?“ opýtal sa ma s pokriveným úsmevom.

„To áno, ale neznamená to, že sa s ním budem bozkávať. A ak by aj áno, tak to určite nepokazím. Minimálne sa viem bozkávať miliónkrát lepšie než ty,“ vyplazila som na Edwarda jazyk a z rúk mu vytrhla malú kabelku, ktorá sa dokonale hodila k mojím šatám.

„Tak to teda nie. Nevieš sa bozkávať lepšie ako ja. Okamžite to odvolaj!“ Pohotovo sa predo mňa postavil a hruďou mi zabránil v ďalšom kroku vpred. Dlaňami som sa ho snažila odstrčiť nabok, no nemala som ani len najmenšiu šancu uspieť.

„A viem,“ namietla som a znova do Edwarda štuchla. Tentokrát ešte silnejšie než predtým, no on sa ani len nepohol. Stále tam stál ako obrovská socha vytesaná z mramoru.

„Nevieš!“

„Ale viem. A teraz už uhni!“ Plesla som ho kabelkou po bruchu.

„Kým to neodvoláš, nepohneš sa odtiaľto, rozumieš mi?“ Ruky mi pritlačil pevne k telu a posmešne sa uškrnul.

„Ale keď ja nemôžem za to, že som v bozkávaní taká výborná,“ vydýchla som a spustila ramená.

„Nie si!“

„A som!“

„Nie si!“

„A som!“

„Vravím ti, že nie si!“

„Ja ti zase vravím, že som.“

„Tak mi to potom dokáž,“ prekrížil si ruky na hrudi a bojovne vystrčil hlavu.

„Dobre,“ súhlasila som a telom si prebojovala cestu k jeho perám. Keď som bola od jeho tváre vzdialená len niekoľko milimetrov, zaváhala som. No jeho namyslený úsmev ma prinútil pokračovať.

Prisala som sa na jeho pery a do toho bozku dala naozaj všetko, len aby som mu dokázala pravý opak jeho slov. Chvíľu ma nechal, aby som tento bozk viedla ja, no potom si zaboril ruky do mojich vlasov a prebral plnú kontrolu. Lačne mi ochutnával pery, pekne kúsok po kúsku, až sa mi začali podlamovať kolená, ako by som bola len nejaká štrnásťročná tínedžerka.

Pomaličky sa odo mňa odtiahol a s úsmevom na tvári ma pohladil po lícnej kosti. Zamrnčala som.

„No vidíš, že sa viem bozkávať lepšie než ty.“

***

„Mohli by sme ísť ku mne.“ Audley si stoličku prisunul bližšie ku mne. Opäť som sa odsunula o niečo ďalej.

„Nemyslím si, že je to dobrý nápad,“ zaprela som sa nohami do jeho stoličky, aby viac nemal šancu prekonať tú malú vzdialenosť medzi nami. „Viete, pane, ešte sme neurobili ten rozhovor,“ pripomenula som mu a zodvihla obočie.

„To počká. A možno sa aj u mňa nájde pár minút na to, aby som vám prezradil niečo viac o mojej knihe.“ Pery zodvihol do slizkého úsmevu. Chcelo sa mi zvracať.

„Nie, nie, o knihe mi poviete tu a teraz.“ Snažila som sa, aby môj hlas vyznel najnekompromisnejšie, ako je to vôbec možné.

„Ale Bella, nebuďte taká,“ pritisol sa ku mne, „určite sa vám u mňa bude páčiť.“

„Pre vás nie som Bella, ale slečna Swanová,“ nahnevane som od neho otočila hlavu a namierila pohľad cez okno na okoloidúcich ľudí. Radšej budem pozorovať holubov cupitajúcich po lavičke, než jeho.

Tak nie, holubov na lavičke nie... Pretože to by na tej lavičke najprv nesmel sedieť Edward a skrývať sa za dnešné noviny. Ach, aké nenápadné. Pomaličky ich sklopil a s úškrnom mi letmo zakýval rukou. Potom si noviny znova strčil popod nos a opäť sa začítal. Zaúpela som.

„No tak, nebráňte sa tomu, ja dobre viem, že sa vám páčim,“ zašepkal Audley a prešiel mi rukou po celej dĺžke stehna. Z plných síl som mu po nej tresla.

„Bella, je s pánom nejaký problém?“ ozval si pri našom stole nečakane Edward s čiernymi plamienkami v očiach. Noviny tuho zvieral v pravej ruke.

„Nie, nie je, prečo?“ zaklamala som. Ten rozhovor sme vážne potrebovali. Obaja! Tak prečo mi to robí?

Edward zakrútil hlavou a znateľne sa uvoľnil. „Bella, mala by si ísť domov,“ otočil sa na mňa. „Nechala si doma deti samé, ja to tam naozaj nezvládam. Treba im dať mlieko. Chápeš, materské.“ Zmätene som na Edwarda vyvalila oči a ústa, ktoré sa mi mimovoľne otvorili dokorán, som poslušne zavrela. „No táák, ženská, nástup!"

Keď som sa otočila na Audleyho, bola som si istá, že prekvapenejšieho človeka na tejto zemi niet.

„Vy máte deti?“ opýtal sa ma tichým hlasom.

„Čo ja viem? Asi áno,“ odsunula som si stoličku, na ktorej som doteraz sedela a nechala som Edwarda, aby ma chytil za ruku. „Spolieham sa na to, že platíte vy,“ zamrmlala som ešte za Audleym skôr, než Edward stihol otvoriť dvere a vyviesť ma nimi na ulicu.

„Čo to malo, do čerta, znamenať?“ zvrieskla som na Edwarda a vytrhla mu svoju ruku z dlane. „Zbláznil si sa?“

„Nemohol som ťa tam viac nechať. Nevieš si ani len predstaviť, čo všetko s tebou chcel robiť,“ zavrčal nahnevane a opäť ma chytil za ruku. Cítila som, ako sa mi po tvári začali valiť horúce potôčiky lesklých sĺz. Nemala som ani silu ich zotrieť.

Otočila som sa na päte a v úmysle doplaziť sa späť do reštaurácie, som urobila prvý krok.

„Kam ideš?“ zvolal za mnou Edward pohotovo.

„Idem za ním,“ odsekla som nahnevane a otvorila si dvere do reštaurácie.

„To sa s ním vážne vyspíš len preto, aby ti dal jeden prekliaty rozhovor? To si vážne až taká blbá?“ Pribehol ku mne a potiahol ma späť.

„Ak to bude potrebné, tak áno.“ Jednu nohu som vložila za prah dverí, no pohľad som zapichla do Edwardových očí. Ešte nikdy som sa necítila taká slabá. Slzy sa mi z tváre začali valiť nezastaviteľným prúdom.

„Ach, Bells, spoločne niečo vymyslíme,“ zašepkal a stiahol si ma pevne do náručia. Začal ma jemne hladiť po vlasoch. Kvapky sĺz pomaličky vsakovali do tenkej látky jeho košele, ktorú som prstami žmolila v ruke. „Pozri, ak to náhodou inak nepôjde, vyspím sa s ním ja, dobre?“ zasmial sa a začal ma v náručí zvierať ešte tuhšie.

Prikývla som a mierne zodvihla hlavu, čím som svojim očiam umožnila pohľad do dvoch karamelových studničiek. „To by si vážne urobil?“ usmiala som sa naňho cez slzy.

„Buď si istá, že áno. Ale len v prípade, že mi požičiaš svoje pančušky.“ Obaja sme vybuchli do hurónskeho smiechu.


Tak čo, páčilo sa? Ja dúfam, že áno, no... Priznám sa, že ja takéhoto Edwarda milujem, takže písanie kapitoly som si naplno užila.

A ešte nesmiem zabudnúť na poďakovanie. Veľmi vám všetkým ďakujem za komentáre, za to, že túto pohromu čítate a tým ma nakopávate do otvorenia Wordu. Veľmi, veľmi, ďakujem. A menovite by som sa rada poďakovala SiReeN a Neyimiss, ktoré mi pomohli vymyslieť meno pre pána spisovateľa a taktiež pre časopis. Vďaka.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Najlepší nepriatelia - 3. kapitola:

 1 2 3 4   Další »
36. BethanyCullen
27.03.2012 [18:02]

suuuuuuuuper krasa Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

25.02.2012 [23:07]

anissskaTen konec!!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Fáze sbližování začíná!! Emoticon Emoticon

34. SiReeN
14.12.2011 [21:16]

SiReeNJééé, chudák šváb. Emoticon
Gay? Gay?! Emoticon Emoticon To je moc! :D A zhulená veveřička je ještě víc než moc! Emoticon Emoticon
Líčení... Mmm, to bych si taky nechala líbit. Emoticon Emoticon
A sladká chvilka mezi Edwardem a Bellou byla dokonalá. Nejdřív se popichují, pak se políbí... Emoticon Emoticon
Ten Roger se mi vůbec, ale vůbec nelíbí. Avšak co je víc než zajímavé, je Edward na lavičce, skrývající se za noviny. Emoticon Emoticon Emoticon
Edward je hlavička. Vymyslet si děti, aby ho odlákal. A Bella byla prostě skvělá, když řekla: "Co já vím? Asi ano..." Prý asi. Emoticon
A konec... Ten to zabil nejvíc - "Když to jinak nepůjde, vyspím se s ním já."
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Moc se ti to povedlo, tahle povídka se mi líbí čím dál tím víc a je jen škoda, že jsou přede mnou už jen dvě kapitoly. :( (Nemáš za co děkovat, to je maličkost. :))

08.12.2011 [11:43]

DarkFirefliesTohle se dá považovat za jediné - za pokus o vraždu! Emoticon
No, tak tentokrát z těch hlášek vážně nemůžu. Emoticon Kdybych mohla, rozchechtala bych se, ale protože mi odešly hlasivky a není to tak úplně možné, tak se tu pouze dusím potlačovaným smíchem. Emoticon Prý:
„Vy máte deti?“ opýtal sa ma tichým hlasom.
„Čo ja viem? Asi áno.“ Emoticon Emoticon Emoticon

Tak se nám ten pomyslný vztah Edwarda a Belly zase posunul o kousek dál. Emoticon To, jak se tam jak malé děti hádali o to, který z nich umí lépe líbat... Emoticon Hele, můžou si tvrdit co chtějí, můžou si myslet, že se nenávidí, ale stejně je úplně jasné, že se milují. Ta Edwardova reakce, když se Bella snažila získat rozhovor... Emoticon A ten konec... ten to absolutně zabil Emoticon

Kapitolka byla samozřejmě úplně kouzelná, ale ty to snad ani jinak neumíš. Píšeš neuvěřitelně, to ki věř. A omluv tento zmatený komentář, ale ještě se stále vzpamatovávám z té dokonalé kapitolky. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

23.11.2011 [19:44]

Neyimiss Emoticon Emoticon Emoticon Tahle kapitola byla bez debat bezkonkurenční, smála jsem se od začátku do konce. Edward je pako - ale roztomilé pako - a Bella... škoda mluvit. Emoticon
Mrzí mě, že ač se mi tahle kapitola strašně moc líbila, byla perfektní, vtipná, se skvělými dialogy, zanechám ti tu jen velmi krátký a velmi nesrozumitelný komentář, protože se nemůžu dočkat, až si přečtu další. Slibuju, že ti to u poslední kapitoly vynahradím... Emoticon
P.S.: Sice spěchám, ale tohle si neodpustím... Jak Edward nakráčel k Belle a Rogerovi, byl úžasný. Emoticon Ty žvásty, které tam plácal, byly tak... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Prostě byly skvělé. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
P.P.S.: Neděkuj, to byla samozřejmost... Emoticon

31. winna
15.11.2011 [22:06]

tak to bylo něco, tenhle Ed má vážně něco do sebe.

13.11.2011 [20:14]

Bella1709Úžasná kapitola, prekrásna poviedka, nesmierne talentovaná spisovateľka Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Rýchlo daľšiu kapitolu Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

13.11.2011 [19:44]

JessLoye Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Myslím, že som ti prvý raz nenechala koment, takže - to je dobrá sviňa, ten spisovateľ. Kto vie, o čom asi písal. Emoticon Edík žiarli! Emoticon

10.11.2011 [18:26]

kajka007Tak nakonec jsem se i já musela pustit do této povídky. Upřímně podle popisu jsem od toho moc nečekala, ale když vidím: Autor: TeenStar, říkám si... Na té povídce stoprocentně něco bude, a tak jsem se si ji rozklikla. A nedokážu ani popsat jak moc mě to všechno překvapilo. Je to naprostá nádhera, Teen. Emoticon Já prostě miluju povídky typu: Edward darebák, obzvlášť když jsou v povídce zahrnuté i jisté narážky. Ale nic přehnaného. Je to naprosto dokonalé.

Ten chlap... Jak se ten idiot jmenuje? Já už to radši zapomněla. Takhle to na někoho zkoušet, bože, jak já tyhle chlapy nesnáším. Naprosto jsem před sebou viděla ten nechutný slizký obličej. Fuj! Chudáčik Bella! Ale ona by se s ním fakt jako vyspala? Jen pro článek? Chápu, že některé ženy jsou toho schopné, ale ona? No, ještěže to všechno zachránil, už milý, Edward. Emoticon

Doufám, že nevadí, že komentuji až tuto kapitolu, ale nedalo se od toho odtrhnout. Fakt ne! Je to skvělá povídka. Jsem ráda, že je tu konečně nějaká pohodová a vtipná povídka, bez stresu.

Nádherné, překrásné, dokonalé, perfektní, geniální, úžasné, suprové, bezvadné, skvělé, bobmové, krásné,... A tak dále! Emoticon
Juj, já se tak těším na další kapitolu! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

09.11.2011 [21:40]

LadyLilianne Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3 4   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!