Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Naděje umírá poslední a já se nehodlám vzdát bez boje! - 4. Kapitola

Cullens-Tapetka


Další kapitolka je tedy konečně na světě...

Kapitola čtvrtá

Čí je to dítě?

 

,,Tady jsem," slyšela jsem  jeho hlásek nademnou, a tak jsem se kouknula na strop. Stál na něm a bez jakýchkoliv potíží po něm chodil, jako by byl pavouk. V tu chvíli někdo zazvonil na domovní zvonek a tak jsem šla otevřít. Byla jsem doma sama, jelikož všichni ostatní odešli na lov, ale já poslední dobou lovit nechodím, piju s Chrisem krev z konzerev, ale zvířecí. Když jsem nad tím tak přemýšlela, ani jsem si nevšimla, koho to k nám čerti nesou. Až melodický a pobavený smích té osoby mě probral. Nevěřila jsem vlastním očím. Byl to Edward.

 

,,Co ty tady děláš?" zeptala jsem se ho a nějak mi nedošlo, že to bylo trošinku moc příkré a on o Belle neví nic.

,,Já?" zeptal se zaraženě. ,,Jsem tady na návšetěvě u přátel. Mohu jít dále?" řekl již zase s tím svým přitroublým úsměvem.

,,Něco ti řeknu Edwarde! Změnila jsem se a už tolik NEPRAHNU po tvojí přítomnosti! Ze zdvořilosti tě pustím dále, ale na rovinu ti říkám, že tě tady nechci a zbytek rodiny bude téhož názoru," řekla jsem a odešla jsem do obýváku. Šel za mnou a usadil se na pohovce. Sedla jsem si do křesla proti němu.

,,Chrisi! Chrisi! Kde jsi? Zlato, pojď sem!" zavolala jsem do domu. Všimla jsem si Edwardova pobaveného výrazu.

,,Co?" zeptala jsem se, ale on zakroutil hlavou na nesouhlas. Ujely mi nervy a tak jsem na něj skočila a povalila jsem jeho i s křeslem na podlahu a podržela jsem ho pod krkem.

,,Teto, co to tomu pánovi děláš?" zeptal se za mnou Chris. Rychle jsem z Edwarda slezla a vzala Chrise do náručí.

,,Chrisi, tohle je Edward. Nezdrží se douho. Vem si Rexe a běžte se projít do lesa, ano?" zeptala jsem se ho a on pouze přikývnul a odešel.

,,Čí je to dítě?" zeptal se mě ten idiot.

,,Moje!" řekla jsem důrazně.

,,Není tvoje, vždyť nemůžeš mít dítě," řekl skoro až výsměšným tónem.

,,To bylo hnusné," řekla jsem mu a rovnala jsem sedačku zpět na místo.

,,No tak, čí je?" zeptal se mě znovu.

,,Naposledy ti opakuji, že je moje a už se mě na to víckrát neptej!" Na každé slovo jsem kladla důraz a s každým dalším slovem jsem zvyšovala hlas, až jsem na něj řvala.

 

Uklidnila jsem se a vzala jsem mobil. Vytočila jsem Eleazarovo číslo. Mobil nevyzváněl ani 10 vteřin, když ho někdo vzal.

,,Halo?" ozvalo se.

,,Eleazare, tady Tanya," řekla jsem mu.

,,Co se děje? Stalo se něco Chrisovi?" zeptal se mě vyděšeně, někdy mi doopravdy připadá jako jeho otec a to jeho pravý otec stojí tady v pokoji a zírá na mě jako idiot, je to idiot, ještě že nás malý Chris chrání svým štítem, který dostal po mamince.

,,Přijela návšetěva a to hodně nevítaná, taže kdyby jsi mohl ihned přijet a něco s tím provést, třeba ji vykopnout," řekla jsem a přitom jsem střelila pohledem k Edwardovi, který se již neusmíval, ale mračil se, jak nad tím tak usilovně přemýšlel.

,,Jsme tam hned," ukončil Eleazar hovor. Zaklapla jsem svůj mobil a položila jsem jej zpět na akříňku, poté jsem vyšla před dům.

,,Chrisi!" zavolala jsem. V tu chvíli stál vedle mě a usmíval se. Je to takové moje malé, osobní sluníčko.

,,Máš hlad?" zeptala jsem se ho a na důkaz toho, že má. Mu zakručelo v bříšku. Šla jsem do kuchyně a udělala jsem mily s Edwaru sunar. Snědl to a usmál se. Mezitím dorazili ostatní a mluvili s Edwardem.

 


 

Takže, celkem jste mě zklamali. Pouze tři komentáře?

Tak by to nešlo...

 


 

Shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Naděje umírá poslední a já se nehodlám vzdát bez boje! - 4. Kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!